Tilanteenne tuntuu jo tosi häijyltä: Onko edessä muuta kuin umpikuja, jos jatkat tätä linjaa, mitä mieltä itse olet?
Olenkin viime aikoina yrittänyt olla "painostamatta" eli ehdottamatta mitään ja antanut miehen odotella niitä hyviä hetkiä joita ei näytä juuri koskaan tulevan. Mies urheilee enemmän ja selittää että kyllä tämä tästä. Usko meinaa silti loppua tähän touhuun. En tiedä onko tämä hiljaiselokaan se oikea ratkaisu..
En silti koe aliarvioivani miestäni, on lähinnä realismia että hän on estyneempi eikä (ainakaan vielä...) kauhean taitava. Kaipa toivon jotain ihmettä, jonka seurauksena hän pääsisi edes vähän estoistaan. On itsekin sitä mieltä, että tottakai naisenkin on voitava tehdä aloite mutta ei silti suostu jos sellaisen erehtyy tekemään. Olen odotellut jo aika kauan että edetään miehen tahtia ja hän saa tehdä aloitteen jos sattuisi huvittamaan. Hänen aloitteensa vain ovat tasoa mennäänkö nukkumaan eli "ehdotuksen" tullen en edes ymmärrä että kyse on ehdotuksesta.
Olen kysynyt mieheltä lukuisia kertoja, onko jotain mitä voisin tehdä mutta kuulemma ei ole (vaatii vain aikaa). Uskon, että mies kehtaisi sanoa, jos hänellä olisi mielessä jokin muukin ratkaisuehdotus. Sanoo olevansa onnellinen ja tyytyväinen suhteeseen jne jne mutta mietin, voiko nekään olla totta jossei hän kuitenkaan koskaan halua. Tai kuulemma haluaa, muttei silti anna! Ja syy se että hän ei halua ruveta yrittämään kun ei tiedä josko taas lerpahtaa sen pari kolme krt. Kaikkeen muuhun olen itsekin tosin tyytyväinen mutta pelkään pitkän aikavälin vaikutuksia, eli voiko tällainen suhde sitten kuitenkaan kestää. Ja jaksanko itse, jossei seksin laatu parane.
Olen yrittänyt kehumistakin, mies vaikuttaakin tyytyväiseltä ja joskus saattaa pari krt toistaakin asian mistä sai kehuja. Valikoima on vain niin mitättömän pieni!! Mies ei suostu kuin makuuhuoneessa aina samassa asennossa. Kehu nyt siinä sitten..
Minäkin käytän aloituksena tuota sanontaa, mennäänkö nukkumaan.
Siellä sängyssä alkavat kuitenkin ne hyväilyt, jotka etenevät seksiin asti, jos on molemminpuolista kiinnostusta.
Nautin myös niistä kerroista, kun saan vaan vähän pitää kättä masunpäällä.
Ja tuostakin sanon, että tuntuu kivalle, kun saan olla siinä lähellä.
Enkä vaadi häneltä sen enempää.
Eli tekin voitte kehua sitä läheisyyttä.
Ja jos se erektiossa oleva penis on tärkeä, niin sen löytämiseksi kannattaa olla ensin kiinnostunut siitä normitilassaolevasta.
Voihan sen pehmeänkin kanssa leikitellä ja ihastella.
Sanomalla vaikka, kylläpä tuota on kiva kosketella ja katsella velttonakin.
Ja antakaa muitakin kehuja mitä mieleenne tulee.
Tuostakin tilanteesta, kun osaatte nauttia ja kertoa senkin riittävän, niin sitäkautta voi mies vapautua liiallisesta erektiopaineesta.
Suoritusta kun ei jännitä, niin silloin se seksi onnistuu ihan huomaamatta.
Ja silloin, kun erektio loppuu kesken toimituksen, niin kehukaa silti miehen yritystä, niin uusi erektio voi hyvinkin ilmaantua.
Saako mies milloinkaan orgasmia, ja onko se nautinnollinen kokemus?
Usenhan sitä haetaan toistoa aiempaan kokemukseen.
Jos kokemus on ollut nautittava, niin uusinnasta toivotaan yhtähyvää kokemusta.
Mutta jos kokemus ei ole nautittava, niin silloin käy päinvastoin, ja mitäilmeisemmin henkilö välttelee sen uudelleen kokemista.