Vieraissa käyminen parisuhteessa

• Viestiketjun aloittaja Wiccer
  • Ensimmäinen viesti
mimosa_5
Alkuperäinen kirjoittaja nuorinainennn:
olen 20v nainen, seurustelen ja käyn spontaanisti vieraissa. Kivaa vaihtelua saa kieltämättä, kun omalla miehellä ei oo niin iso, mutta se on tekniikkapippeli ja salarakkaallani on sitten paksu ja täyttävä ;) salarakkaanikin on muuten varattu ja itseäni vanhempi.

mutta käy se näinkin;)
Kuulostaa herkulliselta - ihan paikat kostuvat. Kehtaisiko tähän aikaan soittaa vielä yhdelle tutulle, mennä baariin jo näin aikaisin viikolla..

anonymus
Itse en voisi ikinä sallia että naiseni kävis vieraissa. Jos saisin tietää niin ottaisin heti eron. En itsekkään sellaista harrasta. Seksielämämme on minusta ja myös puolisoni mielestä tyydyttävää. Ajatus toisesta naisesta seksissä on ollut puheena, mutta vasta hieman leikkisällä tasolla. Nyt varmasti suurin osa naislukijoista ajattelee että itse olen sitä ehdottanut! Puheet ovat kuitenkin tulleet naiseltani ja hän on jo aikaisemmin ilmaissut mielenkiintonsa samaa sukupuolta oleviin.. itse olen hieman miettivällä kannalla asian suhteen.. Pelkään että vaimo on kuitenki mustasukkainen toisesta jälkeenpäin (on mustasukkainen jos edes puhun toisille naisille) ja suhde menee karikolle.. myös toisesta miehestä ollaan puhuttu, mutta pelkään jälleen samaa asiaa mutta itsen kohdalta.. ainakin tähän asti ollaan pitäydytty tutussa ja turvallisessa.. saa nähdä mitä tulevaisuus tuo.. Muilla kokemuksia?

miesnäkökulma
Meille tuli viimeksi ero siitä, että en kestänyt toisen vieraissa käyntiä. Tuntui olo pelkästään elättäjältä, kun parempi seksi tuli muualta. Tämä nainen oli aluksi ihan haltioissaan munastani, kun on se reilusti keskimääräistä isompi. Mutta eipä sekään pitkään riittänyt - eihän se esimerkiksi kahdeksi samanaikaisesti muutu eikä dildo käynyt toiseksi.

En tiedä, kuinka hyvin muistatte. Kirjoittelin vuodenvaihteessa enemmän. Olen useiden naisten kanssa käynyt treffeillä tässä sinkkuunnuttuani. Sänkyyn on aika heikosti päässyt, ehkä kaksi kertaa puolen vuoden aikana - maksullista en ota. Useilla sinkkunaisilla on aika karmeita ongelmia jo tässä kolmeakymmentä lähestyessä. Hirveitä kontrollifriikkejä, katkeroituneita aiemmista suhteistaan tai muita henkisiä/taloudellisia ongelmia. Olen yhden ohjannut aa-kerhoon, kaksi terapiaan vanhoista miestraumoistaan, yksi yh-äippä olisi tarvinnut miestä 10keuron kuukausituloillaan velkojen vuoksi ja lisäähän sitä velkaa olisi pitänyt nopeasti tehdä. Hirveän itsetietoisiksi ovat myös muuttuneet, vaikkei mikään elämänalue ole oikein kohdallaan. "Jos et suostu ehtoihini, kyllä helposti löydän toisenkin" kuuli usein. Miksi avauduin? Ajattelinkin seuraavaksi opiskella ihan vakavissani yhden yön kyytien antajaksi. Nuo vastaavanlaiset naiset ovat paljon paremman näköisiä (BMI usein alle 35) ja halukkaampia. Pitää vaan hyväksyä tosiasia, ettei ehkä sama nainen halua nähdä kahdesti.

vesa 1984
Onko miehellä seksipuoli hiukan omituinen jos haluaa vaimon käyvän silloin tällöin vieraissa?Onhan meitä joka lähtöön,mutta siltikin tuntuu oudolta että vaimoa saavat hässiä muutkin saadakseen omaan seksiin sitä jotain.
Sehän on vain hienoa jos nainen on oppinnut nauttimaan seksistä.
Vielä jos molemmat suhteessa nauttivat vaimon seikkailuista, hienoa että on näitä ihkuja
seksikkäitä rouvia jotka ei pelkää miesten määriä on olemassa. Näillä jolla on kymmeniä jopa
satoja miehiä ollut suhteen aikana ovat monien miesten mieleen. ja vientiä riitää.
Minä haluan juuri kokeneen leidin kumppanikseni todella sexyjä naisia nam nam..
huh kun haluaisin pitkästä aikaa taas liukkaille, kunpa löytyisi joku mukava rouva joka ymmärtäisi...

Viimeksi muokattu:
Tuo on totta !
Sehän on vain hienoa jos nainen on oppinnut nauttimaan seksistä.
Vielä jos molemmat suhteessa nauttivat vaimon seikkailuista, hienoa että on näitä ihkuja
seksikkäitä rouvia jotka ei pelkää miesten määriä on olemassa. Näillä jolla on kymmeniä jopa
satoja miehiä ollut suhteen aikana ovat monien miesten mieleen. ja vientiä riitää.
Minä haluan juuri kokeneen leidin kumppanikseni todella sexyjä naisia nam nam..
huh kun haluaisin pitkästä aikaa taas liukkaille, kunpa löytyisi joku mukava rouva joka ymmärtäisi...

Parhaat kyydit saa juuri niiltä kokeneilta naisilta, joilla on ollut paljon seksikumppaneita ja ovat oppineet useilta miehiltä, miten sängyssä peuhataan.
Harvoin seksiä saavat keskittyvät liikaa omaan nautintoonsa ja mies jää kylmän lahnan päälle.
Naiset, joille seksi on yleistä herkkua, osaavat heittäytyä antamaan kunnon pillunpanot myös miehelle.

Viimeksi muokattu:
Pirita
Minä ainakin koen vieraiden kanssa usein paljon voimakkaampia kokemuksia kuin oman kiltin mieheni kanssa, kun saan erikokoista munaa ja välillä todella lujaa ja pitkään. Miestäni kiihottaa kuulla suuresti, kuinka joku tosi uros hoitelee minut paremmin kuin kukaan ikinä. Hän ymmärtää sen, että nainen tarvitsee kunnon rakastajan, jos ei itse pysty. Meillä on kuitenkin yhdessä tosi palkitseva parisuhde ja molemmilla rakas henkilö, johon voi luottaa. Jos mies joskus kieltäisi kokemukset, varmasti lopettaisin heti, mutta onneksi ei ole siitä pelkoa.
Minun mieheni tykkää katsella kun rakastelen vieraan miehen kanssa ja nautin siitä täysin rinnoin minulla no vaki rakastaja joka käy meillä kylässä

Viimeksi muokattu:
hilima
Mies käy tunnollisesti töissä ja hänellä on nuoresta asti ollut muutama hyvä harrastus. Hän osaa laittaa ruokaa, siivota ja hoitaa myös lapsia. Hänellä on harrastuksin liittyen uskollisia kavereita jotka ovat ihan saman tyylisiä, siis mies ei ole yksinäinen.
Vaimokulta on taas elävä nainen, joka tarvitsee tuollaisen huolehtivat kunnollisen miehen. Hänellä on oma liike, jonka puitteissa hän käy erilaisilla kursseilla ja tapaa kollegojaan. Välillä menee töissä pitkään, mutta on sovittu, että silloin kiltti aviomies hyyssää lapsia. Kerran kuussa voi olla maahantuojan tuote-esittely ja myynnin edistämistapahtuma Itä-Merellä. Liiketyö on stressaavaa ja vaimo on usein väsynyt, eikä kiltti aviomies saa palkintopimppaa. Yleensä aviomies saa sen neljä kertaa kuussa säälipillua, joskus jopa enemmän, mutta menee viikko pari että ei saa ollenkaan. No, onhan tämä vaimon uupumus hieman kaivertanut aviomiehen mieltä ja hän on ehdotellut alan vaihtoa ja liikkeen lopettamista. Eihän se käy, koska millä me silloin elämme , tokaisee liikenainen. Kiltti aviomies toteaa , että saa hän ihan tavallisen tietoliikenne inssin palkan, kyllä sillä muutaman perheet elävät vaikka vaimo olisi kotona. Nainen toteaa, että hän ei ala siihen kitkuttamiseen, hänellä on oma liike ja omat rahat, toki hän käyttää niitä yhteiseen hyvään. Näin elämä jatkuu Putkosten perheessä, säälipillun ja myynninedistämismatkojen merkeissä.

No-hoh-hoijaa, turmiolan-tommi-ressu, kun ei enää elätäkään issekseen perhettään ja pääse määräämään kaapin paikkaa pitäen vaimoa nyrkin ja hellan välissä, voi hellantettu sentään! Ja näinköhän kiltti-isukki kuitenkaan huolehtii laposista ja kodista täysin yksin!!!

Viimeksi muokattu:
maraton1970
Parhaat kyydit saa juuri niiltä kokeneilta naisilta, joilla on ollut paljon seksikumppaneita ja ovat oppineet useilta miehiltä, miten sängyssä peuhataan.
Harvoin seksiä saavat keskittyvät liikaa omaan nautintoonsa ja mies jää kylmän lahnan päälle.
Naiset, joille seksi on yleistä herkkua, osaavat heittäytyä antamaan kunnon pillunpanot myös miehelle.
ja todennäköisesti myös parhaimmat taudot :))

anteeksi kommenttini, mutta taitaa olla tosi.

Viimeksi muokattu:
miki
Onko miehellä seksipuoli hiukan omituinen jos haluaa vaimon käyvän silloin tällöin vieraissa?Onhan meitä joka lähtöön,mutta siltikin tuntuu oudolta että vaimoa saavat hässiä muutkin saadakseen omaan seksiin sitä jotain.

mieti mitä miehesi tekee kun siivoat ja peset kikaisia kalsareita? Hässii varmaan sitä kaunista naapurimaan Tatjaanaa takaapäin. Se on kai miesten etuoikeus. Ite nain aina kun mahdollista. Moni mies myös käytt kiellettyä hedelmää joskus. ja aik usein.

Viimeksi muokattu:
Hyvä rakastaja riittää
Minä kyllä ihmettelen suuresti tätä, että joku mies sallii vaimonsa käyvän vieraissa ja harrastavan seksiä muiden miesten kanssa ! Kyllä tällaiset miehet ovat harvinaisia tapauksia.
Olen itse ajatellut tähän saakka, ettei me naiset olla miesten kanssa vieläkään seksuaalisesti tasa-arvoisia, sillä meitähän haukutaan huoriksi ja vaikka miksi ja ihan ilman mitään syytä.
Minä itse en haluaisi olla parisuhteessa, jossa mies kävisi jatkuvasti vieraissa ja minun itsenikin pitäisi käydä, sellainen ei sovi minun luonteelleni !

hyss !
Työkaverini (nainen ja parisuhteessa) kertoi eksyneen joronjäljille viime launataina pikkujouluissa, sanoi vain syyksi : kun pirusti panetti :), on ne nykyisin naisetkin rohkeita !

Jatkuvasti
Työkaverini (nainen ja parisuhteessa) kertoi eksyneen joronjäljille viime launataina pikkujouluissa, sanoi vain syyksi : kun pirusti panetti :), on ne nykyisin naisetkin rohkeita !
Mulle on tullut himo kun (panettaa) niin mennä vanhempien ukkojen sessioihin mitkä haluu jonossa naida ja olen nauttinut nuoresta iästä huolimatta. Eipä kukaan tiedä? Toivottavasti?

Viimeksi muokattu:
xxxxxxxxx
Ziva, tuollainen polarisointi on asian yksinkertaistamista. Esimerkiksi osalle naisista on tärkeää kokea olevansa vielä haluttuja suhteesta huolimatta, tai sitten halutaan jännitystä elämään. Vieraan ei tarvitse olla *niin* vieras, että siitä kuitenkaan olisi vaaraa. Ja osa miehistäkin kiihottuu siitä, että saavat lainata naistaan ja kuulla tuhmia tarinoita.

Tämän palstan kommenteista päätellen vieraissa käynti on myös melko yleistä, joten ei senkään puolesta pitäisi olla enää mitään häpeilemistä nykypäivänä. Esimerkiksi tyttöporukassa jutellun perusteella (naisilla ainakin) seksikumppanien määrä on nykyään noin 1..10x oma ikä, ja kuitenkin ovat melkein koko ajan olleet suhteessa, niin jostain niitä on täytynyt kertyä ja parempi ainakin minusta on tehdä asiasta ihan julkinen kuin salaa käydä pukilla miehen tietämättä. Jos ei kumppani suostu, niin onneksi ihmisillä on toistensa suhteen valinnanvaraa, duh.

Minkälaisten naisten kanssa sinä kulutat aikaasi? Ei minun tuttava piirissä nussita muita kun ollaan naimisissa

Viimeksi muokattu:
Mia349
Ainakin opiskeluaikana tuli päädyttyä seksiin mitä erikoisemmissa olosuhteissa. Mitä muutakaan voi tehdä, kun himo iskee kuitenkin joka päivä useita kertoja eikä kukaan mies ainakaan nuorempana halunnut sitoutua. Ehkä tapahtuneet johtuivat myös kurvikkaasta vartalostani? Jos opiskelijabileitä oli vaikka kolmesti viikossa, joka kerta tuli kokeiltua eri miestä (ehkä useampaakin, jos monta tuntia kestivät), myös varattuja. Ei tämä tuntunut moraalisesti väärältä, vaikka nyt jälkeenpäin hiukan mietityttääkin. Käytiin vaikka bilepaikan vessassa, nurkan takana, parvekkeella, verhojen takana, pöydän alla pikapanolla ja muutaman minuutin päästä mies palasi tyttöystävänsä luo suutelemaan. Itse tunsin oloni tyytyväiseksi kunnon hoidosta enkä kaivannut enempää. Ei kenellekään oikein kehtaa todellisia lukuja sanoa, mutta pelkästään ekan vuoden aikana partnereita kertyi reilusti yli 100. Myöhemmin olen ollut aika paljon rauhallisempi. Jos jonkun suhde kaatui näihin, niin kyllä oli takana varmasti muitakin syitä.

Sinähän olet oikea jakorasia! Oliko sinulla joku vuoronumero systeemi?

Viimeksi muokattu:
Oikeus
Itselleni tuo vieraissa käynti parisuhteessa taitaa tulla ajankohtaiseksi tässä piakkoin. Mieheni sanoi, ettei häntä haittaa jos harrastan seksiä yhteisten tuttaviemme kanssa, koska mieheni seksihalut ovat huomattavasti omiani vähäisemmät. Meillä on pitkä, vakaa ja onnellinen parisuhde - ainoa ongelmamme on ollut eritasoiset halut. Vuosien varrella olemme kyllä kokeilleet kaikkea, mutta emme ole löytäneet ratkaisua siihen, että itse haluan seksiä vähintään muutamia kertoja viikossa, kun miehelleni riittää kerran kuukaudessa. Asia on hiertänyt jo kauan. Puutteessa on ikävää elää, tuntuu tuhlaukselta tukahduttaa halujaan! No, nyt sitten sovimme, että voin harrastaa seksiä joidenkin tuttaviemme kanssa, kunhan vain kaikki huolehtivat ehkäisystä.

Oi ihanaa, odotan innolla joululomaa! Oikein tunnen, kuinka eroottista latausta on jo nyt ilmassa..mietin jo uusia alusasujani ja kaikkea tuhmaa mitä voin nyt vapaasti harrastaa <3 Rakastan miestäni :)

Et sinä miestäsi rakasta. Miehesi antaa vain periksi koska pelkää menettäväsi sinut. Käytät miestäsi törkeästi hyväksi.

Viimeksi muokattu:
Oikeutta
Onpa tiukkapipoisia kommentteja. Jos mies saa nautintoa siitä, että antaa käydä vieraissa, mitä se muille kuuluu. Eipä tarvi naisen itkeä sitten, miten olisi kiva kokeilla joskus. Jäähän miehelle monta parisuhteen roolia jäljelle. Hän voi auttaa kotitaloustöissä, hankkia elannon ja tuntea siitä miehisyyttä, lohduttaa naista vaikeissa tilanteissa jne. Tässä ollaan ainoastaan ulkoistamassa niitä hetkiä kun nainen on kiimainen/iloinen ja haluaa kuulla kauniita sanoja esim. ulkonäöstään, saada huomiota ja kunnon seksiä.

Jotkut miehet ovat äärimmäisen parisuhdevastaisia. Esimerkiksi kun nainen ostaa miehen taloudellisesti tukemana timanttikoruja, mies yleensä suhtautuu ajatukseen penseästi. Mutta mitäpä sanoo huomaavainen rakastaja - hän on iloinen naisen puolesta. Harvemmin rakastajat valittavat esim. rahan käytöstä toisin kuin oma mies lähes aina.
Kai mieskin sitten saa nussia ketä huvittaa?

Viimeksi muokattu:
Tasapuolisuus
Kuulostaa ns. avoimelta suhteelta. Voiko tämä olla pitkäikäinenkin kokeilu vai johtaako se eroon lopulta? Teillä on aika aggressiivista tuo käyttäytyminen.

Meillä vieraissa käynti perustuu siihen, että heti lopetetaan, kun toinen ei enää halua. ja aina kysytään lupa etukäteen. Meillä ongelma vain on se, että mies saa seuraa paljon harvemmin ja hieman suuttuu, kun minulla on (huomattavasti) enemmän kysyntää. Minulla on esimerkiksi netissä pari ilmoitusta ja profiilia erinäisillä sivuilla. Uusia tarjouksia tulee viikossa kymmenittäin ja vanhoillekin maistuisi, jos vaan otan yhteyttä. Aiempi miesystävä oli biseksuaali ja sai useammin (lähinnä homomiehiä), mutta nykyinen hetero-mies ei netistä ole löytänyt ketään. Baareissa ehkä 2-3 löytää kuukaudessa. Joskus hiukan rasittaa, kun tekisi mieli. Joskus saan taivuteltua miehen vaikkapa leivonnaisilla, niin saan lähteä.

Tuo ei ole tasapuolista. Miehelle on PALJON vaikeampi löytää naisia kuin naisen miehiä. Tiedät sen itsekkin. Siksi tuo ei vaan toimi

Viimeksi muokattu:
Kyllä kummastuttaa
Minä olen näissä vieraissa käymisissä siinä suhteessa samaa mieltä, että jos ei olla uskollisia, niin
molemmat saavat käydä vieraissa. Naisen ei tarvitse olla uskollinen uskottomalle miehelleen eli naisen ei tarvitse olla miestä parempi.
Muutoin tämä vieraissa käyminen kyllä ihmetyttää, sillä suomalaiset miehet ovat yleensä mustasukkaisia ja naisia ei pidetä vieläkään seksuaalisesti tasa-arvoisena miesten kanssa, vaan
naisia huoritellaan aika reippaasti nykyään.
Vapaa ihminen voi tehdä mielestäni mielestäni mitä haluaa, muttei parisuhteessa oleva. Jos käydään
kokoajan vieraissa, niin miksi ollaan yleensä yhdessä ? On vaikea uskoa, että jatkuvasti uskottomat
ihmiset kunnioittaisivat ja rakastaisivat omia puolisoitaan.

Yhteistyössä