Paras peniksen pituus ja paksuus

• Viestiketjun aloittaja maister
  • Ensimmäinen viesti
keski kyrpä
Alkuperäinen kirjoittaja maister:
Eli minkä pituinen ja paksuinen peniksen pitäisi olla mielestänne?

1. Mikä on liian pieni peniksen pituus ja paksuus?

2. Mikä on minimipituus tai paksuus jonka hyväksytte (esim. vakikuppanille)?

3. Mikä on sopivankokoisen haitari pituudessa ja paksuudessa?

4. Mikä on mielestänne ison raja peniksen pituudessa tai paksuudessa?

5. Mikä olisi unelmapeniksen pituus ja paksuus?

Pituus mitattu peniksen päältä.
Laittakaa paksuus joko ympärysmittana tai halakaisijana.

1. alle 15cm 12,5 cm
2. sama
3. 15-25 cm ja 11-13 cm
4. 25 cm
5. 20cm

Minulla itselläni on n.18cm ympärysmittana 14 cm

barrel
Alkuperäinen kirjoittaja keski kyrpä:
Alkuperäinen kirjoittaja maister:
Eli minkä pituinen ja paksuinen peniksen pitäisi olla mielestänne?

1. Mikä on liian pieni peniksen pituus ja paksuus?

3. Mikä on sopivankokoisen haitari pituudessa ja paksuudessa?

4. Mikä on mielestänne ison raja peniksen pituudessa tai paksuudessa?

Pituus mitattu peniksen päältä.
Laittakaa paksuus joko ympärysmittana tai halakaisijana.

1. alle 15cm 12,5 cm
2. sama
3. 15-25 cm ja 11-13 cm
4. 25 cm
5. 20cm

Minulla itselläni on n.18cm ympärysmittana 14 cm
Vähän ihmettelen, kun nimeät liian pieneksi paksuudeksi 12,5. Kuitenkin sanot sopivankokoiseksi paksuushaitariksi 11-13cm :D

Toinen seikka, joka herättää on kysymyksiä on se, että miten joku voi olla noin tarkka senteissä milleissä? 12,5cm paksu katsotaan pikkuiseksi, kun taas 14cm koetaan runsaana, vaikka tosiasiassa se on vain 12% suurempi. Pieneksi tekniikkatikkariksi monet nimeää 15 senttisen, mutta 17,5cm on jo isohko. Itsellä ainakin elin on eläväinen ja noi millimetrit vaihtelee.
Koita ottaa selvää, kun osa keskustelijoista on naisia, jotka mittaavat jälkeenpäin mututuntumalla verraten viivoitinta kämmeneen :D Miehistä jotkut saattavat saada sentin tai kaksi lisää nivusesta, toiset lisäävät foorumiuskottavuuden takia.
Muutenkin näistä keskusteluista saa sellaisen kuvan, että miehet kiihottuvat pelkistä tisseistä perseistä ja naiset pelkästään kyrvästä.

Itselle ei ainakaan ole tärkeää sinänsä naisten intiimiosien tilavuus, vaan niiden muodot sopusuhtaisuus muuhun kroppaan. Eikö tiukka, vahva, sukupuolisuutta huokuva kroppa voi muka korvata naisille noita "ratkaisevaa" kahta senttiä :)

Vähän meni offtopiciksi, sorry

huvittunut
Omani on 18 senttiä pitkä ja läpimitaltaan 4 senttinen.Terska ei esim mahdu vessaparerirullan sisään seisokissa

En halua ketään henk. kohtasesti loukata, mut ei hemmetti tätä nyky menoo... on pelei ja pillui... sain hyvät naurut :D:D kasvakaa

vier.
minulla on 16 cm pitkä ja sopivan paksu, vaimo saa orkun, kun haluaa, pitää siinä vähän töitäkin tehdä, mutta hyvää on

Alkuperäinen kirjoittaja N27:
1. Mikä on liian pieni peniksen pituus ja paksuus? alle 14 cm on pieni ja ohut on, noh ohut. ympärysmitaltaan alle 13 cm (se maaginen vessapaperirullatesti) on ohut, jos siellä "hölskyy" niin no thanks.

pidättäydyn vessapaperirullametodissani. Paksuus rullassa ok (yltää sormet just ja just ympäri! Itseasiassa tosi yllättävän hämäävän paksu loppuseltaan tuo.) Pituuskin on rullassa riittävä jos rulla on "varsi" ja siihen lisätään herkullinen terska niin kelpaa. (avioisin että lisätään 4cm eli yhteispituus ois kai sitten ~15. Se alkaa olla jo kaunis penis.

3. Mikä on sopivankokoisen haitari pituudessa ja paksuudessa? en osaa sanoa. naisille nämä sentit ei oo niin justiinsa tärkeitä, hankalahan se on silmällä määrittääkään. varsinki ku sitten miehet peniksen varressa ovat niin erikokoisia, hankaloittaa suhteuttamista. Kuitenkin mielummin lyhyt ja paksu kuin pitkä ja ohut suippo (jak)

4. Mikä on mielestänne ison raja peniksen pituudessa tai paksuudessa? no sanotaan että yli 15cm on iso.

Jumalaisen paksu ja pitkä. Ei kuitenkaan "lihakyrpä" joka puoliksi veltto jo isoudessaan (tavattu on..sen pituus oli varmaan jotain 20cm ja paksuus, huh osaa edes arvioida..)

Perho92
Kyllä täältä irtoo parhaat jutut koko internetistä, kun nörtit tulee perätysten joko:

1) esiintymään naisena ja kertoo saaneensa suurta
2) kertoo olevansa 20-30cm kalun omaava mies.

Tulkaa pois sieltä satumaailmoistanne ja kurkatkaa housuun, saatatte havaita yhden asian; sielä se keskiverto vehje majailee, eikä se siitä mihinkään kasva, vaikka sen kokoa koittais anonyymisti netissä liiotetta.

Ja mitä siihen vehkeen kokoon tulee, niin koolla on merkitystä, mutta jos sitä ei osaa käyttää, niin on turha kuvitella saavansa hyvää lopputulosta.

normaalikullinen mies
Mun kaluni on erektiossa 18 cm ja halkaisijaltaan noin 5 cm (ympärysmittaa en ole mitannut) ja aina on naisille kelvannut. Yksi tyttöystäväni piti sitä jopa vähän liian isona. Itse pidän sitä sopivana.

Lepotilassa kaluni on sen sijaan paljon pienempi kuin keskimääräiset penikset, joten lepotilasta ei voi päätellä sen kokoa erektiossa.

Yhdellä kaverillani on erektiossa noin 30 cm pitkä (olen nähnyt omin silmin), joten kyllä niitä jättikyrpiäkin on olemassa (olen kyllä tyytyväinen siihen, ettei omani ole niin iso).

Harmi vaan, että naisilla on yleisesti ottaen niin löysät pillut (etenkin synnyttäneillä), että ne eivät oikein tunnu miltään.

haluun tietää!
oon 15v ja mitat on 11cm ja 3.5cm ja murrosikä ei ole vielä tullut :) joten onko se sopiva mitta vai onko se minun ikäiseksi liian pieni? en ole uskaltanut mennä sänkyyn tyttöystäväni kanssa koska pelkään sen nauravan :(((((((. joten voiko joku valottaa minua?

jorioh
Alkuperäinen kirjoittaja haluun tietää!;10277732:
oon 15v ja mitat on 11cm ja 3.5cm ja murrosikä ei ole vielä tullut :) joten onko se sopiva mitta vai onko se minun ikäiseksi liian pieni? en ole uskaltanut mennä sänkyyn tyttöystäväni kanssa koska pelkään sen nauravan :(((((((. joten voiko joku valottaa minua?
Kyllä sinulla se kasvaa vielä pituutta paljonkin, kun murrosikä ei vielä ole tullut ja paksuutta kanssa tulee vielä lisää. Ainakin se kasvaa vielä 18 vuoteen asti, joten ole huoleti vaan. Eikä sille kukaan naura, sitä ei kannata pelätä.

tutkimuksen aihetta
oma kumppani (synnyttänyt) saa useinkin orkkuja minunkin mitoilla. Mittaa 15-16cm ja 14cm ympärys. Monenlaista sauvaa rouvalla on mutta paras kuulemma 13 cm ja 11 ympärykseltään.
Kiva se tietenkin olis vähän isompikin, mutta näillä mennään.

Jossain dokumentissa sanottiin että 2% maailman miehistä omaa yli 20cm. Suomalaisilla foorumeilla luku on paremminkin 98% =)

niinpä_
oma kumppani (synnyttänyt) saa useinkin orkkuja minunkin mitoilla. Mittaa 15-16cm ja 14cm ympärys. Monenlaista sauvaa rouvalla on mutta paras kuulemma 13 cm ja 11 ympärykseltään.
Kiva se tietenkin olis vähän isompikin, mutta näillä mennään.

Jossain dokumentissa sanottiin että 2% maailman miehistä omaa yli 20cm. Suomalaisilla foorumeilla luku on paremminkin 98% =)
Heh, pitää paikkansa. Pikkupojat eivät ole vielä ymmärtäneet, että pelkkä (liioitellun) iso kalu ei orkkua takaa.

Tuo 14 cm ympärys on jo aika paksu ainakin omaan verrattuna.

Viimeksi muokattu:
Vosu
Sain kerran tosi isoa kumpaankin holeen, ei tuntunut hyvältä. Miehelläni on noin 15 senttinen kaunis kalu jota on ihana otta suihin ja muutenkin käyttää, tosin hän on itsekkin melko meisseli mies, olen kuullut myös ystävättäriltäni. Seksi on ihanaa mutta ei se tärkein asia mutta ainakin kolmanneksi tärkein. Ympärys mitasta sen verran että miehet hei kokeilkaa vaikka kaupassa eri makkaroita ottaa suuhunne niin luulen että berliini alkaa tuntua jo aika tukalallta tai sitte olette suurisuisia leuhottajia. Terveisin Vieno Ps. ei muutakuin sormet pilluun hehehe!

Norminainen
Pituus 15 cm ja paksuhko, se on tosi hyvä.

Kokoiselleni pienelle naiselle( 159 cm, 53 kg) tuo on jopa iso. Peppuun en ikinä ota, onneksi ei tarvitsekaan. Pimppiin on unelma. Pienelle naiselle sopii tavallinen mies. Mitäs etitte isoja naisia ????
'Terkuin normaalin pieni nainen

terkkari66
Pituus 15 cm ja paksuhko, se on tosi hyvä.

Kokoiselleni pienelle naiselle( 159 cm, 53 kg) tuo on jopa iso. Peppuun en ikinä ota, onneksi ei tarvitsekaan. Pimppiin on unelma. Pienelle naiselle sopii tavallinen mies. Mitäs etitte isoja naisia ????
'Terkuin normaalin pieni nainen
Itse asiassa naisen koolla ja pimpin koolla ei ole kyllä mitään yhteyttä, isollakin naisella voi olla pieni pimppi. Samoin kuin miehen pituudella ja peniksen pituudella ei ole yhteyttä.

Mutta tämä nyt oli asian vierestä :)

Viimeksi muokattu:
No mut..
Itse asiassa naisen koolla ja pimpin koolla ei ole kyllä mitään yhteyttä, isollakin naisella voi olla pieni pimppi. Samoin kuin miehen pituudella ja peniksen pituudella ei ole yhteyttä.

Mutta tämä nyt oli asian vierestä :)

......paikkaansa et Audi ja Bemarimiehillä on pienet pilit? Voiks jollain olla siis isokin?
Mihinkään ei voi enään luottaa.

Viimeksi muokattu:
snadi
Hei. Onks muilla kokemuksia prostituoitujen kanssa olemisesta.
Itselläni on tosi pieni n. 13cm ja aika ohut. En tunne juuri mitään
työntyessäni sisään, eikä kortsu ainakaan auta asiaa. Myös tilanne on tosi
kylmä, horo makaa paikallaan ja kyselee are you coming...

Menee aina käsihommiksi, mikä asento olisi paras?

kurttuli
Olen hämmentynyt. olen 16,5 vuotias ja penikseni on erektiossa n 30 cm. Olen keskustellut isäni kanssa näistä asioista, ja hän kertoi, että minun iässäni hänelläkin oli valtava kalu. Onko se periytyvää vai olenko epänormaali? Minulla on kavereistani isoin meisseli ja kun masturboin saan melkein heti orgasmin. Olen ollut 6 kertaa yhdynnässä, ja saatoin yhden tytön raskaaksi. Meillä on nyt yhteinen lapsi. Hän on kaksi vuotias ja hänellä on aikamoinen prinssinakki. Kaikki ovat kateellisia minulle. OLEN KOULUN KINGI NÄÄS! (Meisselini ansiota ;)

isäsi40
Olen hämmentynyt. olen 16,5 vuotias ja penikseni on erektiossa n 30 cm. Olen keskustellut isäni kanssa näistä asioista, ja hän kertoi, että minun iässäni hänelläkin oli valtava kalu. Onko se periytyvää vai olenko epänormaali? Minulla on kavereistani isoin meisseli ja kun masturboin saan melkein heti orgasmin. Olen ollut 6 kertaa yhdynnässä, ja saatoin yhden tytön raskaaksi. Meillä on nyt yhteinen lapsi. Hän on kaksi vuotias ja hänellä on aikamoinen prinssinakki. Kaikki ovat kateellisia minulle. OLEN KOULUN KINGI NÄÄS! (Meisselini ansiota ;)

On se vaan todettavaa, että jollain ihmisillä on liikaa aikaa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä