B
banzkunam
Vieras
haluaisin kuulla mielipiteenne ongelmaani..eli olen 10 vuotta seurustellut mieheni kanssa.Rakastan jostain kumman syystä häntä erittäin paljon siitäkin huolimatta että meillä on ollut suhteemme aikana 5 krt.kun hän on hyökännyt kimppuuni.Uhkailua kehonkielellä,hiuksista ottaa kiinni ja läpsäisee kasvoille,pitää käsistä kiiinni.Myönnän,että olen sanonut hänelle pahoja asioita,solvauksia mistä hän on provosoitunut hyökkäämään vastaan minua.Mutta eikö miehellä sanansäilä riitä?Ei kai ole oikein kuitenkaan hyökätä kimppuun vaikka todellakin myönnän että olen ollut todella ilkeä sanoissani
Ehkä keskusteluhalukkuuden voi ilmaista toisella tavallakin...
Meillä on erittäin hyviä hetkiä ja hän on kuitenkin ollut aina "elämäni mies",aivan ihana ja rakastettava kunnes...kyllä tää naiseutta syö ja pahasti.Rakastaako hän oikeasti?Kyllä hän joka kerta anteeksi pyytää,mutta rehellisesti sanoo ettei kukaan muu nainen ole saanut eikä tule saamaan häntä yhtä raivon partaalle kuin minä..näinköhän.
Kertokaa pliis jotain,mieluiten asiallisella linjalla kuitenkin!
Meillä on erittäin hyviä hetkiä ja hän on kuitenkin ollut aina "elämäni mies",aivan ihana ja rakastettava kunnes...kyllä tää naiseutta syö ja pahasti.Rakastaako hän oikeasti?Kyllä hän joka kerta anteeksi pyytää,mutta rehellisesti sanoo ettei kukaan muu nainen ole saanut eikä tule saamaan häntä yhtä raivon partaalle kuin minä..näinköhän.
Kertokaa pliis jotain,mieluiten asiallisella linjalla kuitenkin!