Pelottaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cesilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
anna, wiltsu, witchie, cesilia, persettä sille karvakädelle oikein olan takaa! Kummallakin olo helepottaa - vähäksi aikaa.

Miksi turhaan sotkea asiaan muita ihmisiä - lapsista puhumattakaan...

Pakko todeta, että joko Cecilia on pahasti petetty provo tai sitten päästään sekaisin, ns. mentaalitapaus. Todennäköisesti molempia, koska hänen tekstinsä ei ole normaalin, terveellä moraalilla ja ajatuksenjuoksulla varustettua. :D Sitähän hän pelkää, että hänen kultainen kuorensa paljastuu. Sehän on jo paljastunutkin.

Pakko ei ole todeta mitään. Jos tuntuu siltä, toteaa niin. Mikä on "pahasti petetty provo"? Päästäni sekaisin voin olla. Onko se synti? Minne mut nyt karkoitetaan?

"Kultainen kuori"? Mikä se on? Onneksi on paljastunut, sillä en tiedä yhtään itse, mikä sellainen kultainen kuori on. Kerrotko minullekin?

Viimeksi muokattu:
Ja ...tu! Salasuhteeni vaikuttaa hiljaiselta. Hänkö se osasikin poikkaista tämän jutun tosta vaan? Vaikka kertoi hotelliyömme jälkeen olevansa täysin koukussa. Toisaalta sanoi myös, kun olin ilmoittanut loukkaantumiseni yhteydessä, ettei maailma pyöri hänen perseensä ympärillä, että "just, kun meinasin sanoa, että rakastan sinua, en nyt sitten sanokaan..." Ja "löi luurin korvaan". Ja toisaalta sanoi, että "sinun piti olla se minun maailmani ainoa positiivinen asia, etkä nyt sitten ollenkaan vaikuta siltä...". Täällä vaikuttaa joku narsisti-manaaja. Voisitko sinä nyt analysoida tämän miehen sanomisia ja tekemisiä?

Ja ...tu! Salasuhteeni vaikuttaa hiljaiselta. Hänkö se osasikin poikkaista tämän jutun tosta vaan? Vaikka kertoi hotelliyömme jälkeen olevansa täysin koukussa. Toisaalta sanoi myös, kun olin ilmoittanut loukkaantumiseni yhteydessä, ettei maailma pyöri hänen perseensä ympärillä, että "just, kun meinasin sanoa, että rakastan sinua, en nyt sitten sanokaan..." Ja "löi luurin korvaan". Ja toisaalta sanoi, että "sinun piti olla se minun maailmani ainoa positiivinen asia, etkä nyt sitten ollenkaan vaikuta siltä...". Täällä vaikuttaa joku narsisti-manaaja. Voisitko sinä nyt analysoida tämän miehen sanomisia ja tekemisiä?

Ai, se menikin poikki.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin;11236175:
No Wiltsu ei vataa sun viesteihin no nyt, se on lomalla, joten rentoudu

aikamoista skeidaa! Tuo Cesilia on narsismin perusesimerkki ja se mitä hän on kirjoittanut "rakkaastaan" tuntuu olevan samanlainen tuo mieskin. Ällöttävää ajatella, mutta kun ovat aikansa toisiaan pylsineet, niin sitten palaavat häntä koipien välissä kotiin kilttiä perheenisää ja äitiä leikkimään. Hyi H********i! NAuttikaa toisistanne luuserit! :DD Jättäkää meidät muut rauhaan tuollaisilta vuodatuksiltanne, kun ette kuitenkaan mitään mistään tajua.

Alkuperäinen kirjoittaja Tämä viesti;11238444:
Jättäkää meidät muut rauhaan tuollaisilta vuodatuksiltanne, kun ette kuitenkaan mitään mistään tajua.
Olisin jättänyt teidät muut rauhaan, jos tajuaisin jostain jotain.

Mitä minun pitäisi tajuta?

Hei Cesilia,

Niinhän usein käy näissä (sala)suhteissa että unelman toteuttaminen paljastaa että unelma on ihanimmillaan juuri unelmana.

Jos tapahtuneesta jäi kuitenkin sinulle positiivinen muisto ja jos se samalla auttoi sinua tekemään ratkaisun miehesi ja haaveesi välillä ovat kaikki voittajia.

Toivottavasti kerrot miehellesi jos ja kun päätät suhteen. Kertomatta kuitenkaan yksityiskohtia jotka kaikesta huolimatta loukkaavat olipa ihminen kuinka suvaitsevainen tahansa. On vähintään kohtuullista että miehesi ei enää tarvitse elää tietoisuudessa että olet henkisesti uskoton (ja vielä vähemmän fyysisesti). Olethan itse saanut elää unelmasi, nyt on mielestäni aika antaa jotain myös miehellesi.

Kaikkea hyvää!

Olen menossa tapaamaan ihmistä, jonka kanssa olen ensimmäisen kerran ollut menossa treffeille kolmisen kymmentä vuotta sitten, mutta joka peruttiin, koska olimme molemmat sitoutuneita toisiin. Noin kaksikymmentä vuotta sitten meillä oli suhde. Silloin minä olin vapaa ja hän varattu. Kaikkiin moniin käänteisiin suhteemme loppui miehen eron tietämissä. Sen jälkeen olemme nähneet satunnaisesti ystävien juhlissa - ja kyllä minä tiedän, että välillämme on kihelmöinyt aina. Nyt olemme molemmat sitoutuneita ja silti olemme sopineet treffit täksi päiväksi. Minun aloitteestani.

Minua pelottaa ihan suunnattomasti!

Hän saa minut tuntemaan oloni lähellään aina varmaksi. Pystyisin hänen läheltään ihan mihin vaan. Hänen läheltään voisin ponnistaa kuuhun! Hän saa vaan ilmoittaa minulle treffipaikan ja muuttaa mieltään enkä reagoi kuin helpotuksen tunteella siitä, ettei minun tarvitse.

Niin kuuluukin jos olet varattu.

Viimeksi muokattu:
Olen menossa tapaamaan ihmistä, jonka kanssa olen ensimmäisen kerran ollut menossa treffeille kolmisen kymmentä vuotta sitten, mutta joka peruttiin, koska olimme molemmat sitoutuneita toisiin. Noin kaksikymmentä vuotta sitten meillä oli suhde. Silloin minä olin vapaa ja hän varattu. Kaikkiin moniin käänteisiin suhteemme loppui miehen eron tietämissä. Sen jälkeen olemme nähneet satunnaisesti ystävien juhlissa - ja kyllä minä tiedän, että välillämme on kihelmöinyt aina. Nyt olemme molemmat sitoutuneita ja silti olemme sopineet treffit täksi päiväksi. Minun aloitteestani.

Hän saa minut tuntemaan oloni lähellään aina varmaksi. Pystyisin hänen läheltään ihan mihin vaan. Hänen läheltään voisin ponnistaa kuuhun! Hän saa vaan ilmoittaa minulle treffipaikan ja muuttaa mieltään enkä reagoi kuin helpotuksen tunteella siitä, ettei minun tarvitse.

Mitä tarkoittaa uskollisuus?

Viimeksi muokattu:

Tässä pyytämäsi teksti. Hakuun meni noin 5 sekkaa.

Ps. tää olikin sitten jo päivän kolmas kerta netissä, en voinut vatustaa kiusausta etsiä ja katsoa olitko myöntänyt ja mitä olit myöntänyt. Voi sinua.

Viimeksi muokattu:
"Kaipaan sinua, mutta nyt on pakko antaa ajan kulua." Viesti salasuhteeltani.

Minkä ihmeen ajan on pakko kulua? Ja miksi? Ja mihin aika sitten kuluu?[/QUOT

Hyvinhän tämä aika kuluu netissä. Vaikea uskoa, että Wiltsu on kirjoittanut nimimerkillä Cesilia.
Minäkin seurasin aikoinaan Cesilian tarinaa ja juttu meni täydestä.

Juttelin eilen vanhasta tapauksesta. Sitten myöhemmin huomasin etten sijoittanut tarinaa mihinkään ajanjaksoon. Ehkä kuulijat jäivät ajatukseen, että tapaus on melko tuore. Mutta mitä väliä.
En ole tilivelvollinen kenellekään.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja mihinkä kuluu?;11303571:
"Kaipaan sinua, mutta nyt on pakko antaa ajan kulua." Viesti salasuhteeltani.

Minkä ihmeen ajan on pakko kulua? Ja miksi? Ja mihin aika sitten kuluu?[/QUOT

Hyvinhän tämä aika kuluu netissä. Vaikea uskoa, että Wiltsu on kirjoittanut nimimerkillä Cesilia.
Minäkin seurasin aikoinaan Cesilian tarinaa ja juttu meni täydestä.

Juttelin eilen vanhasta tapauksesta. Sitten myöhemmin huomasin etten sijoittanut tarinaa mihinkään ajanjaksoon. Ehkä kuulijat jäivät ajatukseen, että tapaus on melko tuore. Mutta mitä väliä.
En ole tilivelvollinen kenellekään.

Mistä hitosta sä uskot, että olet kirjailija ja kaikki täällä ovat iloisia pakkosyötöstä. Kirjoita samalla nikillä edes, niin osaa väistellä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä