Mitä voin tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos vaikka eroaisinkin, niin tuskin minä saisin heti omaa kotia tms. Tämä taloudellinen puoli pelottaa:(

Ja ei, en aio erota tyhmä riidan vuoksi.

Ei, mutta idiootin ukon takia kannattaisi. Potku persuksille vain. Tässä maassa on kaikille taattu perustoimeentulo.

Niin että laitas vähän faktaa sen ukkos nenän alle, tai jos se sun mielestä ei käy niin olet vaan niinku ennenkin. Paitsi jos tässä takana on jotain sellasta että sä "törsäät omat vähät tulosi johonkin aivan älyttömään " niin se voi kyllä aiheuttaa miehelle sellasen reaktion kun kuvailit. Ei luulis kenenkään enää olevan niin tyhmä että luulee voivansa vaimon pistää tosta vaan maksamaan asumista. Millanenhan lähtötilanne oli?

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:
:o
Tuota teillä on ilmeisesti eri tilit?
No kyllä sä ja lapset varmaan jotenkin tuutte toimeen.Sossujen tykö niin auttavat.
Asuinpaikka varmaan nyt ensin tarvii hommata jne

Joo omat tilit on. Miten sossu muka auttaa kun asumme samassa taloudessa:(

No tuota miksi alistut moiseen?Sitä tässä nyt pikkasen ihmettelen?

Alistuminen lienee voimakas sana jos mies on juuri sanonut tuolleen. Minulle avioliitto on tärkeä asia ja en aio juosta hakemaan erolappuja ensimmäisen vastoinkäymisen jälkeen.

Toisaalta ymmärrän miestä, kyllähän se varmasti ottaa luonteelle tehdä töitä kuin eläin ja siltikään ei voi koskaan ostaa mitään kun pitää elättää aikuista ihmistä:(

Perhettä se mies elättää, ja kyllä sinäkin varmaan osasi teet , itse arvostat kotiäidin työn nyt maan rakoon , ajattele nyt vähän.

Uusimmat

Yhteistyössä