jenni
nyt on ovis aika ja ollaa peuhattu miehen kaa koko ajan=)))että taas jännitetää oisinko paksuuntunut!!!
ja päätäkin särkenyt jo muutaman päivän sillon tällönnyt on ovis aika ja ollaa peuhattu miehen kaa koko ajan=)))että taas jännitetää oisinko paksuuntunut!!!
Täälläkin hieman jännitellään. Menkkoihin on vielä noin viikko ja pillereitä oon syönyt täsmällisesti ja syön edelleenkin. Kierron puolessa välissä tunsin alavatsassa kummaa möyrimistä yksi aamu ja se kesti jokusen minuutin.. Ihan outo tunne, jota nyt ei ole enää ollut. Nyt on kuitenkin ollut aivan älytön jano koko ajan ja alavatsa on turvonnut ja sitä nipistelee välillä. Palelen myös todella kovasti, mutta pistän talven pakkasten piikkiin.. tosin ei kai kovin normaalia olla koko päivä kolmet housut, kahdet sukat ja kolme paitaa päällä ja silti tulee vilunväristyksiä? On myös koko ajan nälkä ja eilen huomasin tissien olevan arat, tänään ei niin paljoa. Aamulla suihkussa sylkäsin limaa ja sen jälkeen oli hetken metallinen maku suussa. Aika perinteisiä raskausoireita siis ilmeisesti, mutta en millään malta uskoa.. kuitenkin on hieman epäilevä olo, kun kehossa alkanut kummallisuuksia tuntumaan. Mahtaakohan pillereiden syömisestä olla haittaa, jos pieni onkin kiinnittynyt? Jään ihmettelemään tuntemuksia vielä ainakin viikoksi..
On myös ollut levottomia öitä ja kuumia aaltoja aamuisin ja ällötystä....Menkkojen jälkeen söin noin viikon pillereitä , 10.1 lopetimme pillerit miehen kanssa yhteisymmärryksessä pari päivää sen jälkeen tuli parin päivän vuoto...
Olen ollut todella väsynyt siitä lähtien ja nyt parin viikon ajan on turvottanut vatsaa ihan samalla tavalla kuin oisin syönyt itseni ähkyyn..
tällä viikolla nännit on olleet kovat ja arat , vatsaa vihloo aika ajoin ja olen aivastellut hurjasti ja koko ajan palelee...
Yleensä ennen menkkoja selkäsärkyjä mutta ei ole kuulunut siis särkyjä eikä menkkoja!!
Pitäisiköhän tehdä jo testi vaiko odotella vielä päiviä vai viikkoja ??
Tänään siis on 11.2 ja menkoista ei mitään tietoa!
Plussasin eilen näillä oireilla !!! Onnesta sekaisinOn myös ollut levottomia öitä ja kuumia aaltoja aamuisin ja ällötystä....
Mulla näytti tänään testi plussaa....Varovaisen onnellinen olen kun keskenmenoon päätyi edellinen raskaus. Tällä viikolla olisi ollut "Tirpan" laskettuaika. Jokatapauksessa olen aavistanut jo 4 pv olevani raskaana; iltapalelua, flunssaista oloa, tissit kipeenä ja outoa pääkipua. Jospa tämä jatkuisi...huomenna pitäisi alkaa menkat kalenterin mukaan....Toivotaan parasta <3Alkuperäinen kirjoittaja minä;6574767:Ensinnäkin minulle oli kolme eri lääkäriä kertonut, ettei raskaus alkaisi kohdallani kovin helpoisti (PCO+hormonit muutenkin ihan sekaisin, kierto 45 pv). Näin ollen en edes ajatellut, että voisin olla raskaana.
Oireet ennen plussausta: palelu, väsymys, menkkamaiset kivut silloin kun niiden piti alkaa, rinnat arat ja ennen kaikkea HUIMAUS.
Oireet plussauksen jälkeen (nyt rv 5+5): edelleen huimaa, palelee, rinnat kipeytyneet ihan kunnolla ja A:sta on tullut B , väsyttää erityisesti aamuisin ja öisin saatan herätä ilman mitään syytä esim. puoli neljältä, ilmavaivat varsinkin iltaisin, nälättää ja vatsan ollessa tyhjä ellottaa.
Plussaonnea kaikille!
Mulla näytti tänään testi plussaa....Varovaisen onnellinen olen kun keskenmenoon päätyi edellinen raskaus. Tällä viikolla olisi ollut "Tirpan" laskettuaika. Jokatapauksessa olen aavistanut jo 4 pv olevani raskaana; iltapalelua, flunssaista oloa, tissit kipeenä ja outoa pääkipua. Jospa tämä jatkuisi...huomenna pitäisi alkaa menkat kalenterin mukaan....Toivotaan parasta <3
taas suutuin, .suutuin miehelle ihan typerästä asiasta ku se oli vaa jonku vitsin heitti, sain pidettyä suuttumuksen tuntee sisälläni nii et se ei tienny siit mitää, mut kyllä muute kiehahti!-ja iha typerästä jutusta!!=))haaahahhayppäs mieliala kattoo tai johki ku kaadoin ite tytön maidon pöydälle, oisin voinu huutaa ja kirota, mut en tee sellasta=))
kaaee nälkä kokoajan!!---kyl nyt menee jo olot nii poikkeukselliseks et taidetaa olla paksuna...mut menkkoihi o viel aikaa!!
joo nälkä on aamusin mitä ei yleesä oo koskaa ja nyt välil vähä pingottaa massua,ihanku ois nielassu ilmapallon, semmone tunne et siel o jotai ylimäärästä=PP