Bathmate Peniksensuurennin

  • Viestiketjun aloittaja Jauzaaa
  • Ensimmäinen viesti
Henri P
Tuloksia käyttäjiltä. Itse olen vasta hankkinut laitteen
Pumppailtu on jo sen pari kuukautta ja ihan hyvältä tuntuu kullissa tuo paine, ei mitään ihmeellistä. Hyvin kulli paisuu erektiopituuteen, mutta en juuri uskalla vetää sen yli, ettei tule
mitään vahinkoja. Putkessa menee tuonne 17 cm, joka on sama kuin kalu normaalisti erektiossa.

Seisokki tuntuu kovemmalta kuin ennen pumpun käyttöä, paksuus kyllä lisääntyy pumpatessa huomattavasti. Pumppailun jälkeen näyttää tosi komeelta, kun katson peilistä. Ehkäpä tästä on jotain hyötyä kumminkin.

Uskon, että paksuutta tulee ainakin lisää, kun käytän tätä säännöllisesti päivittäin. Voi olla, että paksuus on jo kasvanut jonkin verran, lähtömitta oli ympärys 13cm ja pituus 17cm. Kokeilu mielessä aloitin tämän homman ja katsotaan nyt jonkin aikaa miten tää alkaa sujumaan.
Laittakaa kundit kokemuksia ja tuloksia tänne, että miten toimii teillä?
 
Viimeksi muokattu:
KP
Pari viikkoa takana. Tuloksia en ole vielä mittaillut mutta löysänä roikkuu selvästi pidempänä kuin mihin olen tottunut. Toivomuslistalla olisi lisää paksuutta kaikissa olomuodoissa sekä tuota lepopituutta. Erektiopituudella ei ole niin väliä, kunhan ei lyhene ;) Ennen treenikautta seisokkipituus oli noin 15cm ja olen pumppaillut BM-asteikolla max 170mm:iin asti lisäten painetta 3-5min välein, yhteensä 15min. Sessioita on ollut 1-2 päivässä.

Yritin aloitella varovasti mutta pari kertaa on tullut kuitenkin töpättyä. Siitä on seurauksena ollut nesteen keräytymistä esinahkaan (ns. uimarengas) ja sen palautuminen on vienyt useita tunteja. Toinen sivuvaikutus itselläni on punaiset pisteet pitkin vartta, joita on kertynyt pariin kohtaan niin tiheästi, että nahka näyttää siinä violetilta.

Viimeksi huomasin, että kunnollisella alku- ja loppulämmittelyillä uimarengasta ei pääse syntymään, vaikka pumppasin ihan kunnon paineilla. Pisteistä ja ihon tummumisesta en tiedä kun niitä oli jo ennestään. Luultavasti oma ongelmani on aiheutunut siitä, että olen suihkukäyttäjä, joka ei kuitenkaan jaksa aina edes mennä suihkuun. Toisin sanoen olen usein vain täyttänyt Bathmaten lämpimällä/kuumalla vedellä, asetellut sen paikoilleen vessanpöntön yläpuolella (jolloin ylimääräinen vesi ei kastele lattioita) ja istahtanut pöntön kannelle odottelemaan. Olen luottanut siihen, että lämmin Bathmate-vesi vetreyttää vehkeen mutta luullakseni tämä ei riitä. En ole aikaisemmin harrastanut mitään PE-juttuja, joten kantapään kautta tuli tämäkin opittua. Voi olla että nämä oireet katoavat kokonaan kun kalu tottuu rääkkiin mutta näin alussa lienee syytä olle erityisen varovainen.

Punaisten pisteiden takia ajattelin pitää välipäiviä niin pitkään kun oireet katoavat ja etsiä mahdollisia apukeinoja. Luin englanninkieliseltä keskustelupalstalta, että joku oli saanut punaiset pisteensä kuriin levittämällä kaluunsa E-vitamiiniöljyä. Kävin sellaista eilen etsimässä ja löysinkin luontaistuotekaupasta kapseleina. Ne pitäisi tietysti puhkaista käyttöä varten, jonka totesin olevan liian hankalaa. Kalliskin se purkki oli. Tieni vei sitten Prisman kosmetiikkahyllylle, josta mukaan lähti joku 4e:n ihovoidetuubi, jonka mainostettiin sisältävän E-vitamiinia ja oliiviöljyä. Levitin sitä veitikkaan pari kertaa illalla (olin aamulla pumpannut viimeksi) ja tänään aamulla kaikki punaiset pisteet olivat poissa. Tummentumaa oli vielä havaittavissa haaleana laikkuna mutta luulen senkin katoavan päivän muttaan kun tein uuden rasvauksen. Jos näin onnellisesti käy, niin treenit jatkuu illalla!
 
maraton1970
Minä en edelleenkään ymmärrä tätä, nettikeskusteluja kun lukee, niin kenelläkään ei ole alle 20 cm jortikkaa, silti tarvitaan tällaisia peniksenvenyttimiä - ihmeellinen on maailma.
Ja toisekseen, kannatustahan hommassa tosiaan on kun, seurauksena moisista touhuista on pahimillaan impotentti.
 
goliath käyttäjä
Ihmetellyt olen sitä, että goliathkäyttäjät eivät kerro mitään täällä kokemuksistaan. Aikaisemmin joku kertoi, mutta nyt ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan.

Onko pumppaus lopetettu vai mistä tämä hiljaisuus mahtaa johtua?

Onko kenelltäkään irronnut pumpun tiiviste käytössä?
Millä liimalla sen saisi kiinnitettyä takasinn?
Minulta irtosi tiiviste liimauksesta ja syntyi tällainen ongelma.

Pumppu on muuten toiminut kyllä ihan hyvin, paksuutta tullut kaluun reilusti lisää ja lepopituus on 19- 20 cm luokkaa. erektiopituus ei ole kumminkaan kasvanut se on pysynyt samana mitä se oli jo, kun aloitin goliatin käytön.

Kertokaa goliath pumpun käyttäjät kokemuksistanne jotain!
 
maratoonari
Minä en edelleenkään ymmärrä tätä, nettikeskusteluja kun lukee, niin kenelläkään ei ole alle 20 cm jortikkaa, silti tarvitaan tällaisia peniksenvenyttimiä - ihmeellinen on maailma.
Ja toisekseen, kannatustahan hommassa tosiaan on kun, seurauksena moisista touhuista on pahimillaan impotentti.

Jos et ymmärrä keskustelua niin tuki suusi. Minä en ymmärrä että joku viestittelee noin tyhmiä. Kaiken karvaisia impotentteja sitä maailma päällään kantaa. Varmaan sinun ei ole pakko lukea näitä viestejä. En yksinkertaisesti ymmärrä miksi yleensä pyörit tällä palstalla? Mikä kiinnostaa?
 
Viimeksi muokattu:
maraton1970
Jos et ymmärrä keskustelua niin tuki suusi. Minä en ymmärrä että joku viestittelee noin tyhmiä. Kaiken karvaisia impotentteja sitä maailma päällään kantaa. Varmaan sinun ei ole pakko lukea näitä viestejä. En yksinkertaisesti ymmärrä miksi yleensä pyörit tällä palstalla? Mikä kiinnostaa?
Noh lähinnä naureskelen.....
impotenttikään en ole, joten se siitä :)
 
Viimeksi muokattu:
maraton1970
Naureskele pienille pilluille, kun näytät niitä puolustelevan. Arvaan ,että sinulla on sellainen!
Köh....köh, olen muuten mies, omistan keskikokoisen aseen, enkä tunne minkäänlaista tarvetta venytellä sitä, eikä muuten kukaan ole moisesta huomauttanutkaan.

Ja huom. nuo naisten yhdyntäkivut ovat tosiasia joillain, lääkärilehdessäkin on tasaisin väliajoin kysymyksiä asiasta.
 
Viimeksi muokattu:
JORI
Nyt on tullut tämmöinen hommattua. Suoraan Goliath, kuten tuossa aikaisemmin sanoinkin ajattelevani. Ensin pelkäsin, että nyt tuli liian suuri hommattua, mutta kyllä se kalu leveyssuunnassa täytti sitä putkea ihan kiitettävästi, joten epäilen että Hercules olisi nopeasti tullut liian kapeaksi. Taitaa olla tämä isompi vähän haasteellisempi laittaa kohdalleen, mutta aika nopeasti opin tekemään sen niin, ettei falskaa. Menin ehkä turhaan ajelemaan karvat, mutta talviaikaan teen sitä joskus muutenkin, joten nothing of value was lost.

Pumppaussessioissa kalu lähtee jostakin vajaasta viidestätoista pumpun asteikolla ja päätyy aika tarkkaan seitsemääntoista. Vähän vajaa 17 sattuukin olemaan 100% seisokkini häpyluusta mitattuna. Terska turpoaa kiitettävästi. Jälkeenpäin kalu on puoliseisokissa ja tuntuu raskaalta, ikäänkuin siinä olisi paljon verta. Menee aika nopeasti ohi. Yhden kerran pumppasin vähän liian innokkaasti/nopeasti ja teska heittäytyi vähän mustaksi, mutta sekin meni pian ohi.

Näin hyvin aikaisessa vaiheessa ei tietenkään mitään kehitystä voi vielä havaita, mutta alkukokemukset ovat positiivisia. Luultavasti en tule käyttämään tätä niin fanaattisesti, koska päätavoitteeni ei ole koon kasvattaminen.
Luin viestistäsi, että hommasit suoraan GOLIATH PUMPUN.
Voitko kertoa kokemuksistasi, että miten on sujunut ja onko tullut tuloksia?
 
Viimeksi muokattu:
kmis
Ikävä kyllä tässä kävi niin, että kylpyhuone meni viikkokausiksi remonttiin ja päätin pistää tämän harrastuksen tauolle ennen kun se ehti kunnolla alkaakaan. Nyt olen juuri aloittanut sen uudestaan.
 
maraton1970
Tänään telkussa: Alapää uusiksi!

Alapään pienennys- ja muokkausleikkaukset valtaavat alaa Yhdysvalloissa. Dokumentissa seurataan näihin toimenpiteisiin turvautuvia naisia ja kuullaan asiantuntijoiden mielipiteitä tästä kiistellystä plastiikkakirurgian muodosta.

TV Viisi Ma 04.04.2011 klo: 23.15​
 
Hermanni
Tänään telkussa: Alapää uusiksi!

Alapään pienennys- ja muokkausleikkaukset valtaavat alaa Yhdysvalloissa. Dokumentissa seurataan näihin toimenpiteisiin turvautuvia naisia ja kuullaan asiantuntijoiden mielipiteitä tästä kiistellystä plastiikkakirurgian muodosta.

TV Viisi Ma 04.04.2011 klo: 23.15​
Jos oli tarkoitus alkaa tuoda naisten alapääjuttuja tänne, niin tämä palsta ei ole tarkoitettu sellaiseen keskusteluun. Pysyttäskö aiheessa ja bathmaten käytössä. Jos jollakin on annettavaa aiheesta tervetuloa keskustelemaan.
 
Viimeksi muokattu:
Yhdyntäkivut
Köh....köh, olen muuten mies, omistan keskikokoisen aseen, enkä tunne minkäänlaista tarvetta venytellä sitä, eikä muuten kukaan ole moisesta huomauttanutkaan.

Ja huom. nuo naisten yhdyntäkivut ovat tosiasia joillain, lääkärilehdessäkin on tasaisin väliajoin kysymyksiä asiasta.

ovat toki tosiasia, niinkuin lääkärilehdistä olet tiiraillut.
Mutta pääsääntöisesti ne eivät johdu kokoeroista, vaan rakenteellisista vioista. Siellä pimpin puolella.
 
Viimeksi muokattu:
KP
Olen ajatellut mittailla väliaikoja kaksi kertaa kuussa niin näen jatkumona miten treeni alkaa purra, vai alkaako.

Kuun vaihde ja ensimmäinen virallinen mittaus on jo melkein viikon takana mutta laitetaan tuloksia nyt tänne jos jotakuta sattuu kiinnostamaan. Se täytyy todeta, että lepomittoihin voi varmasti laittaa kunnon virhemarginaalin sillä sen verran kumpikin tuntuu päivän mittaan elävän (mittausta varten lasken vehkeen lavuaarinreunaa vasten, jonka johdosta keskipituus lienee suurempi). Toinen huomautukseni on, että olen mitannut pituudet epästandardisti ihosta enkä häpyluusta mutta 90 asteen kulmassa kumminkin. Mittaaminen häpyluusta on varmasti tarkempi mutta mielestäni hiukan fuskua, kun ei se viimeinen sentti ole käytössä kuitenkaan...

Jos jaksan jatkaa harjoituksia säännöllisesti niin voin ehkä päivittää tätä listaa myöhemminkin mutta tässä mitat ennen ensimmäistäkään pumppausta ja kahden viikon käytön jälkeen (noin vuorokausi edellisestä pumppauksesta):

V-pit: 10,00 | 10,00
V-pak: 10,00 | 10,50
E-pit: 15,00 | 15,00
E-pak: 12,50 | 13,00
T-pak: 11,30 | 12,30
BM-max: 17,00 | 18,00

V=veltto; E=erektio; T=terska; BM-max=Bathmaten asteikon luku maksimipaineella

Varmasti joku muukin on pitänyt vastaavaa kirjanpitoa ja olisi kyllä mielenkiintoista seurata millä tavoin kehitystä tulee eri ihmisille. Me ollaan kaikki erilaisia ja kehitytään eri tavalla. Toisilla tämä ei ehkä valitettavasti toimi ollenkaan. Itselläni näyttäisi jotain tehoa olevan mutta varmaksi ei voi vielä sanoa. Parin kuukauden kuluttua pitäisi tulosten trendi kuitenkin olla nähtävissä.
 
joku...
Itsehän en ole käyttänyt bathamatea kun satunnaisesti sillä itsellä alkaa kiveksiä sattuua heti kun aloittaa pumppauksen ja tulee noita rakkuloita. Tosin itsellä "karvoitus" myös melko suurta joten tied sitten vaikuttaako se myös johonkin ja tuohon epäkmukavuuteen joten pitäisi kokeila ajella useammin pois :)

Mutta pointti oli, että itse olen tavallisella pumpulla pumppailut, bathematessa kuitenkin sama ajatus paitsi ero on, että tyhjiössä on vettä ym..

Mutta itsellä yhdistettynä parempi ruokavalio, hieman enemmän liikuntaa, pumppu sekä vitamiinien ja L-argenin käyttö niin mittaa tullut erektiossa pari senttiä lisää Ekan ja toisen kuukauden aikana, ekan viikon aikana jo tuli jonkin verran.

Mutta hommahan aina riippuu vähän lähtökohdista ja muusta, mutta penistä tosiaan voi bathematella, pumpulla ja muilla saada isommaksi, se ei ole humpuukkia. Tosin lyhyellä aikavälillä tuloksia ei saada.

Itsellä tosin sitten alkusysäyksen jälkeen pituutta ei ole tullut lisää, tosin paksuutta on tainut tasaisesti tulla kokoajan lisää ja sitä on tullutkin huomahtavasti. Tosin itsellä on pumppaukset ollut viimeviikkojen aikaan vähäistä johtuen "eturauhastulehduksen" takia joten jopa hieman pituutta tullut alaspäin kun pumppauskertoja ei ole ollut kuin 1-2 kertaa viikossa ja vain pari minuuttia. Tosin vaikka siis viimeaikoina pumppaukset on vähemmän olleet niin varsinkin paksuus on säilynyt hyvin eli ei se heti tule alaspäin.

Mutta hyvä vain jos kirjaa pitää joku, näkee hieman muutkin miten homma edistyy ja toivottavasti ainakin kerran kuukaudessa pitäisit ihan jo vuoden tai kahdenkin ajan niin nähdeen, tuleeko kasvupyrähdyksiä alun jälkeen jne.. vielä kun jaksaisi joku tehdä vaikka ihan taulukkoa montako harjoituskertaa kuukaudessa/viikossa ja siihen indexsinä tuloksia joka kuukausi :D Toki myös lepopäivät tärkeitä eli ei pelkällä jokapäiväisellä saada tuloksia..
 
Bigger-John
19.
Pakko se on vaan uskoa, ihan oikeasti. Kasvua on tullut.
Lyhyt kertaus: Hommasin BM:n joulukuun puolessavälissä, eli nyt olen käyttänyt laitetta noin 4kk. Viime aikoina hiukan vähemmän kuin alkuinnostuksessa, mutta säännöllisesti kuitenkin.
Aloitin kalun mittaamisen hiukan hölmösti, eli en painanut mitan päätä häpyluuhun kiinni, jolloin saisin aina tarkasti standardin mittaustavan. Myöhemmin mittasin tuolla tavalla kullin mitaksi 18, tai äärimmillään 18,5cm.
Nyt siis on tuloksena tuo 19cm, tai jopa pari milliä päälle. Tavoitteena on edelleenkin se maaginen 20cm.
Huomattavaa on, että olen liittänyt harjoitteluun BM:n lisäksi myös käsintehtäviä venytyksiä ja jelqingiä sekä kegel-harjoituksia. Lisäksi olen lopettanut tupakoinnin, alkanut syömään päivittäin vitamiineja sekä sinkkiä ja viimeisimpänä aloitin pari päivää sitten L-arginiinin syömisen (n. 3g/pvä).
Arginiinin tehosta en osaa vielä sanoa, mutta melkoiseksi ihmeaineeksi se tunnustetaan, lukekaapas netistä jos aine ei ole tuttu. Nobelin palkintokin siitä on jaettu.

Varmaankin kaikkien eo. tekijöiden summana myös potenssini on parantunut huomattavasti, se on kuin teinipojalla. Noin vaakasuorasta seisokista on siirrytty 45 asteen kulmaan, jopa ylemmäs.
Toiveenani on, että varsinkin l-arginiinin ja sinkin yhteisvaikutuksesta siemennesteen määrä lähtisi kasvamaan; se on myös yksi asia jota mielenkiinnolla seuraan.
 
Bigger-John
19.
Pakko se on vaan uskoa, ihan oikeasti. Kasvua on tullut...
Sellainen pieni lisäys tuli mieleen, ehkä joku jo huomasikin:
Hassuna päähänpistona alkanut kokeilumielinen peniksenkasvatuskoeprojektini on saanut aikaan laajemmankin vaikutuksen. Se laajeni ensin kokonaisvaltaisemmaksi mieskunnon parantamiseksi (esim erektion vahvistaminen, siemennesteen määrä) mutta on heijastunut muuhunkin elämään positiivisena. Merkittävämipänä pidän tuota tupakoinnin lopettamista. Myös ravintolisien syöminen ja jopa ruokavalion tarkkailu lienevät vain positiivisia asioita.
Huomaan olevani pirteämpi.
Kaiken lisäksi, on tarkoituksena aloittaa säännöllinen liikuntaharrastus (luultavasti uiminen), koska sellaista ei tällä hetkellä ole.
Niin, että jos joku vielä sanoo, että pippelin venyttely on hölmöjen hommaa...
 
Viimeksi muokattu:
xfoleyx
Peniksen kehitystä voi tehdä ihan ilmaiseksi omin käsin esim. vetää terskan takaa ja venyttää. Sitten vielä jelq lypsyä kosteusvoiteen kanssa jne. Oma mitta kasvoi pari kk harjoitusten myötä pari senttiä ja nyt 18-19cm eli täysin riittävä koko. Paksuus ei muuttunut. Olen miettinyt että peniksellä on se pieni lisä minkä voi kasvaa/venyä ja sitten tulee raja vastaan.

Itse en kannata mitään kisailua peniksen koolla. Tärkeintä on että peli toimii.
 
joku...
19.

Toiveenani on, että varsinkin l-arginiinin ja sinkin yhteisvaikutuksesta siemennesteen määrä lähtisi kasvamaan; se on myös yksi asia jota mielenkiinnolla seuraan.
Itsellä ainakin alle viikon kuurilla lentää mällit melkein kattoon kuin pikkupoika olisi. Juurikin l-argininin ansiosta ja sinkin. L-arginessa annostus ensin oli 1000-3000 mg tablettina ja nyt n. 5-10g jauheena muutaman päivän. Lisäksi sinkkiä olen ottanut 30-60 mg päivä, lisäksi 300mg magnesiumia ja 2000-5000 yksikköä D-vitamiinia ja lisäksi monivitamiiniä ja silloin tällöin c-vitamiiniä vielä erikeen sekä myös omega3 myös, eli vähän monipuolisesti kaikkea.

Ennen tuntui, että spermaa kyllä tulee "ihan ok" mutta heikolla paineella ja osa jää matkalle. Mutta nyt lentänyt vähän turhankin terhakkaana. L-arginen annostusta on jopa hieman tarkoitus nostattaa kunhan saadaan salilla käyntikin enemmän käyntiin.

Jos muuten l-argine ei tunni missään niin lisätkää vain annostusta, tosin pillereinä on vaikeampaa kun pitää nielä älytön määrä ja hinta kova. Yliannostusta ei voi saada, mutta kallista ainetta syödä liikaa...

Jarrow Formulas, Arginine 1000, 1000 mg, 100 Easy-Solv Tablets - iHerb.com

Now Foods, L-Arginine Powder, 1 lb (454 g) - iHerb.com

Tuossa saa kyllä hintaa reilusti alaspäin verrattuna vaikkapa Suomessa luontaistuotekaupassa myytäviin tabletteihin/jauheisiin jotka voi olla montakertaa kalliimpia.

Postikulut iherbissä on 4 dollaria ja kannattaa hintoja katsellessa muistaa valuuttakurssi, eli ei maksa nuo paljon mitään, tosin hintaja taisi tulla jossain 50 dollarin luokkaa jolloin voi tulla veroja joten monessa erää kantsii tilata ja ottaa mukaan esimerkiksi noita ilmaisnäytteita "free" ja lisäksi vaikka huulirasvaa tai hammastahnaa joita suositeltua aika paljon, saa tilauksen hintaa alaspäin ja toki esim d-vitamiini paljon halvempaa tuola. Lisäksi koodilla (ASI941) saa 5 dollaria ekasta tilauksesta alennusta, koodi on minun suosittelijakoodi. Ilman koodia ei saa alennusta joten joku otettava.
 
Viimeksi muokattu:
joku...
Sellainen pieni lisäys tuli mieleen, ehkä joku jo huomasikin:
Hassuna päähänpistona alkanut kokeilumielinen peniksenkasvatuskoeprojektini on saanut aikaan laajemmankin vaikutuksen. Se laajeni ensin kokonaisvaltaisemmaksi mieskunnon parantamiseksi (esim erektion vahvistaminen, siemennesteen määrä) mutta on heijastunut muuhunkin elämään positiivisena. Merkittävämipänä pidän tuota tupakoinnin lopettamista. Myös ravintolisien syöminen ja jopa ruokavalion tarkkailu lienevät vain positiivisia asioita.
Huomaan olevani pirteämpi.
Kaiken lisäksi, on tarkoituksena aloittaa säännöllinen liikuntaharrastus (luultavasti uiminen), koska sellaista ei tällä hetkellä ole.
Niin, että jos joku vielä sanoo, että pippelin venyttely on hölmöjen hommaa...
Tähän viestiin pakko vastata myös kun meni vain vitamiineistä ja argeenistä puhumiseksi. Eli itsellä vähän sama tunne. Piti aloittaa ensin vain kasvatus/potensin parantaminen, mutta projekti onkin mennyt kaikkien elämäntapojen parantamiseen. Eli parhaimassa tapauksessa peniksen kasvatus pelastaa koko elämän kun ties mitä sairauksia olisi voinut saada huonoilla elämäntavoilla ja vaikka penista pumppaa jne.. niin näkisin ne huonot ruokatavat ja liikunnan puuteen isompana uhkana mitä pumput voi saada pitkällä käytöllä aikaa ja ainahan sen käyttöä voi rajoittaa kun saadaan tavoitellut mitat.
 
Viimeksi muokattu:
Bigger-John
Tähän viestiin pakko vastata myös kun meni vain vitamiineistä ja argeenistä puhumiseksi. Eli itsellä vähän sama tunne. Piti aloittaa ensin vain kasvatus/potensin parantaminen, mutta projekti onkin mennyt kaikkien elämäntapojen parantamiseen. Eli parhaimassa tapauksessa peniksen kasvatus pelastaa koko elämän kun ties mitä sairauksia olisi voinut saada huonoilla elämäntavoilla ja vaikka penista pumppaa jne.. niin näkisin ne huonot ruokatavat ja liikunnan puuteen isompana uhkana mitä pumput voi saada pitkällä käytöllä aikaa ja ainahan sen käyttöä voi rajoittaa kun saadaan tavoitellut mitat.
En ole siis yksin sellainen, jolle peniksenkasvatus on motivoinut kauttaaltaan parempia elämäntapoja. Minullahan se meni niin, että ensin luin pumpun läytöstä niin paljon kuin pystyin, sitten törmäsin muihin PE-hommien sivujuonteisiin. Kummasti se vain motivoi.
Odotan tosiaan innolla tuon L-arginiinin vaikutuksia. Raportoin taas tänne, kun uutta ilmenee.
 
Viimeksi muokattu:
goliath pumppari
Montako goliathilla pumppaajaa löytyy tältä keskustelupalstalta? Voitte vastata kaikki käyttäjät. Kauanko olet käyttänyt? Siirryitkö isompaan goliath pumppuun, kun pienempi malli kävi pieneksi kalullesi? Vai aloititko pumppailut suoraan goliath-pumpulla. KOKEMUKSIA JA MIELIPITEITÄ VOI KERTOA.
 
kmis
Vai semmoisia vaikutuksia on aminohapolla. Pitääkin laittaa tilaukseen sitten samalla kun tilaan lisää melatoniinia. Olisi vähän muitakin vaivoja, mihin se saattaisi auttaa.
 

Yhteistyössä