Meillä on lähes sama. Tai olisi, ellen ostaisi itse miehelle uusia vaatteita ja heittäisi salaa rikkinäisiä pois. Kun kaapissa on vain siistejä ja puhtaita vaatteita, ovat ne sitä myös päällä.
Samoiten hankimme parturikoneen, jolla n. kerran kuukaudessa/parissa siistin miehen hiukset siinä samalla kuin lastemmekin. Ns. äidin parturipenkki.

Ja kun ap sanoi "Miksi ostaisin miehelle vaatteita jos hän ei sitoudu tähän perheeseen? Silloinhan minä koko ajan yritän miellyttää ja lahjoa miestä ja toinen jatkaa vaan samaan tapaan.". Meillä rahat ovat yhteisiä, joten yhtälailla kaikki (niin minun kuin miehenkin) vaatteet yms. ostetaan ns. samasta pussista. Enkä koe että "miellyttäisin" miestäni, vaan pidän huolen että hänkin on siisti.
Nyt joku sanoo että olen hälle kuin toinen äiti. Loppujen lopuksi, mitä sitten? Jos se, että ostan miehelle hänen vaatteet, tekee minusta hänen äitinsä niin tehkööt. Eipähän tarvitse katsoa resuista miestä.
Ap, minun neuvoni on että tee kuten minä. Osta hälle ne uudet vaatteet ja kengät, heitä vanhat pois, ja hanki kotiparturikone ja leikkaa miehen hiukset esim. juurikin kerran kuussa niin lyhyiksi että ei haittaa vaikka ei laittaisi niitä mitenkään aamuisin.