M
MUUMI
Vieras
olen kokeillut masturboimista ja huomasin että laukesin alle 10 minuutissa, onko tämä normaalia???? kasvattaako "runkaaminen" penistä?
EI TODELLAKAAN TAITAA VAIN MENNÄ PIENEMMÄKSI
Viimeksi muokattu:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
olen kokeillut masturboimista ja huomasin että laukesin alle 10 minuutissa, onko tämä normaalia???? kasvattaako "runkaaminen" penistä?
oon 13 v ja mä aion pian harrastaa seksiä onko 11,5cm pitkä liian lyhyt tässä iässä
Täysin normaalista pitkästä esinahasta johtuva tilanne.minulla terska näy ollenkaan lepo tilassa(varsinkaan urheilu jälkee), onko tämä normaalia?! Varsinkin jos olen harrastanut urheilua niin jonkun takia sen jälkeen se on niin pieni, onko kellää muul tällast "ominaisuut"? johtuuks mahollisest hiestä?
Täysin normaalista pitkästä esinahasta johtuva tilanne.
Nahka voi olla niinkin pitkä ettei terska paljastu erektiossakaan automaattisesti.
Manuaalisesti pitää paljastus tehdä.
Kyllä se penis voi kutistua hyvinkin pieneksi monestakin syystä, kun ajatukset toiminnot ovat jossain muualla kuin seksissä.
Mielestäni se on hyvä, kun penis kutistuu pieneksi.
Voisi vaikka mennä kehon sisälle kokonaan, niin olisi siellä turvallisesti piilossa.
miten saan kasvamaan oon 12v ja mistä saa
Ikä: 17
Pituus: 17cm
Leveys: 4.9cm
Ymitta: 13.9cm
Jos tollasta mulkkua ei kehtaa uittaa tyttöjen pöksyissä, niin ei sitten mitään. Ensin luulin omaavani pienen peniksen, nyt en enää niinkään, kun tyttöystävä joutuu rasvaamaan huuliaan, eikä hänellä ole kapea lantio edes.
NORMAALIPENIS
14-17cm HUOM! ( Mitattaessa luusta )
Tuo ei siis ole todellinen käyttömitta...
paksuus 4-5cm
Kaikki tuolta väliltä eikun naimaan, jos nainen valittaa, on se jo saanut tarpeeksi kullia, eikun vaihtoon!![]()
No jos vessapaperihylsy on paksuudessa liian ohut niin jäähän teille fantasiathylsyn ympärys noin 13,5 cm.
no ei sitä itekkään 10v mällejä lentäny vaikka luakes
Kai tuon ikäisenä pitää kullin pituus olla jo vähintään 15cm ja lentää metrin tai on keskenkasvuinen?
Olen itse 15 vuotias ja penikseni pituus on 12-13cm.. Mutta siemensyöksytkin alkoivat vasta joskus viime kesänä, niin voiko penikseni vielä kasvaa vai jääkö tuohon? Ja onko liian pieni?
Kyllä sinulla se kasvaa vielä pituutta paljonkin, kun murrosikä ei vielä ole tullut ja paksuutta kanssa tulee vielä lisää. Ainakin se kasvaa vielä 18 vuoteen asti, joten ole huoleti vaan. Eikä sille kukaan naura, sitä ei kannata pelätä.
MÄ AINAKI NAUROINDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ite oon 12w. Ja mulla on pituutta erektiossa sellaset 12,5cm, et onko iha normaali kokone?