W
Wiltsu
Vieras
ÄÄÄÄÄK! Raahasin värmeet alakertaan mun työhuoneeseen ja sanoin miehelle, että pulttaa toi vekotin tohon ja vala tohon jotain, että saadaan uuni siihen. Se vastasi mulle, että sä sitten oot taas hankkinut jotain, jonka hänen pitäisi asentaa automaattisesti johonkin, vaikka olis hiukan muutaki tekemistä. Pulttaa kuule ihan ite.
Joten se pulttaa ja valaa huomenna. Kunhan rauhoittuu. Minä ja mun tytär tiedetään tää jo.
Ah, en kaipaa hellettä enkä matkustelua. Inhoan matkan tekemistä. Toisaalta vanhemmillani (joita muuten myös inhoan) on talo jossain etelämmässä, jossa voisi viettää aikaa vaikka kuukausitolkulla. En halua mennä sinne, koska inhoan (mm.) vanhempiani.
Joten se pulttaa ja valaa huomenna. Kunhan rauhoittuu. Minä ja mun tytär tiedetään tää jo.
Ah, en kaipaa hellettä enkä matkustelua. Inhoan matkan tekemistä. Toisaalta vanhemmillani (joita muuten myös inhoan) on talo jossain etelämmässä, jossa voisi viettää aikaa vaikka kuukausitolkulla. En halua mennä sinne, koska inhoan (mm.) vanhempiani.