Paras peniksen pituus ja paksuus

• Viestiketjun aloittaja maister
  • Ensimmäinen viesti
OutoLapsi
Ette kaikki ehkä usko tätä mutta by the way, onko normaalia että 12- vuotiaalla on 15cm penis? Koska mulla on se pelottaa mua sillee oudosti.. Oon myös tosi pitkä ja kengän kokokin on iso. Mutta pliis vastatkaa toi ihan oikeasti huolestuttaa mua. :/

Kannattaa
Ette kaikki ehkä usko tätä mutta by the way, onko normaalia että 12- vuotiaalla on 15cm penis? Koska mulla on se pelottaa mua sillee oudosti.. Oon myös tosi pitkä ja kengän kokokin on iso. Mutta pliis vastatkaa toi ihan oikeasti huolestuttaa mua. :/

jo nyt alkaa tehdä promotyötä.
Kun se kasvaa tuota vauhtia, niin jo vuoden kuluttua olet friikki.
Ei muuta kun sirkukseen, missä on muitakin luonnonoikkuja.

Viimeksi muokattu:
cftfhjjk
Niin mullakin oli aika mela muihin verrattuna 12-vuotiaana ja ääni ihan samanlainen matala kuin nytkin aikuisena. Muut vielä kimittivät ja ihmettelivät kun mulle kasvoi karvat ja k****. Ei se sen jälkeen kuitenkaan enää kasvanut kuin pari senttiä ja paksuutta vähän lisää. No worries, mate.

Viimeksi muokattu:
Valitettavasti
Ei ole olemassa mitään ideaalia peniksen pituutta tai paksuutta. On olemassa vain tunne, joka vallitsee kahden ihmisen välillä ja siinä peniksellä ei ole mitään merkitystä. Pururata on tärkein eli se mitä sinulla on korvien välissä.

paskamuna aezakmi

ja vitut oli... ja jos mullois nii iso ton ikäsenä nii oisin kyl ilone.... ei helvetti..... ku mul o joku 1cm normina ja joku 6cm kovana ni pitäskö mun si tappaa itteni... Ja oon ite kolmetoista

Viimeksi muokattu:
masa
herra Jortikka
(Vierailija)

Seksi kalu
14,5 cm pitkä ja paksuus 13,5 cm ja ite oon tyytyväinen!!! Tytötkin on jo kehunu muutaman kerran. Mites muut kelpaako muille naisille tollane mulkku??? täytin just 14 joo itekki oon 14 ja on 17.6 cm ja paksuus 14.5-15 nii en tiiä sit ite ku oon aina pitäny sitä kohtuu pienenä:S nii vastailkaahas:) et minkälaine toi on ku ois kiva tietää et pitääkö olla ylpee tosta munasta ku on pari tyttöö sanonu mulle et on tosi iso!

masa
herra Jortikka
(Vierailija)

Seksi kalu
14,5 cm pitkä ja paksuus 13,5 cm ja ite oon tyytyväinen!!! Tytötkin on jo kehunu muutaman kerran. Mites muut kelpaako muille naisille tollane mulkku??? täytin just 14 joo itekki oon 14 ja on 17.6 cm ja paksuus 14.5-15 nii en tiiä sit ite ku oon aina pitäny sitä kohtuu pienenä:S nii vastailkaahas:) et minkälaine toi on ku ois kiva tietää et pitääkö olla ylpee tosta munasta ku on pari tyttöö sanonu mulle et on tosi iso!
siis on muna 17.4cm:)

Viimeksi muokattu:
Maria
> Jos pystyn peruuttamaan täysperärekan laivan etupäästä kakkosrampille
ilman peilejä, pystyn myös tyydyttämään naisen kun naisen.

ei ollut mielestäni hyvä. Eihän siinäkään laivan seinät kosketa rekkaa.

Minäkin luulin jossain vaiheessa että vika on minussa koska suht kookas kalu ei tehnyt vaikutusta. Lahnaksikin on haukuttu siinä suhteessa. Olen vain todennut jälkeenpäin etttä kyllä se vika oli siinä rekkakuskissa. Ihan sama vit..u on tosi tiukka kunhan ei vaan yritä ajella lämmittämättä.

Viimeksi muokattu:
juuso
Joo elikäs oon joonas ja mua on mietitttäny se asia kun mulla on 17cm pitkä ja 4.5 levee ja ympärimittä on 14.5 nii onko se pieni?:eek: ku tuntuu et en uskalla näyttää sitä tytöille jos se on oikeesti pieni ja en saa sillä sit tyttöö tyydyttyy:( nii kertokeehan et onko se tarpeeksi iso vai onko se peini 15 vuotiaalle ja et kasvaahan se tosta viel?:eek:o

tuomo
Riippuu naisesta. Suurimmalta osin naiset ovat aina pitäneet penikseni koosta, mutta sekaan mahtuu myös pari lörppöpillua joita jynssätessä ei tahdo itsekkään tuntea mitään. Ei ole kiva kun pöksyistä paljastuukin lahnan katkuinen, kuiva, löysä tuhero. Tuntoa saa lisää kun itsekkin on aktiivinen sängyssä eikä röhnötä selällään kuin jähmettynyt paska. Koska omatuntoni on kokoni suhteen täysin puhdas, jään tälläisten panojen jälkeen mietiskelemään, että millä helvetillä sitä kolosta on levitetty. Jos syntyy lorttona, nahkaverhoisena ei asialle minkään voi. Mutta jos 14-vuotiaasta lähtien työntelee banaaneita ja porkkanoita haisuliinsa, voi olla varma että ennen pitkää sinne uppoaa vesimelooni kuorineen. Ainiin, luin jostain että naiset eivät osaa arvioida peniksen pituutta oikein. 3-5cm kuulemma arvioivat pituutta lisää oman kullannuppunsa jormaansa. Jos naisenne pillu on liian levinnyt ,anna hänelle auton avaimet niin pääset eroon hänestä melko ripsakkaan.

Yhteistyössä