Jotta saisin sinut paremmin vakuuttuneeksi,pitänee alkuun kertoa,että olen ollut yli kolme vuosikymmentä naimisissa (siis saman emännän kanssa)
Tähän ajanjaksoon on mahtunut monenlaista:viisi raskautta ja imetysaikaa,emännällä pari kertaa kuukaudessa puhkeava migreeni noin nelikymppiseksi asti,yhden lapsen kuolema,minulla kymmenkunta vuotta sitten parin vuoden jonotus selkäleikkaukseen,emännällä tiputuskuntoon vienyt anemia,sitten huimat verenpaineet,tällä hetkellä hän jonottaa selän jäykistysleikkaukseen.Lisäksi kaikenlaista muuta pientä.Ja koko ajan on painettu seitsemänpäiväistä työviikkoa.
Jos vähänkin elämästä mitään tiedät,ymmärrät senkin,että kaikki tuo heikentää seksuaalisia haluja ja kykyjä.Kuitenkin on seksielämämme ollut koko ajan vähintäänkin tyydyttävää,aika ajoin jopa todella hyvääkin.
Sanoisin,että kysymys on tahdosta ja taidoista.Kyvystä olla vain ihminen ihmiselle.
Olen joutunut kuulemaan yurhan monen lupaavasti alkaneen suhteen kaatuneen vain yksinkertaisesti liikaan vaatimiseen ja liikaan yrittämiseen.On unohdettu,että ollaan ihmisiä,sekä psyykisesti että fyysisesti rajoittuneita otuksia.
Koska nyt "vika" on miehessä,kertoilen,miten meillä vastaavista elämän kurvipaikoista on selvitty.
Ensiksikin,meillä ei kunpikaan pidä tapanaan uhota seksuaalisilla kyvyillään,seksiä harrastetaan aina,kun haluttaa ja tilaisuus sallii.Aina ie molempia välttämättä haluta samanaikaisesti,sekin on hyväksyttävä ja siedettävä.
Toiseksi kumpikaan ei saa eikä anna,vaan kysymys on yhteispelistä.Harrastetaan seksiä sitten missä muodossa hyvänsä.molemmat nauttivat ja pitävät sitä parhaana tapana rentoutua.
Kolmanneksi toinen tai itse ei koskaan "epäonnistu".Yritetään mitä hyvänsä ja päättyy se miten hyvänsä,molemmat nauttivat kuitenkin kosketuksesta ja läheisyydestä.sen lisäksi siitä,ettei toinen vaadi,eikä pakota vaatimaan itseltään mitään sen ihmeellisenpää.
Neljänneksi jos toisella on haluja johonkin erityiseen,eikä toinen oikein syty tai muuten jaksa,on päämäärään pääseminen kummankin asia.Ei siis vain katsella vierestä ja todeta,etteipä tuosta taaskaan miksikään ollut.
Viidenneksi ja viimeiseksi olisi syytä muistaa,että jokainen kerta on oma kokonaisuutensa.Menneitä ei muistella.Eikä esitetä vertailuja.
Kun nyt aluksi nämäkin säännöt omaksutte käytännössä,eiköhän sänkysäpinät ala saada ihan toisenlaiset ulottuvuudet.
Nimimerkillä "Kokemusta on" voin vielä vakuuttaa,että hyvästä seksistä puheenollen on paljon oleellisnpaa se mitä on hartioiden yläpuolella kuin se mitä on navan alapuolella.