No nyt sitten "sattui" vihdoin ja viimein kohdalle, oikein lomanalun kunniaksi.
Toki en allekirjoita tuota, että muu ei enää kelpaisi. Vakimiestä ei vielä ole, joten vaihteluakin tulee varmasti ( tai mistäs sen tietää ).
Elikäs ihan tanssiravintolasta, johon mentiin kuka lomaa lopettelemaan, kuka aloittamaan. Ennen puoltayötä tuli kaveri ja haki hitaalle. Vaikutti selvälle ja sitten selviskin, että oli tullut autolla. Toisen tanssin kohdalla olin tuntevinani vatsaa vasten pientä pingotusta ja uteliaana painauduin lähemmäs.
Kyllä, siellä se oli ja kokemukseni mukaan todella iso kokoinen. Kaveria tais vähän nolottaa, kun se selvästi koveni, vaikkein noussutkaan pystyyn. Illan mittaan tanssittiin kait kerran ja kyttäsin, ettei se vaan pääse lähtemään. Loppuhitaisiin hainkin sitten itse ja liimauduin napakasti hänen syliinsä, kädet niskan taa kierrettynä, siis ei perinteisesti.
Housuissa tapahtui taas elämää ja viimein annoin ymmärtää, että saattokeikka voisi onnistua, varsinkin kun viimeiset julkiset oli jo menneet ja taksi on muka kalllis.
Kaverin autolla meille ja palkkioksi kysyin josko kahvi tai "jotain" maistuisi vielä. Sitten kerroksiin ja sisällä en enää kestänyt ja kävin suutelemaan. Asia johti toiseen ja pian olimme makkarissa. Näin ensi kertaa elämässä niin valtavan kalun. Olisin vaan halunnut pidellä ja ihastella sitä, mutta kaveri halusi jo jalkoväliini, joten pingotin kondoomin päälle ja yritin olla mahdollisimman rento, koska paikkani eivät ole venytykseen tottuneet. Upea tunne, kun sen tuntee ja vähän kirpaiseekin, kun se työntyy syvemmälle ja syvemmälle. Kun kaveri olkoi eestaas liikkumisen, helpotti se selvästi ja saatoin alkaa todella nauttimaan. Mitään erikoista hän ei esittänyt, vaan ihan perus panemista lähetyssaarnaajassa. Mutta se se olikin taivaallista. Koska olin keskittynyt vaan ainoastaan tuntemaan kuinka täynnä voi ihminen kalua olla, jäin itse ilman orgasmia, kun hän tuli. Ja herranen aika sitä spermaan määrää, mikä kondoomiin jai ?? Siis tuleeko isomunaisilla enemmän myös sitä ainetta ??
Sitten olikin se kahvin vuoro ja sen jälkeen pidin tuota jättikalua taas hyvänä ja sehän kohosi ja värähteli kädessäni niin, että meinas tippa linssiin tulla. Sitten kävin itse ratsaille, että saan ohjata tekemistä. Jättikulli jalkoväliäni pumpaten sain ihanaa kyytiä, joka päätyi myös minun tyydytykseen. Käännyin vielä kontilleni, että hän pääsi takaapäin sisääni. Sisäisesti alitajunnassa kait pelkäsin, että emme enää tapaa ja nyt on kokeiltava mahdollisimman monet kivat asennot.
Kaverin pitikin sitten lähteä, koska aamulla oli työpäivä toisella paikkakunnalla. Vaihdoimme puhelinnumerot ja nyt alkaa se klassinen aika, soittaakoeisoitasoittaakoeisoita. Toivottavasti tein edes pikkuriikkisen sitä vaikutusta, minkä hän teki, että pääsisin toistekin nauttimaan tuosta valtavasta kalusta.
Vaikka puhelin ei koskaan toisikaan viestiä häneltä, niin muistot jää. Kuten alussa kerroin, en allekirjoita sitä, että muuta en enää halua. Sen verran eroottinen olen, että ilman seksiä ei voi olla.
Sori, että tuli näin pitkä tarina, mutta aihe on koskettava ja pikkuisen ihastunut mieli saa näppiksen laulamaan