Ette kaikki ehkä usko tätä mutta by the way, onko normaalia että 12- vuotiaalla on 15cm penis? Koska mulla on se pelottaa mua sillee oudosti.. Oon myös tosi pitkä ja kengän kokokin on iso. Mutta pliis vastatkaa toi ihan oikeasti huolestuttaa mua. :/
Niin mullakin oli aika mela muihin verrattuna 12-vuotiaana ja ääni ihan samanlainen matala kuin nytkin aikuisena. Muut vielä kimittivät ja ihmettelivät kun mulle kasvoi karvat ja k****. Ei se sen jälkeen kuitenkaan enää kasvanut kuin pari senttiä ja paksuutta vähän lisää. No worries, mate.Ette kaikki ehkä usko tätä mutta by the way, onko normaalia että 12- vuotiaalla on 15cm penis? Koska mulla on se pelottaa mua sillee oudosti.. Oon myös tosi pitkä ja kengän kokokin on iso. Mutta pliis vastatkaa toi ihan oikeasti huolestuttaa mua. :/
Harmi, ettet ole saanut naida laadukkaampia naisia. Jotkut miehet kun joutuvat tyytymään ns kakkosluokan kamaan.> Itellä 15/4 cm yli 20v ajan pannu eri muijia pääasiallisesti kaikilla löysä pillu
ja noin 80% muijista makaa alla ku lahnat.
Toiset ne vain eivät opi saamaan naistaan kiimaiseksi. Ihan sama autolla ajamisen kanssa, toiset oppii käsittelemään autoa, toiset ei koskaan. Taidat kuulua jälkimmäisiin.> Itellä 15/4 cm yli 20v ajan pannu eri muijia pääasiallisesti kaikilla löysä pillu
ja noin 80% muijista makaa alla ku lahnat.
Toiset ne vain eivät opi saamaan naistaan kiimaiseksi. Ihan sama autolla ajamisen kanssa, toiset oppii käsittelemään autoa, toiset ei koskaan. Taidat kuulua jälkimmäisiin.
> Jos pystyn peruuttamaan täysperärekan laivan etupäästä kakkosrampille
ilman peilejä, pystyn myös tyydyttämään naisen kun naisen.
Ette kaikki ehkä usko tätä mutta by the way, onko normaalia että 12- vuotiaalla on 15cm penis? Koska mulla on se pelottaa mua sillee oudosti.. Oon myös tosi pitkä ja kengän kokokin on iso. Mutta pliis vastatkaa toi ihan oikeasti huolestuttaa mua. :/
ja vitut oli... ja jos mullois nii iso ton ikäsenä nii oisin kyl ilone.... ei helvetti..... ku mul o joku 1cm normina ja joku 6cm kovana ni pitäskö mun si tappaa itteni... Ja oon ite kolmetoista
siis on muna 17.4cmherra Jortikka
(Vierailija)
Seksi kalu
14,5 cm pitkä ja paksuus 13,5 cm ja ite oon tyytyväinen!!! Tytötkin on jo kehunu muutaman kerran. Mites muut kelpaako muille naisille tollane mulkku??? täytin just 14 joo itekki oon 14 ja on 17.6 cm ja paksuus 14.5-15 nii en tiiä sit ite ku oon aina pitäny sitä kohtuu pienenä:S nii vastailkaahas et minkälaine toi on ku ois kiva tietää et pitääkö olla ylpee tosta munasta ku on pari tyttöö sanonu mulle et on tosi iso!
Alkuperäinen kirjoittaja 14vuotiastyttö;10747088:tuommosella munal luulis lähtevän tuu meillä käymään
> Jos pystyn peruuttamaan täysperärekan laivan etupäästä kakkosrampille
ilman peilejä, pystyn myös tyydyttämään naisen kun naisen.