mitä ootte mieltä...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täh?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täh?

Vieras
jos pariskunnalla on kaks lasta ja on auto- /talolaina. Mies ei halua kihloihin saatika naimisiin, sanoo et sillä oo merkitystä onko sormusta vai ei. Ovat olleet 8 vuotta yhessä.

Mutta jos sillä ei ole merkitystä, niin miksei sitten mene kihloihin? Tai oikeastaan naimisiinkin voisi mennä, jos kerran noin kauan on jo ollut yhdessä... siis jos sillä ei ole merkitystä.

No eihän sillä olekkaan! Eiköhän nuo lainat ja lapset ole vähän sitovampia kuin yksi kihlasormus?
*Nimim. samoin ajatellut ja miehen toivomuksesta vihdoin kihloihin suostuin 10 vuoden jälkeen ;) *
Turhaa rahantuhlausta.... ;) :D :xmas:

Olikohan tää meiltä??Paitsi et meil on kolme lasta ja ollaa kihlois oltu viimenen neljä vuotta mut häitä ei ilmeisestikään koskaan tule kun ei kuulemma ole tarvetta mennä naimisiin..omasta näkökulmasta sanoisin että välillä tuntuu aika pahalta,saan mieleeni vaan sen kuvan että "parempaa odotellessa"

Alkuperäinen kirjoittaja mitä täh?:
Olikohan tää meiltä??Paitsi et meil on kolme lasta ja ollaa kihlois oltu viimenen neljä vuotta mut häitä ei ilmeisestikään koskaan tule kun ei kuulemma ole tarvetta mennä naimisiin..omasta näkökulmasta sanoisin että välillä tuntuu aika pahalta,saan mieleeni vaan sen kuvan että "parempaa odotellessa"

Se ei varmaan tarkota sitäkäään. Joillain on semmonen pelko (mitä ei sanota, vaan sanotaan, että se on aivan sama) että naimisiinmenon jälkeen joku kuitenkin muuttuu, eikä myönteiseen suuntaan.

Alkuperäinen kirjoittaja täh?:
jos pariskunnalla on kaks lasta ja on auto- /talolaina. Mies ei halua kihloihin saatika naimisiin, sanoo et sillä oo merkitystä onko sormusta vai ei. Ovat olleet 8 vuotta yhessä.

Se sormus merkitsee naiselle niin paljon enemmän kuin miehelle!! Sanoisin että itsekäs paska se äijä.

Mun mielestä kertoo sen, että mies ei kuitenkaan halua sitoutua loppuelämäkseen. Voittehan te yhdessä lapsia kasvatella mutta kun ovat isoja, ehkäpä ukko lähteekin toisille laitumille eikä tarvii avioeroa käydä läpi..

"parempaa odotellessa" niinpä. Tuntuu ku ei tosissaan ois. Loksautti yks päivä et eihän sitä tiiä jos parin vuoden päästä ei olla enään yhessä.

Mulle se olis tosi tärkee juttu.oon kuitenki saanu kaiken näköstä perustelua siihen miks ei olla menty naimisiin,kuten kuinka ollaa sitouduttu kun on kaiken maailman talolainat yms.on myöskin sanonu ettei ole valmis menemään naimisiin,mikä on mun mielestä aika mielenkiintonen perusyelu kun on kuitenki ollu valmis kolme lasta tekemään mun kanssa.Ja sitte tietenki tää perinteinen "Mitäs sit ku me erotaan?"Meni nyt jo asian sivusta..Tässähän alkaa melkein naurattaa ku oikein asiaa miettii!!

Ei mitään mieltä... Jotkut ei vaan halua naimisiin. Ärsyttää ihmisten ja varsinkin naisihmisten meuhkaaminen asiasta. Meidät kun vihittiin salaa maistraatissa, ihan taloudellisista syistä siis, niin kylläpä rupes lähiympäristön reaktiot ärsyttämään. Onnitteluja, lahjoja, ym. Vaikka ei mitään juhlia pidetty. Ei olis pitäny kertoa, mutta toisaalta halusimme kuitenkin olla rehellisiä... Tää naimisiin meno -asia valitettavasti jakaa ihmiset aika pitkälti kahteen leiriin eikä kumpikaan leiri edes halua ymmärtää toista..

"parempaa odotellessa" niinpä. Tuntuu ku ei tosissaan ois. Loksautti yks päivä et eihän sitä tiiä jos parin vuoden päästä ei olla enään yhessä.

No mikä teidät sitten pitää yhdessä? Mitä motivaatiota sinulla on kiinnittyä henkilöön, joka puhuu tuollaista? :o Mikä törppö!

mä taas en tajua tuota naimishommaa ollenkaan, voihan raha-asiat hoitaa testamentilla. tosin mun on helppo sanoo kun oon naimisissa, mut ei se mun elämää muuttanu. vihille paukastiin ihan ex tempore meiningillä. ja nyt kun asiaa ajattelee niin helpompi mun olis hengittää jos ei oltais virallisesti naimisissa, henkinen yhteys ja sanaton sopimus on asia erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Nappe:

Se sormus merkitsee naiselle niin paljon enemmän kuin miehelle!! Sanoisin että itsekäs paska se äijä.

Mä olen meistä se joka ei halua naimisiin tai edes kihloihin. Lapsi on, toinen tulossa sekä talolaina.

Yhteistyössä