V
vanhusko
Vieras
Hei
nyt sain ne kauan kohutut kuumat aallot ja olen aivan poikki. Kuusi viikkoa olen kärsinyt ja syönyt luontaistuotteita, joista ei juuri voi sanoa olevan apua.
Onko todellakin estrogeeni ainut keino joka auttaa? Minulta on kohtu poistettu, joten voisin paremmalla mielellä syödä/käyttää estrogeeniä.
Sänkyvaatteita saa vaihtaa tiheään, koskahikoilen niin paljon. Eikä työtkään onnistu entiseen malliin. Vinkkejä, kiitos!
nyt sain ne kauan kohutut kuumat aallot ja olen aivan poikki. Kuusi viikkoa olen kärsinyt ja syönyt luontaistuotteita, joista ei juuri voi sanoa olevan apua.
Onko todellakin estrogeeni ainut keino joka auttaa? Minulta on kohtu poistettu, joten voisin paremmalla mielellä syödä/käyttää estrogeeniä.
Sänkyvaatteita saa vaihtaa tiheään, koskahikoilen niin paljon. Eikä työtkään onnistu entiseen malliin. Vinkkejä, kiitos!