Paras peniksen pituus ja paksuus

  • Viestiketjun aloittaja maister
  • Ensimmäinen viesti
Milenkiinnosta vaa
minulla terska näy ollenkaan lepo tilassa(varsinkaan urheilu jälkee), onko tämä normaalia?! Varsinkin jos olen harrastanut urheilua niin jonkun takia sen jälkeen se on niin pieni, onko kellää muul tällast "ominaisuut"? johtuuks mahollisest hiestä?
 
Onnistuva mies.
minulla terska näy ollenkaan lepo tilassa(varsinkaan urheilu jälkee), onko tämä normaalia?! Varsinkin jos olen harrastanut urheilua niin jonkun takia sen jälkeen se on niin pieni, onko kellää muul tällast "ominaisuut"? johtuuks mahollisest hiestä?
Täysin normaalista pitkästä esinahasta johtuva tilanne.
Nahka voi olla niinkin pitkä ettei terska paljastu erektiossakaan automaattisesti.
Manuaalisesti pitää paljastus tehdä.

Kyllä se penis voi kutistua hyvinkin pieneksi monestakin syystä, kun ajatukset toiminnot ovat jossain muualla kuin seksissä.
Mielestäni se on hyvä, kun penis kutistuu pieneksi.
Voisi vaikka mennä kehon sisälle kokonaan, niin olisi siellä turvallisesti piilossa.
 
Viimeksi muokattu:
Rekku
Täysin normaalista pitkästä esinahasta johtuva tilanne.
Nahka voi olla niinkin pitkä ettei terska paljastu erektiossakaan automaattisesti.
Manuaalisesti pitää paljastus tehdä.

Kyllä se penis voi kutistua hyvinkin pieneksi monestakin syystä, kun ajatukset toiminnot ovat jossain muualla kuin seksissä.
Mielestäni se on hyvä, kun penis kutistuu pieneksi.
Voisi vaikka mennä kehon sisälle kokonaan, niin olisi siellä turvallisesti piilossa.

Sanoppas muuta.
Sinne jonnekinhan se aina kylmällä ilmalla menee piiloon ja suojaan :)
Ripustaa nahkatakin oven pieleen ja on itse turvassa:)
 
Viimeksi muokattu:
AHSG
oon 12v ja mul on vaa 9cm ja paksuus 2cm mitä vittua pikkuse ottaa päähä kaveri mittas ni oli yli vaaksan ei noin 12cm ja paksuus 3cm nii perseestä ja isä on läski ja jonka kulli on 4cm ja paksuus vittu 4cm
 
joku.....
miten saan kasvamaan oon 12v ja mistä saa
Eiköhän se tuossa iässä kasva ihan luonollisesti vielä, nuo sun luvuthan ovat vasta "alkumittoja" joten parivuotta kun malttaa odottaa saattaa melkoinen lerssi housuissa jo olla... Eri aikaan kasvupyrähdykset tulee eri ihmisillä. Sinullakin voi olla lopulta pitempi kun kaverilla, ei se 12cm taida nykypäivänä myöskään vielä ihmeelisen pitkä olla..
 
Viimeksi muokattu:
lol
Ikä: 17
Pituus: 17cm
Leveys: 4.9cm
Ymitta: 13.9cm

Jos tollasta mulkkua ei kehtaa uittaa tyttöjen pöksyissä, niin ei sitten mitään. Ensin luulin omaavani pienen peniksen, nyt en enää niinkään, kun tyttöystävä joutuu rasvaamaan huuliaan, eikä hänellä ole kapea lantio edes.

NORMAALIPENIS

14-17cm HUOM! ( Mitattaessa luusta )
Tuo ei siis ole todellinen käyttömitta...

paksuus 4-5cm

Kaikki tuolta väliltä eikun naimaan, jos nainen valittaa, on se jo saanut tarpeeksi kullia, eikun vaihtoon! :)
olen itse käsittänyt asian niin että mitä paksumpi sitä parempi ja pituudella ei niin paljon ole väliä.. tottahan toki sillä pituudellakin on merkitystä mut ei niin paljon kuin paksuudella
 
Viimeksi muokattu:
kull1
itel löytyy 15cm pitkä ja 3-3,5cm(ei ollu mauseria mukana eikä lerssi kovana nii on vaa arvio mut pituus pitää kutisa) eikä itelle oo tullu valitusta et ois liian pieni ja taidoista jopa kerran kehut mut en ihmettele jos joku tarvii hevosen molon oon kyl itekkii törmänny senverran löysii lorrtoihin joskus kostean illan päätteeks..
 
epävarma
täytin just 14. v ja mul ei oo vielkää alkanu murrosikä. Juttuna on se et likat vinkuu kyrvän perää... onks iha normaalii ettei oo vielkää murros ikää ja et kyrpä o ehkä semmone 12 senttii ja millo kànnattais alkaa vast.panna
 
Kulli
Olen itse 15 vuotias ja penikseni pituus on 12-13cm.. Mutta siemensyöksytkin alkoivat vasta joskus viime kesänä, niin voiko penikseni vielä kasvaa vai jääkö tuohon? Ja onko liian pieni?
Minun kaluni on vain 11cm pitkä ja ympärysmitta on 9cm ja olen itsekkin 15 vuotias...niin onko se jo liian lyhyt?? Vai onko koolla väliä?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä