Seksin väheneminen koska toinen ei huolehdi itsestään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt naisystävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aktiivista erotyötä. Tarvitset enää hieman tätä kirjoittelua vakkuuttuaksesi eron välttämättömyydestä.

Mies ilmoitti päivä tuon edellisen kirjoitukseni jälkeen puhelimessa, ettei keksi enää mitään syytä olla yhdessä. Erosimme sitten. Pahaltahan se tuntuu, mutta tuo ilmoitus olisi voinut oikeastaan tulla kummalta tahansa. Minä loppuun asti toivoin, että asiat olisivat muuttuneet, mutta en uskonut siihen enää. Mitään merkkiä sellaisesta, että muutosta olisi voinut tulla, en saanut.

Noh, nyt siellä varmaan käy sutina kun mies käy kuntosalilla, parturissa, ajelee partaansa ja karvojaan ja preppaa itseään seuraavia naisia varten. Elämä on reilua.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt naisystävä;10447590:
En tiedä miten tällaista epäkohtaa pystyy muuttamaan.

Kun sitä ei enää jostain syystä pysty muuttamaan siitä seuraa ero ja ero on syy seurauksille, edelleen seuraavassa suhteessa syitä seurauksille syitä seuraten jne…

Rakkaus ei ole automaattista eikä se ole itsestäänselvyys.

Ei ole, mutta rakastuminen on! Mieli kuvitteellista maailman selitystä:
Esihistorian aikana syntyi depressiosauruksista polttoainetta, tuli Allu ja Ellu, ainoat ihmeelliset ihmiset, maa muuttui paratiisiksi ja he löysivät Lamborgeeninsa, moottori hyrähti käyntiin ja vauhti hurmasi. Mikään ei tuntunut häiritsevän, kun ei pysähtynyt katsomaan tarkemmin.

se on se hinta, että olisi myös intohimoa.

Tankki tyhjenee, moottori yskii! Nyt se kulkupeli painaa tonnin ja kaikki tuntuu olevan jumissa, paitsi kytkin luistaa? Välillä koitetaan työntää otsa hiessä, mutta ei kulje ja hiki alkaa virrata.

kumppanin saanut niin sitten voikin lyödä hanskat tiskiin

Vauhtisokeus hellittää, menoveden lähde ehtyy, hyvän ja pahan tuulen puun tuoksu muttuu hajuksi.

taitaa olla – No yök – Ihan normaalia – Wow! Pitäisi siis sietää – ilman, että siitä täytyy huomauttaa – Huomauttelin kiltisti aina välilllä – narisemassa ja vaatimassa milloin mistäkin.

Kajahdus: "Hei tiedätsä mihin se tyyppi katos kenen kans mä olin just Las Pargasissa, vai mikä se nyt oli?"

No, onko asiasta keskusteltu kotona? – asiasta on sanottu niin monesti ilman vaikutusta – Silloinkaan hän ei sitä sano

"Must kyl tuntuu et sä et oo se, sä oot sen serkku tai jotain kun näytät vaa vähä samalta? Ootsä ihan varma ettet sä muka tiedä mitään, häh?!"

Tympii tollaset – en siedä enää yhtään – kuulostaa vain siltä että olet sille vaan joku – kuulostaa jo ihan automaattipilootilta – jos on siihen tottunut – Riitelyksi vaan menee – selitys ärsyttää – olen kuulemma – täytynee asua ja olla yksin

"Mä en usko, se jätti mut yksin tänne aneemiseen loukkoon. Mikä sille oikein tuli? Ne on kaikki samanlaisia, ensin rakastuttaa itteensä ja sitte pistää ihan läskiks, voihhel…!"

Mikä siinä on, että minun takiani ei enää tarvitse vaivautua.

"Tää kostetaan ja sen jälkeen mä en ala mitään!"

Surettaa ajatella, että seuraava tyttöystävä saa varmasti kyllä suuseksiä, hyväilyjä ja suihkunraikkaan miehen.
– suuseksiä mitä oli ennen paljon –

"Mikä liero, että pitääkin aina olla tommonen, voiw… mä sanon vaan!"

Miten tällaista voi muuttaa?

"Ja millä lihaksilla? Lambori on hylättävä, perse sentään kumminki!"

En kyllä jaksaisi tuollaista katsella vaan pistäisin kierrätykseen.

* jalan polku pyörällä päästään *

Asiaan liittyen, miten ihmiset yleensä käyvät suihkussa? Olen kuvitellut että aikuiset käyvät peseytymässä vähintään kerran päivässä, vaan yllättävän monet miehet näemmä peseytyvät vain 3-4 kertaa viikossa. Minusta se on aika epämiellyttävää vaikka ei varsinaisesti haisisikaan.

Asiaan liittyen, miten ihmiset yleensä käyvät suihkussa?

Pelkkä vesi ei poista rasvaa eikä siihen sekoittunutta likaa. Käytetään saippuaa, mutta minkä se poistaa ei paraskaan voide korvaa. Se on siis liian tehokasta ja suositellaan miedompia pesunesteitä. Kuinka on, jääkö sitten kuitenkin likaiseksi ja saa ehkä synteettisistä tensideistä allergiaa?

Olen kuvitellut että aikuiset käyvät peseytymässä vähintään kerran päivässä, vaan yllättävän monet miehet näemmä peseytyvät vain 3-4 kertaa viikossa.

Olipa kerran saunapäivä ja täydentävät kehonosien iltapesut, sekä käsipesut ennen/jälkeen…

Koko vartalo kerran päivässä alkaa olla terveysvaikutuksiltaan käytännöllinen maksimi. Lisäämisestä aiheutuu helposti haittoja ja ihosairauksia. Ihmistä ei saa pidettyä puhtaana, tai jos saa niin ihminen lopulta kuolee ilman tarpeellisia epäpuhtauksia.

Pesemättömyys ei ole läheskään niin vaarallista. Pentti Linkola ei peseydy eikä pese enää vaatteitaankaan, ekologisista syistä. Totesi vain että kirputkin lähtevät vuoden kahden sisällä.

Minusta se on aika epämiellyttävää vaikka ei varsinaisesti haisisikaan.

Miellyttävyys on siinä kuinka asiat mieltää. Ammekylvystä jää kuulema likaiseksi, ellei käy sen jälkeen suihkussa. Ennen saippua keitettiin elukoitten sisälmyksistä, mistä se nykyään tehdään? Jos puhdistusaine ei ole tehokasta, onko se epämiellyttävä ajatus? Puhumattakaan huomaamattomasti ihohuokosissa pesun ulottumattomissa lymyilevistä hämähäkkieläimistä ja muista 'hyönteisistä' jne. Ihon erittämä tärkeä oma tali, öh! Pääsemätön kiikki siellä ja umpikuja täällä?

– Halusi tai ei, ihminen on liikkuva ekosysteemi, jo ennen syntymäänsäkin –

Viimeksi muokattu:
Vaan jylläähän ihmisen iholla jos jonkinlaista bakteeria ja kuollutta ihosolukkoa irtoaa, alapää alkaa töhnääntyä jne. Tottakai hyvät bakteerit iholle kuuluvatkin, mutta minusta ihminen alkaa parin pesemättömän päivän jälkeen haisemaan inhottavan ummehtuneelta. Ja eikö jo peruskoulussa opetettu että intiimialueet pitää pestä kerran päivässä?

Peseytyminen toki voi tarkoittaa muutakin kuin koko ihon jynssäämistä saippualla ja juuriharjalla, herkkäihoisethan pesevät alapäänsä, kainalot ja kasvot kuitenkin päivittäin vaikka eivät voi suihkussa käydäkään.

Olenko todella ainoa jota ällöttää ettei mies jaksa edes alapäätään pestä kuin parin päivän välein?

Et ole. Sitä olen tässä koittanut puhua ettei pointti ole se mikä on ketjun aihe. Tapahtumaketju on syvemmällä. Tämä oli vain lopun loppu.

Mies ilmoitti, ettei keksi enää mitään syytä olla yhdessä.
tuo ilmoitus olisi voinut oikeastaan tulla kummalta tahansa

Kummatkin täysin täynnä toisiaan, ei mitään mielenkiintoa satsata vaivoja, odotetaan vain toiselta jos jotain tapahtuisi. Jotain on tapahtunut jo paljon aikaisemmin, tai sitten on jäänyt tapahtumatta se mikä olisi ollut tarpeen.

Minä loppuun asti toivoin, että asiat olisivat muuttuneet, mutta en uskonut siihen enää.

Asiat kyllä muuttuivat täysin loogisesti ja ihmiselle tyypillisesti, juuri sen mukaan mitä tehtiin ja tapahtui. Sen aistii kilometrin päähän ja ihan näistä viesteistäkin.

Se tunnelma ja ilmapiiri tämän parin erotti, ei sillä ole oikeastaan mainittavaa yhteyttä tähän hygieniajuttuun. Sinänsä yhdentekevä, mutta intiiminä valintana siitä tehokkaimmasta päästä.

Mitään merkkiä sellaisesta, että muutosta olisi voinut tulla, en saanut.

Selvät merkit ei toivottuun suuntaan. Muutos hyvästä huonoon ja eron jälkeen erikseen takaisin.

Noh, nyt siellä varmaan käy sutina kun mies käy… ja preppaa itseään seuraavia naisia varten.

Tuskin, sillä olotila on aika samanlainen. Nähdäkseni kävi seuraavasti:

1. Suhde alkoi ja henkiseen läheisyyteen oli suuri halu ja tarve.
2. Lähentymistä tapahtui turvallisessa hengessä.
3. Sitten sattui joitain vahinkoja, haavoittumista, eikä ollutkaan turvallista, täytyi alkaa varoa.
4. Alettiin ottaa etäisyyttä, eikä avautuminen jatkunut vaan sulkeutuminen alkoi.
5. Tämä oli suojautumista ja raskaasti masentava pettymys ja väsähdys.

6. Se rasitti pahasti eikä enää jaksanut huolehtia itsestään, oikein pestäkään.
7. Negatiivinen palaute ei tietenkään muuta kuin pahensi asiaa.
8. Kun uupuneelle sanoo: ällöttää kun et tee… (olet ällöttävä), se on kokemus hylkäämisestä.
9. Tämä ei tietenkään kykene parantamaan mitään ilman henkistä tukea, vaan alkaa luovuttaa.
10. Lopuksi eristytään, kunnes vieraannutaan ja erotaan.

Kohdasta 6 alkaa olla hyvin vaikeaa muuttaa suuntaa ja 9 vaatii jo melkein puolijumalan.
On samantekevää mikä on se ällöttävä asia ja yksityiskohta millä sen viimeisen melankolisen riidan kehittää. Ehkä sekin on itsensä säästämistä, että saa jonkin siedettävämmän syyn erolle kuin sen raakuuden, että oli sitten toinen näistä keskenään läheisyyteen kykenemättömistä epäonnistujista, luovuttajista.

Viimeksi muokattu:
Ei kai hiuksia joka kerta pestä kun pesulla käydään?

Olenko todella ainoa jota ällöttää ettei mies jaksa edes alapäätään pestä kuin parin päivän välein?

Miehen alapään pesu nyt on maailman helpoin juttu; sen kuin huljuttaa sitä pippeliään vähän lavuaarissa. Jos miehesi pitää suuseksistä, kerro hänelle, että suuseksiä on tarjolla vain puhtaalle pippelille. Se on aika hyvä kannustin miehellä pestä veitikkaansa.

Itse käyn suihkussa 2-3 päivän välein noin keskimäärin, mutta se riippuu paljon esimerkiksi liikunnallisesta aktiivisuudestani. Kunnon liikuntapyrähdyksen jälkeen käyn aina vähintään suihkussa, koska siinä hikeentyy. Hiuksia en pese kuin 3-4 päivän välein, koska päänahkani on niin onnettoman arka, ettei kestä usein tapahtuvaa pesua.

Viimeksi muokattu:
Veitikka, pippeli... uuups. aikuisista kyse? Ketä kiinnostaa ottaa suuhunsa veitikoita tai pippeleitä? Se on muna tai kyrpä. Alle murkkuikäiset puhuvat pippeleistä. Jos ei pysty sanomaan muna, niin voi sanoa vaikka penis... mutta veitikka... nouuuup :7

Osta miehellesi uusi hajuvesi,
seksikkäitä boksereita(ei siis mitään sarjakuva kalsareita),
ala taas huolehtia omasta ulkonäöstäsi hyvä nainen,
tilaa seksikaupasta jotain piristystä teille,
ja yksinkertaisesti sano miehelle, että haluat seksiä, mutta jotain on muututtava!
Suihkussa käynti on pakollista joka päivä!
Sitten kun miehesi on muuttanut tapojaan yllätä miehesi sunnuntai aamu pitkillä seksisessioilla.
Älä luovuta missään nimessä, koska muuten suhteenne alamäki jatkuu.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt naisystävä;10447590:
Molemmat ovat ilmeisesti alkaneet ottaa toisen itsestäänselvyytenä. En tiedä kumpi sen aloitti ja onko sillä väliäkään, mutta lopputulos on se, että esim. seksiä on todella vähän (lomia lukuunottamatta) eikä se ole enää niin tyydyttävää. Itse en enää edes muista milloin toinen olisi hoidellut loppuun tai milloin olisin saanut juurikaan lämmittelyä. Miestä taas kuulemma harmittaa, etten minäkään enää juurikaan anna suuseksiä mitä oli ennen paljon. Kaava on yleensä se, että minä kourin häntä sieltä ja sitten seuraa suoraa jyystöä johon hän laukeaa. Usein se on vielä sellaista kovakouraista, josta huokuu asenne, että annetaan nyt sitten. Pusuttelua, kainalossaoloa ja muuta sellaista on kyllä ja itseasiassa jopa enemmän kuin alkuun. Se on erittäin kivaa ja siitä olen iloinen, mutta surkeaa, jos se on se hinta, että olisi myös intohimoa.

Osaltaan seksin vähenemiseen on omalta puoleltani vaikuttanut vahvasti se, ettei sille otollisia olosuhteita ole useinkaan. Mies käy vain 2-3 päivän välein suihkussa ja joskus silloinkin pistää samat vanhat vaatteet päälle. Nukkuu samassa t-paidassa ja kalsareissa kuin päivällä ja pukee vaan seuraavana päivänä taas muut vaatteet niiden päälle. Tämä on minulle todellinen turn-off eikä silloin tee mieli tehdä aloitteita tai usein tulla myöskään lähelle. Mies vaan lisää deudoranttia, mutta paita ei lähde päältä kahteen kolmeen päivään.

Toisena se, että mies menee nukkumaan lähes aina monta tuntia minun jälkeeni. Aamuisin minä herään selvästi aikaisemmin kuin hän. Emme siis ole hereillä sängyssä yhtä aikaa, eikä tilanteita joissa spontaanisti haluaisi koskea toiseen sinne, ole kuin pari kertaa viikossa. Se on todella sääli, mutta asiasta on sanottu niin monesti ilman vaikutusta, että olen luovuttanut. En ole sillä tavoin jaksanut enää välittää myös itsestänikään, kun huomasin että on ihan turhaa ajella, hajustella ja pestä itseään. Seksiä ei tule niin sitä ei tule. Ehkä minä en enää tuttuna ole niin innostava eikä se etten minäkää enää panosta varmaan auta.

En tiedä miten tällaista epäkohtaa pystyy muuttamaan. Surettaa ajatella, että seuraava tyttöystävä saa varmasti kyllä suuseksiä, hyväilyjä ja suihkunraikkaan miehen. Mikä siinä on, että minun takiani ei enää tarvitse vaivautua. Miten tällaista voi muuttaa? Yhdessä vasta reilu vuosi, joista pari kuukautta asuttu yhdessä.

Alapesua ei avokkini enää tee kun saunassa tai suihkussa sillointällöin. Ei tule suuseksi mieleen kun alushousut on ruskeat takaa. Munat kyllä huuhtastaan mutta ei pussien alta eikä takapuolta pestä päivittäin. Ei tule muukaan seksi mieleen enää.

Alapesua ei avokkini enää tee kun saunassa tai suihkussa sillointällöin. Ei tule suuseksi mieleen kun alushousut on ruskeat takaa. Munat kyllä huuhtastaan mutta ei pussien alta eikä takapuolta pestä päivittäin. Ei tule muukaan seksi mieleen enää.
Jotta niitä ruskeitaraitoja ei tulisi, niin pesuhan pitäisi tehdä jokaisen wc-käynnin jälkeen.
Monelle liian työlästä.
Riittääkö, jos jälkipyyhinnän suorittaa kostealla paperilla?
Tuon jälkeen raidat ainakin häviävät.

Viimeksi muokattu:
Jotta niitä ruskeitaraitoja ei tulisi, niin pesuhan pitäisi tehdä jokaisen wc-käynnin jälkeen.
Monelle liian työlästä.
Riittääkö, jos jälkipyyhinnän suorittaa kostealla paperilla?
Tuon jälkeen raidat ainakin häviävät.

Niin, kun käyttää bideetä niin kaikki epämiellyttävät hajut kyllä häviää niin ykkösen kuin kakkosen alueelta, eikä alushousuihin tule ylimääräistä. Pyyhkiikö nykyään vielä joku vain perseensä eikä pese sitä. Mökillä sen vielä ymmärtää, muuten ei.Ei ihme että kutisee ja kihelmöi. Paskahan jää oikein sinne hautuumaan vaatteiden alle. Joskus netissä pyöri kuva aivan normaalisti pukeutuneesta naisesta, jonka persevaon ympärillä pyöri kärpäsiä.

Viimeksi muokattu:
Mutta kun kaikissa yleisissä vessoissa ei sitä bideetä ole, niin silloinkin joutuu turvautumaan siihen kosteaan paperiin.
Ja mitä vikaa siinä on, sehän ajaa saman asian.

Bideen haittapuoli on sekin, kun senkanssa touhutessa kastuu helposti vaatteetkin.
Ellei riisuunnu alastomaksi.

Sattumalta bongasin tämän ketjun täältä. Muutin muuten reilun viikon päästä aloituksen kirjoittamisesta pois omaan kotiini (onneksi se oli edelleen vapaana). Jonkin aikaa siinä vielä ihmeteltiin, mutta lopullinen ero tuli pian. Ihan terveellistä taas lukea, miten paskaa se yhteiselämä olikaan. Käsittämätön mulkero ja juntti se mies. Ei olla oltu missään tekemisissä eron jälkeen.

Sattumalta bongasin tämän ketjun täältä. Muutin muuten reilun viikon päästä aloituksen kirjoittamisesta pois omaan kotiini (onneksi se oli edelleen vapaana). Jonkin aikaa siinä vielä ihmeteltiin, mutta lopullinen ero tuli pian. Ihan terveellistä taas lukea, miten paskaa se yhteiselämä olikaan. Käsittämätön mulkero ja juntti se mies. Ei olla oltu missään tekemisissä eron jälkeen.

Hyvän päätöksen teit!

Liian usein saa Elleistä lukea suhteesta, jossa asiat on pielessä, vaan silti jatketaan...

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Paikat putsplänk;10449861:
No yök, itse en moiselle törkyturvalle antaisi enkä takuulla sellaiselta seksiä vonkaisi. Kyllä hygieniasta tulee pitää huolta, oli sitten nainen tai mies.

Teillä pitäisi vielä tuossa vaiheessa olla suhde kiihkeimmillään. Mies taitaa olla melkoinen laiskimus ja tossukka. En kyllä jaksaisi tuollaista katsella vaan pistäisin kierrätykseen.

Olen kyllä tästä hygienia-asiasta täysin samaa mieltä, olkoon kysymyksessä nainen tahi mies, meillä homma vain on toisinpäin, vaimo peseytyy harvoin ja sekös meinaa ällöttää, pitää odottaa seksiä aina saunan/suihkun jälkeiseen aikaan, mikäli muksut eivät ole jaloissa jarruttelemassa.
Mutta mitenkä kertoisit vaimollesi, voisin uskoa, että palautetta tulee ja lujaa jos moista rupean puhumaan.

Yhteistyössä