Paras peniksen pituus ja paksuus

  • Viestiketjun aloittaja maister
  • Ensimmäinen viesti
Ainoa viisas?
Vittu koittakaahan nyt saatana ajatella jollakin muulla ku munalla jätkät! Jos se teitä kiinnostaa niin hankkikaa se nais-/tyttöystävä, viettäkää aikaa sen kanssa... Niin ja älkää hosuko, edetkää rauhassa ja sitten kun aika on oikea, sopikaa itse se ajankohta ja sitten jos niin haluatte harrastatte kenties seksiä, jonka jälkeen voitte kysyä oliko se tarpeeksi pitkä ja paksu yms. Todennäköisesti se on, jonka pitäisi riittää teille. Ajatelkaas nyt.. Itse olen 15, enkä puhu mistään henk. koht. kokemuksista vaan käytän aivoja, joka on huomattavasti tärkeämpi lahja kuin sekä montako cm teidän munanne on.. Kiitos!
 
Ainoa viisas?
Vittu koittakaahan nyt saatana ajatella jollakin muulla ku munalla jätkät! Jos se teitä kiinnostaa niin hankkikaa se nais-/tyttöystävä, viettäkää aikaa sen kanssa... Niin ja älkää hosuko, edetkää rauhassa ja sitten kun aika on oikea, sopikaa itse se ajankohta ja sitten jos niin haluatte harrastatte kenties seksiä, jonka jälkeen voitte kysyä oliko se tarpeeksi pitkä ja paksu yms. Todennäköisesti se on, jonka pitäisi riittää teille. Ajatelkaas nyt.. Itse olen 15, enkä puhu mistään henk. koht. kokemuksista vaan käytän aivoja, joka on huomattavasti tärkeämpi lahja kuin sekä montako cm teidän munanne on.. Kiitos!

Joitakin virheitä tossa lopussa koska iPodin ennustava syöttö, mutta toivottavasti älysitte pointin.
 
Viimeksi muokattu:
heränny
Vittu koittakaahan nyt saatana ajatella jollakin muulla ku munalla jätkät! Jos se teitä kiinnostaa niin hankkikaa se nais-/tyttöystävä, viettäkää aikaa sen kanssa... Niin ja älkää hosuko, edetkää rauhassa ja sitten kun aika on oikea, sopikaa itse se ajankohta ja sitten jos niin haluatte harrastatte kenties seksiä, jonka jälkeen voitte kysyä oliko se tarpeeksi pitkä ja paksu yms.
Jos tarvii kysyä pituutta ja paksuutta niin silloin ei ole riittävä. Sit kannattaa ajatella yläpäällä.
 
Viimeksi muokattu:
12v
Moi olen 17 vuotias poika ja minun peniksen pituus on erektiossa noin 16cm ja lepotilassa 7cm ja paksuutta erektiossa vessapaperi rullan paksuuden verran. Mutta ongelmani ei ole peniksen pituus erektiosssa vaan lepotilassa onko se naurettavan kokoinen ku on vielä ohutkin. Niin nauraako kaverit vaikka saunassa seläntakana ja kun tyttöystävän vieressä nukkuu ja käsi menee boksereihin niin mitä nainen miettii. Tuleeko peniksen koko lepotilassa yllätyksenä naiselle?

Siis aika lyhyt sulla ku mä oon 12v ja mulla on erektiossa 17cm, mutta mun mielestä se on oudon pitkä kun mun kavereilla on joku 12cm erektiossa. Ja kukaa mun kaveri ei oo ikinä nähny mun penistä kun en oo ees viittiny missään näyttäytyä alasti, en ees uimahallis (suihkus) enkä saunas jne...
 
Viimeksi muokattu:
teini-ikäisen isä
Siis aika lyhyt sulla ku mä oon 12v ja mulla on erektiossa 17cm, mutta mun mielestä se on oudon pitkä kun mun kavereilla on joku 12cm erektiossa. Ja kukaa mun kaveri ei oo ikinä nähny mun penistä kun en oo ees viittiny missään näyttäytyä alasti, en ees uimahallis (suihkus) enkä saunas jne...
Hei, äläs viitsi aikuinen mies leikkiä netissä jotakin muuta kuin olet. Ei millään pahalla, mutta ei tarvitse olla ihmeellinen salapoliisi, kun tunnistaa ettei 12-vuotias voi luoda tuommoista tekstiä. Toisekseen sinulla ei näytä olevan hajua peruskoululaisten liikuntavelvotteista ja niihin liittyvistä suihkuvelvotteista. Urheilukamat vaihdetaan pukukopeissa ja varsinkin nyt syksyisin sisäliikunnan aikaan jumpataan usein alasti vaihtokerrat. Toisekseen iso penis on tuon ikäisille, ja tätä palstaa lukeneelle meille kaikille miehille ikää katsomatta, sellainen itsetunnon vahviste ettei sitä hävetä vaan päinvastoin, esitellään kun mahdollista.
 
Viimeksi muokattu:
jepjep
Moro, ikää on reilut 17v vehkeen koko siinä 17cm nurkilla ja paksuus on reilut 4cm joka näyttää aika ohuelta kun esim ylhäältä kattoo peilin kautta näyttää vähän paksummalta, mutta ohuelta tuntuu!! :/-
 
WakeJ
Ei jumaliste.... Mä en tiedä miten mä eksyin tähän aiheeseen, mutta keskustelua on riittänyt näemmä jo monta vuotta. Edellä oleville kyselijöille voin sanoa, että itselläni ikää 22 vuotta, pituutta 14 cm ja paksuutta vähän yli 11 cm. Yksikään nainen ei oo valittanut että olisi ollut liian pieni. Kyllä siinä vaan hyvin paljon riippuu siitä, missä asennossa ja millä tavalla sitä vehjettä sinne työntää. Harjoitus tekee mestarin. Älkää nyt hemmetti viittikö stressata tuollaisesta asiasta, oikeasti.
 
WakeJ
Ei jumaliste.... Mä en tiedä miten mä eksyin tähän aiheeseen, mutta keskustelua on riittänyt näemmä jo monta vuotta. Edellä oleville kyselijöille voin sanoa, että itselläni ikää 22 vuotta, pituutta 14 cm ja paksuutta vähän yli 11 cm. Yksikään nainen ei oo valittanut että olisi ollut liian pieni. Kyllä siinä vaan hyvin paljon riippuu siitä, missä asennossa ja millä tavalla sitä vehjettä sinne työntää. Harjoitus tekee mestarin. Älkää nyt hemmetti viittikö stressata tuollaisesta asiasta, oikeasti.
Paksuutta tosiaan... :D Siis ympärysmittaa!
 
Viimeksi muokattu:
poika
Hei, olen 15v poika ja harrastan seksiä kohta ekan kerran onko penikseni koko 14-14,5 cm liian lyhyt? Kun muija on vielä pannut n.5 jätkää? Ja olisiko vinkkejä ekalle kerralle? :)
 
Kundi
Pituss 21.5cm-22cm
Halkaisija 5.5cm

En ole ikinä kuullut kuin kehuntaa tyttöystäviltäni ja panoilta =) Ei kuulemma exsillä ollut hyvä että edes puolet omastani ;) (vähän liioteltu joo)

Mieli pysyy yllä kun ei tarvi prinssinakkia kannella =)
 
35-vuotias mies
Hei, olen 15v poika ja harrastan seksiä kohta ekan kerran onko penikseni koko 14-14,5 cm liian lyhyt? Kun muija on vielä pannut n.5 jätkää? Ja olisiko vinkkejä ekalle kerralle? :)
Moi!

Äläs usko noita pellejä, jotka kirjoittaneet jälkeesi. Itselläni on 13,5 senttiä häpyluusta mitattuna ja kun on ylipainoa niin sellainen 12 senttiä on panovaraa. Paksuus on naisille pituutta tärkeämpää. Itsellä on 12 senttiä ympärysmitta keskeltä mitattuna ja on hyvin riittänyt. Tuolla sinun peniksellä voi oikein huoletta lykkiä menemään! On tytöllekin helpompaa kun ei heti halkaista paikkoja rikki nuorella iällä. Anna vain mennä ja tervetuloa seksin mahtavaan maailmaan! Huomaat että naisia on kaikenkokoisia ja voihan olla että tuo ensimmäinen natsaa heti kohdilleen. Ainoa vinkki jossa voin kunnolla neuvoa on esileikit: hyväile erogeenisistä paikoista (tsekkaa netistä jos et tiedä näitä) ja suutele. Voit samalla sivellä hellästi vaatteiden päältä reisiä, rintoja ja jalkoväliä mutta hitaaaasti ja hellllästi! Tätä niin pitkään ettette kumpikaan pysy housuissanne ja sitten vain lähdet nuolemaan naista ja isket naiselle peniksesi suuhun (69-asento). Jatkakaa kunnes saatte orgasmin. Nyt kun löysät on poissa niin sitten vain kondomia päälle ja naimaan! Uskoisin että näillä vinkeillä eka kertasi tulee pysymään mielessäsi pitkään! :)
 
Viimeksi muokattu:
sepalus.
oon 13 v ja mä aion pian harrastaa seksiä onko 11,5cm pitkä liian lyhyt tässä iässä

ihan oikee aika , katso vaan että sulla on ehkäisy hoidossa . itselläni ei aikoonaan ollu ja tulin isäksi jo 15 vuotiaana. sinun iessäsi minä hoidatin itseltäni myös ympärileikkauksen joka on myöhemmin vanhammaksi tullessa huomannut hyväksi . nuorena se on vitsa väännettävä.

hyvää jatkoa . elämä on ihanaa kun sen oikeen ymmärtää .. eläkeellä oleva meri merikapteeni .



elä poika koosta pelkää mies sen työn tekee .
 
Viimeksi muokattu:
kyntäjä
Hei, olen 15v poika ja harrastan seksiä kohta ekan kerran onko penikseni koko 14-14,5 cm liian lyhyt? Kun muija on vielä pannut n.5 jätkää? Ja olisiko vinkkejä ekalle kerralle? :)

hei haloo onko se kimuli mitannu ne edelliset vai onko sulla vain peilin häpee .
ei ne kimmat sitä tiiä onko sulla 12 tai 19 cm . pitkä jollet sitä siinä mittanauhan kanssa esittele , että jäitä hattuun .

ootko mitannu edelliset tapaukset?? joo jatka vaan rauhassa !!
 
Viimeksi muokattu:
koijari.
Moro, ikää on reilut 17v vehkeen koko siinä 17cm nurkilla ja paksuus on reilut 4cm joka näyttää aika ohuelta kun esim ylhäältä kattoo peilin kautta näyttää vähän paksummalta, mutta ohuelta tuntuu!! :/-
Sulla ihan hyvä meisseli. Voin lapin ukkona sanoa, teet sankari työitä sillä. Mulla tälläinen, 24cm 14.4ym. Pohjaa oon päässy aina. Mutta juurta myöten en saa työntää. Katellaa sano. koijari.
 
Viimeksi muokattu:
imjmjk
Sehän on täyttä shaibaa etteikö peniksen koolla olisi mitään merkitystä.

perinteinen vessapaperirullatemppu on hyvä koon määritykseen. Jos muna hölskyy vessaparerirullan hylsyn sisällä pahasti on se turhan ohut. Pituuden suhteen ainakin terskan tulisi olla kokonaan hylsyn ulkopuolella, varren jäädessä sisään. Nuo kriteerit täyttävä mulkku on jo tarpeellisen tyydytyksen tuova.
 
Koijari.
Sehän on täyttä shaibaa etteikö peniksen koolla olisi mitään merkitystä.

perinteinen vessapaperirullatemppu on hyvä koon määritykseen. Jos muna hölskyy vessaparerirullan hylsyn sisällä pahasti on se turhan ohut. Pituuden suhteen ainakin terskan tulisi olla kokonaan hylsyn ulkopuolella, varren jäädessä sisään. Nuo kriteerit täyttävä mulkku on jo tarpeellisen tyydytyksen tuova.

<<TERE. Talouspaperi hylssyn läpi kun työnät kulli ja pattispala näkyy. Sitä voit kutsua kulliksi, nää tämmöset kun mulla on mulkkuja.
 
Viimeksi muokattu:
kauhuissani
Tutustuessani ihanaan mieheen en tullut kysyneeksi liian intiimejä, eli sitä kokoakaan, koska mielestäni aivot ovat miehen eroottisin elin ja kokoa tärkeämpiä ovat muut seikat.
Nyt kuitenkin paljastui että mies on kookas, suorastaan jättimäinen, 32 cm ja paksu. Tunnen hienoista pakokauhua, kuinka selvitä, vaikka tiedänkin ettei sen kokonaan upottamista edes yritetä. Olen kahden kookkaan miehen kanssa seurustellut ja molemmat olen joutunut jättämään liian ison kalun tähden, ensimmäisessä suhteessa koin itseni riittämättömäksi, enkä osannut keskustella asiasta. Toisessa suhteessa taas mies runnoi minut aina kipeäksi, sain hiipiä monta päivää aktin jälkeen. Yritin nätisti pyytää hellempää käsittelyä, mutten onnistunut.
Nyt hienoisella kauhulla odottelen sitä hetkeä jota olemme suunnitelleen jo pitkään, muttemme ole kiirehtineet.
 
Täh!
Tutustuessani ihanaan mieheen en tullut kysyneeksi liian intiimejä, eli sitä kokoakaan, koska mielestäni aivot ovat miehen eroottisin elin ja kokoa tärkeämpiä ovat muut seikat.
Nyt kuitenkin paljastui että mies on kookas, suorastaan jättimäinen, 32 cm ja paksu. Tunnen hienoista pakokauhua, kuinka selvitä, vaikka tiedänkin ettei sen kokonaan upottamista edes yritetä. Olen kahden kookkaan miehen kanssa seurustellut ja molemmat olen joutunut jättämään liian ison kalun tähden, ensimmäisessä suhteessa koin itseni riittämättömäksi, enkä osannut keskustella asiasta. Toisessa suhteessa taas mies runnoi minut aina kipeäksi, sain hiipiä monta päivää aktin jälkeen. Yritin nätisti pyytää hellempää käsittelyä, mutten onnistunut.
Nyt hienoisella kauhulla odottelen sitä hetkeä jota olemme suunnitelleen jo pitkään, muttemme ole kiirehtineet.

Tutustuessa et kehdannut kysyä, mikä koko ?

Sitten otit vehkeen esille, runkkasit sen juhlakuntoon ja mittasit ihan tätä palstaa varten ?

Aktiin et kuitenkaan ruvennut, vaan jätit miehen kaikkinen seisovine jättikaluineen odottamaan ?

Nyt olette jo pitkään suunnitelleet aktia ja odottelet sitä hienoisella kauhulla ?

Että sellainen tarina tällä kertaa ??
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä