Kuumat aallot

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanhusko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vanhusko

Vieras
Hei
nyt sain ne kauan kohutut kuumat aallot ja olen aivan poikki. Kuusi viikkoa olen kärsinyt ja syönyt luontaistuotteita, joista ei juuri voi sanoa olevan apua.
Onko todellakin estrogeeni ainut keino joka auttaa? Minulta on kohtu poistettu, joten voisin paremmalla mielellä syödä/käyttää estrogeeniä.
Sänkyvaatteita saa vaihtaa tiheään, koskahikoilen niin paljon. Eikä työtkään onnistu entiseen malliin. Vinkkejä, kiitos!
 
Hei
nyt sain ne kauan kohutut kuumat aallot ja olen aivan poikki. Kuusi viikkoa olen kärsinyt ja syönyt luontaistuotteita, joista ei juuri voi sanoa olevan apua.
Onko todellakin estrogeeni ainut keino joka auttaa? Minulta on kohtu poistettu, joten voisin paremmalla mielellä syödä/käyttää estrogeeniä.
Sänkyvaatteita saa vaihtaa tiheään, koskahikoilen niin paljon. Eikä työtkään onnistu entiseen malliin. Vinkkejä, kiitos!
Eipä taida kohdallasi nyt luontaiset lääkkeet auttaa, vaan on haettava apua gynekologilta. Kyllä korvaava hormonihoito on varmasti kohdallasi paikallaan ja parantaa huomattavasti elämisenlaatuasi sekä vointiasi.
 
Viimeksi muokattu:
Turha kärsiä, kun apua on saatavilla. Hormonikorvaushoito helpottaa yleensä nopeasti oloa, mutta voi olla, että sopivaa valmistetta ja annostusta joudutaan etsimään. Minulla loppuivat niin aallot kuin psyykkiset oireetkin muutamassa päivässä Femostonin avulla. Käytin niitä kolme vuotta, sitten halusin kokeilla, pärjäisinkö ilman, koska olin kyllästynyt tyhjennysvuotoihin. Sinullahan sitä ongelmaa ei ole, kun kohtu on poistettu, voit käyttää pelkkää estrogenia eikä tyhjennysvuoto ole tarpeen.

Nyt olen ollut reilun puoli vuotta ilman lääkkeitä. Kuumia aaltoja on, mutta ne ovat sen verran lieviä, etten ole viitsinyt aloittaa uudestaan.
 
Hei
nyt sain ne kauan kohutut kuumat aallot ja olen aivan poikki. Kuusi viikkoa olen kärsinyt ja syönyt luontaistuotteita, joista ei juuri voi sanoa olevan apua.
Onko todellakin estrogeeni ainut keino joka auttaa? Minulta on kohtu poistettu, joten voisin paremmalla mielellä syödä/käyttää estrogeeniä.
Sänkyvaatteita saa vaihtaa tiheään, koskahikoilen niin paljon. Eikä työtkään onnistu entiseen malliin. Vinkkejä, kiitos!


Mulla sama juttu!!!Ärsyttävää, apua olen saanut bambuviskoosilakanoista ja magneettinapista Ladycare tais olla. ja Climsomin patja
 
Viimeksi muokattu:

Similar threads

L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä