Tatti
Oma vehkeeni on mallia "tatti", melko vaatimaton ja ohut varsi, jonka päässä ihan toisen kokoluokan terska. Kivikovanakin kaluni on kaareva alaspäin, eikä nouse kovinkaan korkealle. Ensimmäinen seksikumppanini 18-vuotiaana kommentoi kaluni olevan eriparia ja teki selväksi, että pituutta sais olla enemmän ja paksuutta kärjessä vähemmän. Juuri kukaan nainen ei halua kanssani lähetyssaarnaajaan, koska siinä asennossa kalu hieroo vain perseen puolta. Anaaliseksiä olen saanut yhdeltä naiselta, saatuani terskan vaivalloisesti sisään en saanut sitä ulos, joskin pieni paniikki pehmensi kalun nopeasti ja pääsin irti naisesta.
Huvittava tilanne sattui kohdalleni erään baari-illan päätteeksi, kun toin kämpille itseäni yli 10 vuotta nuoremman naisen. Tyttö kuiskutteli jo illan aikana "imevänsä pallit kuivaksi", mutta saatuaan vetoketjun auki tuijotti kaluani ja sanoi "mitä vittua?". Lopulta tyttö vain nuoleskeli kaluani, olin kuitenkin päättänyt saada edes jotain ja runkkasin spermat hänen naamalleen, ei olla soiteltu...
Huvittava tilanne sattui kohdalleni erään baari-illan päätteeksi, kun toin kämpille itseäni yli 10 vuotta nuoremman naisen. Tyttö kuiskutteli jo illan aikana "imevänsä pallit kuivaksi", mutta saatuaan vetoketjun auki tuijotti kaluani ja sanoi "mitä vittua?". Lopulta tyttö vain nuoleskeli kaluani, olin kuitenkin päättänyt saada edes jotain ja runkkasin spermat hänen naamalleen, ei olla soiteltu...