minkälaisesta seksistä yli viiskymppiset naiset pitävät ja haaveilevat
eiks toi ollu 50-60 lukuu,eikö nämä arvokkaat ihanat naisetole muuttuneet.näin ainakin olen luullut ?Pimeässä peitonalla.
Ei se siitä miksikään ole muuttunut.eiks toi ollu 50-60 lukuu,eikö nämä arvokkaat ihanat naisetole muuttuneet.näin ainakin olen luullut ?
eiks toi ollu 50-60 lukuu,eikö nämä arvokkaat ihanat naisetole muuttuneet.näin ainakin olen luullut ?
Jos nainen on 55-vuotias. Hän on syntynyt vuonna 1955. Seksuaalisuus on siiis ymmärtääkseni heräillyt 1970 luvulla.Yli viiskymppiset naiset ovat saaneet kasvatuksensa 50-60 luvuilla, joten eikös ole aika selviö, mitä vuosikymmentä näiden naisten seksuaalisuus ilmentää.
Jos nainen on 55-vuotias. Hän on syntynyt vuonna 1955. Seksuaalisuus on siiis ymmärtääkseni heräillyt 1970 luvulla.
Eli se siitä...kysypäs vaikka omilta vanhemmiltasi
Nää tietäjät, tosiaan besservisserit aloittavat hauskasti:Joo, mutta katos kun seksuaalisuuteen vaikuttaa paljon (ehkä kaikista eniten) myös se, miten lapsi on kasvatettu ennen teini-ikää ja millainen ilmapiiri kodissa on seksin suhteen ollut. Ja jos nainen on syntynyt v. 1955, niin kyllä hän silloin on viettänyt lapsuutensa ja osan teini-ikääkin 50-60-luvuilla. Ja mitä itse olen kuunnellut päälle viiskymppisten naisten kertomuksia seksielämästään, niin kyllä se aika mielikuvituksetonta ja varsinkin ilotonta touhua tuntuu monella olevan.
täytyy olla vain ja ainoastaan Tyydyttävää!!
Nää tietäjät, tosiaan besservisserit aloittavat hauskasti:
Joo, mutta
Totta, mutta
Ilman muuta, mutta
Tässä on tietämisen ja tietämättömyyden ero: "Ja mitä itse olen kuunnellut ..."
kokekaa itse joskus jotain, puhukaa sitten
Asiantuntijat äänessä
Olen kylläkin mies, mutta vastaan omilla kokemuksillani. 5-kymppisiä naisia on selvästi kahta lajia, jos niin voi kirjoittaa. Toiset ovat olleet pitkässä aviosuhteessa ja tottuneet hyvinkin kaavamaiseen seksiin.
no just joo,eihän seksi ole pelkkää jyystämistä.siinähän on asenteesta kysymys.rakastelu ja naiminen kaks eri asiaa.Alkuperäinen kirjoittaja päälle viiskyt;10660114:kotona ei saanut mitään seksikasvatusta, muutakuin että itteään ei sovi räplätä, ehkäisystä ei puhuttu kuin että jos tulet raskaaksi haet heti abortin. vanhempien en nähnyt koskaan halivan. eli aika ahistavaa "kasvatusta".
sitten pitkä liitto, lapsia muutama, seksi muuttui vuosien myötä, alussa sellaista nuorten räpeltämistä ja aina vaan parani mitä vanhemmaksi tultiin. ei ollut estoja. kaikkea ei tänne voi kirjoittaa vaikka onkin seksiosasto
eron jälkeen on ollut miehiä ja estoja ei, kyllä tämä likka jaksaa ja keksii, mutta miehet ovat jo päälle nelikymppisenä sellaisia yhden aktin miehiä, turha odottaa mitään maratonsessioita. 35-40-vuotiaat jaksaa vielä ja ovat innokkaita, tosin ikäisenikin ovat hyviä silloin kun jaksavat ryhtyä.
Pimeässä peitonalla.
ekas sun kannattaa reenata hieman kroppaas ja käydä uimassaminkälaisesta seksistä yli viiskymppiset naiset pitävät ja haaveilevat
ekas sun kannattaa reenata hieman kroppaas ja käydä uimassa
sitten kuteet eli kledjut pitää olla siistit ja tyylikkäät mitä tyyliä
sitten edustatkin se on meinaan naiselle osa sitä se miltä vaikutat
ja mikä kroppas on yleensä sitten normaali vagina seksi on parasta
mitä tarjota voit sitten jos useemman kerran olet ollut niin kevyt
sidonta on joissain tapauksissa ok ja kyllä se "ajon aikana" loppu
asioista selviää . alotat vain lähestymisen sensuellisen kosketuksen
myötä esim viemällä käden vartalon uumalle jos nainen nauttii
seurastasi aisti sen ja suutele rohkeasti älä koskaan hätäile
koska nainen haluaa edetä aistikkaasti ja kieltäytyäkin
jos jännittää liikaa
Naisen kypsyydestä kunnolliseen seksiin kyllä sanoisin että vasta neljä kymmentä täytettyään nainen usein vasta avautuu. Osaa ja uskaltaa sekstata todella monipuolisesti. Kaikki vaan ei pidä ääntä tekosistaan.