Pitääks mun erota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiltsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ÄÄÄÄÄK! Raahasin värmeet alakertaan mun työhuoneeseen ja sanoin miehelle, että pulttaa toi vekotin tohon ja vala tohon jotain, että saadaan uuni siihen. Se vastasi mulle, että sä sitten oot taas hankkinut jotain, jonka hänen pitäisi asentaa automaattisesti johonkin, vaikka olis hiukan muutaki tekemistä. Pulttaa kuule ihan ite.

Joten se pulttaa ja valaa huomenna. Kunhan rauhoittuu. Minä ja mun tytär tiedetään tää jo.

Ah, en kaipaa hellettä enkä matkustelua. Inhoan matkan tekemistä. Toisaalta vanhemmillani (joita muuten myös inhoan) on talo jossain etelämmässä, jossa voisi viettää aikaa vaikka kuukausitolkulla. En halua mennä sinne, koska inhoan (mm.) vanhempiani.

Pistä sinäkin kynttilöitä palamaan, syö hyvin ja nautiskele elämästäsi, aletäti.

SinäKIN?? Tiedäks mitä, en usko, että pystyt itse nauttimaan mistään. Ehkä kuvittelet pystyväsi ja mielelläsi täällä hekuttelet kyvystäsi nauttia ja hankkia onnellinen elämä. Et ole vakuuttava, ehkä huijaat kaltaisiasi, mutta et niitä, jotka oikeasti osaavat nauttia ja olla onnellisia.

Oikeasti onnellisten ja nauttimaan pystyvien ei ole tarvista sitä kykyään täällä vuosikausia hekuuttaa. Kun se kyky oikeesti on, niin ei sitä tarvitse kenellekkään vakuutella, ei itsellen eikä muille, se on, näkyy ja tuntuu muutenkin.

Oikea onni ja tyytyväisyys ei sitäpaitsi kaipaa mitään kliseitä, ikäänkuin "näin teet itsesi onnelliseksi" oppaista lainattua hömppöä kynttilöineen, viineineen ja syömisineen.

Aletätiä voit vissiin retkuttaa, minua et. Näen sun nahkasi alle.

Viimeksi muokattu:
SinäKIN?? Tiedäks mitä, en usko, että pystyt itse nauttimaan mistään. Ehkä kuvittelet pystyväsi ja mielelläsi täällä hekuttelet kyvystäsi nauttia ja hankkia onnellinen elämä. Et ole vakuuttava, ehkä huijaat kaltaisiasi, mutta et niitä, jotka oikeasti osaavat nauttia ja olla onnellisia.

Oikeasti onnellisten ja nauttimaan pystyvien ei ole tarvista sitä kykyään täällä vuosikausia hekuuttaa. Kun se kyky oikeesti on, niin ei sitä tarvitse kenellekkään vakuutella, ei itsellen eikä muille, se on, näkyy ja tuntuu muutenkin.

Oikea onni ja tyytyväisyys ei sitäpaitsi kaipaa mitään kliseitä, ikäänkuin "näin teet itsesi onnelliseksi" oppaista lainattua hömppöä kynttilöineen, viineineen ja syömisineen.

Aletätiä voit vissiin retkuttaa, minua et. Näen sun nahkasi alle.
Ai, sä haluutkin mut. Sori et saa. Ei pienintäkään mahdollisuutta. Olen pahoillani.

Ulkona on aivan täydellinen ilma. Sumuista, sateista, hämärää ja harmaata. Täydellinen ilma täydelliseen koti-iltaan. Kuumaa suppissoppaa, lasillinen punaviiniä, kynttilöitä koti täyteen ja lyhtyjä piha.

Käyn apteekissa huomenna, kyllä ne näillä analyyseillä saa vitamiinini kohdilleen. Mutta nyt viritän huutokaupasta edullisesti löytämäni keramiikkauunin ja dreijin ensin. Voi niistäkin olla apua.

Täälläpä on vieläkin täydellisempi ilma. On niin sumuista, että jos käsivarren eteensä suoristaa niin ei sormiaan näe, vettä sataa niin että sadan litran tynnyri täyttyy parissa minuutissa, vielä hämärämpää ja harmaatakin harmaampaa, harmaata potenssiin kaks. Kotejakin on monta, yksi toistaan upeempia. Mun soppa on maukkaampaa ja paksumpaa kuin sun, ja sitä on enemmän, viinikin on meillä parempaa, kynttilät on puolta pitempiä ja paksumpia ja lyhtyjä on sadoittain, eri värisiä ja pihaa riittää silmänkantamattomiin.

Terveyteni on niin rautainen etten apteekkeja tarvitse ja keramiikkauunejakin on monta, uusia kaikki. Enkä tarvitse apua, oloni ja elämäni on täydellistä.

Olen nuorempi, kauniimpi ja hoikempi kuin sinä. Mieheni on tuhat kertaa parempi kuin sinun. Ja mikä parasta; Sillä on isompi kuin sun miehellä ja seisoo aina.

Viimeksi muokattu:
Miehelläni on opettajan homma ja sen lisäksi firmansa. Minä tienaan tällä hetkellä perheemme tuloista reilusti yli puolet. Olemme naimisissa eikä meillä ole avioehtosopimusta. Osallistun myös mieheni firman laskujen maksuun. Meille kaikki on yhteistä.

Jos jäisin kahden alaikäisen lapseni kanssa kolmisin, minulla olisi paaaaljon enemmän rahaa ja aikaa käyttää niitä mihin vaan.

Pitäisikö minun erota?

Juu pitääs.

Viimeksi muokattu:
Täälläpä on vieläkin täydellisempi ilma. On niin sumuista, että jos käsivarren eteensä suoristaa niin ei sormiaan näe, vettä sataa niin että sadan litran tynnyri täyttyy parissa minuutissa, vielä hämärämpää ja harmaatakin harmaampaa, harmaata potenssiin kaks. Kotejakin on monta, yksi toistaan upeempia. Mun soppa on maukkaampaa ja paksumpaa kuin sun, ja sitä on enemmän, viinikin on meillä parempaa, kynttilät on puolta pitempiä ja paksumpia ja lyhtyjä on sadoittain, eri värisiä ja pihaa riittää silmänkantamattomiin.

Terveyteni on niin rautainen etten apteekkeja tarvitse ja keramiikkauunejakin on monta, uusia kaikki. Enkä tarvitse apua, oloni ja elämäni on täydellistä.

Olen nuorempi, kauniimpi ja hoikempi kuin sinä. Mieheni on tuhat kertaa parempi kuin sinun. Ja mikä parasta; Sillä on isompi kuin sun miehellä ja seisoo aina.

Meidän sumu on niin paksua ettei läpi pääse. Harmaa on komeempaa ja sitä on enemmän kuin teillä kummallakaan. Ja mun koti on satulinna. Sopat ja viinit on maailman parhaita. Ja mieheni muna on isompi kuin mies itse ja teräksestä tehty.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä