Sain isoa kalua enkä muuta enää halua

• Viestiketjun aloittaja Ei enää nysää...
  • Ensimmäinen viesti
THTI
Alkuperäinen kirjoittaja huomataan:
Totuus on tämä,että nämä ison kyrvän omaavat eivät useinkaan osaa kyrpäänsä käyttää läheskään niin monipuolisesti ja taitavasti kuin miehet joilla ei ole sitä isoa kyrpää.
Ei riitä ei, mutta en yhtä sanaa vastaan hangoittelisi, jos jotain Holmesin kokoluokkaa ehdotettaisiin koeajolle:))
Ei tarvitsin sen jälkeen huokailla ja haaveilla, miltä se tuntuis jos ...?? Edes kerran elämässä.
Kaite ne miehetkin mielellään koeajavat jotain seksipommia, vaikka eivät sitten elämänkumppanikseen sellaista saa/ halua.
Jätti- Ison kalun lisäksi mieli tekisi ( edes kerran ) päästä ajamaan Ferrarin urheiluautoa, vaikka sitä bensarosvoa en kyllä jatkuvaan jaoon haluakaan.

Mistä nämä ihmiset muuten "tietävät", että isokaluiset eivät useinkaan osaa käyttää lahjaansa ?
Ja mistä ne "tietävät" sen, että isokaluttomat ovat NIIN monipuolisia ja tatavia ?
Hämmästyttää tuollainen selvännäkeminen kaluasiassa.

Ihana kokemus
Uudella miesystävälläni on isompi kuin mitä olen koskaan aiemmin kolmikymppisen naisenelämäni aikana kokeillut, vaikka monta miestä olen intiimeissä merkeissä päässyt testaamaan. Mies on itse ihan tavallisen kokoinen, eikä millään tavalla tuonut ennen seksiä esiin hänen kokoluokkaansa. Oli niiiin kiihottava yllätys, että sain tapojeni vastisesti jo ensimmäisellä yhteisellä seksikerralla orgasmin yhdynnässä. Oli aivan mieletön tunne saada sisään ja suudella paksua, isoterskaista penistä..pakko myöntää, että tuo koko aikaansai ehkä enemmän mielenkiintoa miestä kohtaan kuin muutoin olisi ollut. Pinnallista tai ei, mutta kyllä se niin hyvä puoli tuossa miehessä on, että en ihan heti mene vaihtamaan! Eikä todellakaan ole mikään tumpelo käsittelemään naista, onneksi on pitemmistä suhteista kokemusta ja muutenkin niin huomaavainen, että tunnen itseni onnentytöksi :) Huh, on ihan piirtynyt verkkokalvoille tuon peniksen kuva, alkaa heti kiihottamaan kun muistelen. Miehen kaverit minulle jo ennen ensikertaa asiasta vitsailivat, mutten oikein ymmärtänyt mistä he puhuivat ennen kuin näin. Toivottavasti mies pysyy elämässäni ainakin jonkin aikaa..

Stimpleton
Eiköhän tuo ole myös aika yksilöllistäkin mistä tykkää jne. Itselläni on ollut sekä tiukkaa että väljempää tavaraa käytössä ja olen sitä mieltä että kummatykin ääripäät eivät ole hyvä asia itselleni. Omaan ''ylempää keskiluokkaa'' olevan peniksen ja yleensä olen saanut kehuja. Myös kemiat seksissä on ratkaiseva asia, joidenkin kanssa onnistuu huomattavasti paremmin kuin muiden.

öhöm
Alkuperäinen kirjoittaja huomataan:
Totuus on tämä,että nämä ison kyrvän omaavat eivät useinkaan osaa kyrpäänsä käyttää läheskään niin monipuolisesti ja taitavasti kuin miehet joilla ei ole sitä isoa kyrpää.
Vain niin. Minulla on sellainen käsitys, että KAIKKI miehet, olivatpa he iso- tai pienikaluisia, käyttävät kaluaan täsmälleen samalla tavalla: työntelevät sitä edestakaisin naisen pillussa! Millä tavalla nämä pienikaluiset käyttäisivät kaluaan "monipuolisemmin ja taitavammin"?

pimppi pillinen
Se on perinnöstä kiinni kaikki...mulla on tiukka pillu ja samoin oli äidillä nyt tytölläni kuuluu olevaan , anopilla on isoa luokkaa samoin mieheni siskoilla.

kanki kankinen
Mulla on sellainein pilli, että mies sanoo "tiukka" ensimmäisenä kun alkaa panna mua:)) Olen 42v ja piti leikata reunoja kun synnytin joskus pienen vauvan:))
20 cm pönäkkää JO saa ni kiva sitten ja paksua sa olla.

Ex-panomies
Alkuperäinen kirjoittaja Liian vanhako tälle palstalle?:
Jäin miettimään, että oliko aloitus oikeasti naisen tekstiä? Kuulosti minusta jotenkin kovasti miesmäiseltä nysäkulleineen ja tiukan tavaran täyttämiseen - vai puhuvatko naiset nykyään tuolla tavoin ja olenko minä hieman vajaana 40-vuotiaana auttamattomasti liian vanha tälle palstalle?!

Olen ollut sängyssä kahden miehen kanssa (siis yhdynnässä) ja entisellä miehelläni oli selvästi isompi penis kuin nykyisellä miehelläni, mutta sitä en tiedä, että kuinka paljon, sillä en ole kummankaan penistä mittaillut. Seksi nykyisen mieheni kanssa on huomattavan paljon nautittavampaa, sillä vaikka olinkin entisen mieheni kanssa pitkään naimisissa, ei suhteemme ollut koskaan niin toimiva kuin suhde nykyisen mieheni kanssa. Eli tosiaan ei se koko ole ollenkaan ratkaiseva, tärkeintä on se, kenessä penis on kiinni.
Vähän suurempi määrä kokemusta täällä. Nuorena pikaisiakin kokeiluja eri kokoisten ja näköisten, miesten ja penisten kanssa.
Entisellä (petturi-) miehelläni oli huomattavan iso penis, jopa niin, että sen tuntuivat tietävän kaverit ja kaverin kaverit. No ei se haitannut, koska seksi oli ihanaa alkutotuttelun jälkeen. En ollut kuvitellut niin suuria olevankaan, mutta olipahan kuitenkin.
Se tuntui lepotilassakin kädessä painavalta ja sellaiselta lihaksikkaalta. Pystyynnoustessa pituutta tuli lisää, mutta paksuutta eritoten ja hirvittävän jäntevä. Eka kerroilla olin vaan ja toivoin, että se ei satu. Jännitin, enkä osannut nauttia. Myöhemmin opin sen tavoille, enkä enää jännittänyt ja siitä lähtien seksi lämä oli kuin seitsemännessä taivaassa.
Kerta toisensa jälkeen sain mahtavia orgasmeja, kun alapääni levittäytyi sen varren ympärille. Seksi oli mahtavaa, vaikka suhde sinänsä ehkä keskivertoluokkaa.
Mutta hyvä kello kauas kuuluu ja toisia naisia tuli kuviohin milloin missäkin yhteydessä. Loppujen lopuksi hän lähti hieman nuoremman perään ja näin ilman niitä ihania sessioita.

Pitkän sinkkuajan jälkeen tapasin ihanan miehen ja hänellä tietenkin oli sitten se elämäni ylivoimaisesti pienin penis. Alussa seksi ei tuntunut miltään, mutta nyt ole oppinut pitämään itseäni asennossa, jossa edes vähän saan tuntumaa tuohon ohueeen ja lyhyeen penikseen. Se on niin pieni, että se melkein mahtuu käteni sisään piiloon. Hän itsekin tietää vajavaisuutensa ja sanoo ymmärtävänsä pettymystäni. Kuitenkin suhde ja rakkaus on huomattavasti parempaa tämän pienikaluisen kanssa, vaikka joskus itken salaa, kun makaan yhdynnän jälkeen alapää sykkien ja jotain jäi taas saamatta.

Höh, tulipas pitkä tarina. Muttä tämä oli kait yksi ääni sille, että koolla on merkityksensä. Se ei ole kaikki, mutta mutta mutta ...!
Rupeaa tuntumaan että tällaisella 16/5 cm kalulla varustettu nelikymppinen mies ei voi olla kenenkään naisen unelmien kohde. Mutta kyllä minun vehje täyttää nykyisen vaimoni ihan kunnolla, ainakin hänen puheitten mukaan. Ei ole koskaan jäänyt ilman orkkua jos sitten ei vaan muuten ole halunnut antaa unilääkettä:). Lie saanut joskus nuorempana isompaa, mitä sillä on väliä kun on nyt tyytyväinen. Vaimollani taas ei ole kovin suuret häpyhuulet joista tykkäisin kovasti, mutta en kyllä niitten takia muita etsi. Kaikkea ei saa todennäköisesti vaikka kuinka etsii.

Nautiskellaan
Alkuperäinen kirjoittaja Ei enää nysää...:
Olen ollut yli kymmenen vuotta miehen kanssa, jonka kalu on jotain 15cm luokkaa sesoessaan. No, onneksi se on ihan hyvän paksuinen. Olen ollut seksiimme tähän asti melko tyytyväinen ja olen ajatellut, että ei sillä pituudella ole mitään väliä. Mieheni kun on muuten taitava ja huomioiva sängyssä.

Jännityksen ja vaihtelun halussa olen pienen ajan sisällä ollut neljän vieraan miehen sängyssä ja kaikilla noilla on ollut isompi, kuin miehelläni. 18cm oli noista "lyhin" ja 23cm pisin. Ja täytyy sanoa, että kaikki tuntui selvästi paremmalle kuin mieheni kulli. Ja varsinkin se 23cm ja vielä paksuuttakin löytyi niin voi aaah..! Mahtava tunne, kuinka se täytti tiukan tavarani ääriään myöten ja oikein venytti sitä ja kun mies vielä osasi käyttää sitä.

En ole aikaisemmin tajunnutkaan millainen ero voi naimisessa olla nysäkullin ja kunnon vehkeen välillä. Enää en sano, etteikö koolla olisi väliä. On aivan selkeä ero!

Nyt en enää muusta haaveilekaan kuin saada taas sitä isoa kullia ja ehkä seuraavaksi vielä isompaa. Tiedän erään miehen, jolla huikeat 26cm ja sitä ehkä kokeilen seuraavaksi!
Olen kokenut samoin:Olin työkomennuksella.Yövyimme Hotellissa,Sain ja annoin syrjähypyn tehden,Eikä jäänyt yhteen kertaan? Huvittavinta,kun mieheni vapaapäivänä sanoi:TUNTUUPA VÄLJÄLTÄ! Koukkuun jäänyt ISOON

aaabbbbcccc
Alkuperäinen kirjoittaja Nautiskellaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei enää nysää...:
Olen ollut yli kymmenen vuotta miehen kanssa, jonka kalu on jotain 15cm luokkaa sesoessaan. No, onneksi se on ihan hyvän paksuinen. Olen ollut seksiimme tähän asti melko tyytyväinen ja olen ajatellut, että ei sillä pituudella ole mitään väliä. Mieheni kun on muuten taitava ja huomioiva sängyssä.

Jännityksen ja vaihtelun halussa olen pienen ajan sisällä ollut neljän vieraan miehen sängyssä ja kaikilla noilla on ollut isompi, kuin miehelläni. 18cm oli noista "lyhin" ja 23cm pisin. Ja täytyy sanoa, että kaikki tuntui selvästi paremmalle kuin mieheni kulli. Ja varsinkin se 23cm ja vielä paksuuttakin löytyi niin voi aaah..! Mahtava tunne, kuinka se täytti tiukan tavarani ääriään myöten ja oikein venytti sitä ja kun mies vielä osasi käyttää sitä.

En ole aikaisemmin tajunnutkaan millainen ero voi naimisessa olla nysäkullin ja kunnon vehkeen välillä. Enää en sano, etteikö koolla olisi väliä. On aivan selkeä ero!

Nyt en enää muusta haaveilekaan kuin saada taas sitä isoa kullia ja ehkä seuraavaksi vielä isompaa. Tiedän erään miehen, jolla huikeat 26cm ja sitä ehkä kokeilen seuraavaksi!
Olen kokenut samoin:Olin työkomennuksella.Yövyimme Hotellissa,Sain ja annoin syrjähypyn tehden,Eikä jäänyt yhteen kertaan? Huvittavinta,kun mieheni vapaapäivänä sanoi:TUNTUUPA VÄLJÄLTÄ! Koukkuun jäänyt ISOON
millasena pellenä sä pidät miestäs sit? kun tolleen kohtelet.
jättäisit sen sit tai jotain, mut tollanen horoilu on käsittämätöntä kyl, ja viel sit naureskelet omalle äijälles.. huhhuh..

hurma9
Alkuperäinen kirjoittaja Ei enää nysää...;9777898:

Hurmio on tärkeintä ei koko sitä ei edes huomaa.

mats
Alkuperäinen kirjoittaja Ei enää nysää...;9777898:

Mahtaa tavaras olla tänä päivänä iso ja horo.

Iso-O
Onpa erikoista, että aloittajalle on sattunut kaikki suomen suurimmat elimet, ja otoskin on vain noin pieni ;) Suorastaan mielenkiintoista. Pakko sanoa...tämän palstan taso on käsittämättömän huono. Alaikäiset ja muuten vain idiootit heittelee täällä provoja, joihin osa sitten tarttuu. Lähes joka toisella miehelläkin on sen koon vekotin housuissa, että oikeasti siihen porukkaan kuuluu reippaasti alle 25% miehistä.

Peniksen keskipituus on 6 tuumaa, eli hiukan yli 15cm, kun pienimmät ja suurimmat (noin 5% molempia) jätetään laskuista pois. Peniksen ympärysmitta on samalla kaavalla keskimäärin viisi tuumaa, eli hiukan yli 12½cm. Leveydestä tai paksuudesta ei ole järkeä puhua, sillä ne eivät kerro todellista paksuutta.

Totuus on se, että suurin osa isoa saaneista, haluaa sitä jatkossakin. Valitettavasti. Etenkin paksuus on ratkaisevassa roolissa. Sentillä ja kahdella on jo erittäin suuri merkitys molemmissa mitoissa. Kokeneet ja "asiaatuntevat" naiset ovat yleensä raportoineet parhaaksi kooksi 8" x 6", mutta sen koon omaavat miehet uskovat, että suurempi osa naisista nauttisi eniten noin 7.5" x 5.5" kokoisesta elimestä. Samaan uskon itsekin, vaikken tuohon onnekkaaseen 8x6 joukkoon kuulukaan. Turhasta pituudesta ei ole hyötyä, vaan haittaa suurimmassa osassa tapauksista. Vääristyneitä käsityksiä tulee vääristä mittaustavoista, ja miesten liioittelusta. Jos 7.5x5.5 mies valehtelee naiselle olevansa 8x6, niin suurin osa uskoo.

Miksi sitten useiden kyselyjen tilastot väittävät ettei koko merkitse suurelle osalle mitään? Itse miellän asian johtuvat siitä, että tilastoissa on mukana myös sellaiset, jotka eivät edes seksistä/yhdynnästä piittaa. Heitä on yllättävän paljon. Seksuaalisesti aktiiviset haluavat isompaa tai ainakin hiukan paksumpaa. Toisekseen osalla on kokemusta vain keskiverroista, ja he vastaavat tällöin tunnepohjalta. Suurimmalle osalle riittäisi kuitenkin ihan normaali kokoinen, jos he treenaisivat alapäänsä kuntoon. Tämäkin on fakta. Nainen pystyy "imemään" alapäällään vaikka sormea, kun lihakset on kunnossa.

Onneksi meille normaalin munan omaaville löytyy kuitenkin iso joukko ihania naisia, jotka eivät tätä normaalikoon kikkeliä vaihtaisi mistään hinnasta pois...etenkään kun sen mukana tulee vielä ihana ja kunnollinen mies. Jos joku nainen rakastaa sinua senttiesi takia, niin olet pelin jo menettänyt.

Pieni provo: Yksi juttu vielä. Olen huomannut, että isokaluiset miehet pettävät kumppaniaan ainakin puolet helpommin, kuin pienet tai normaalivehkeet omistavat miehet. Liekö testosteroni tekee tässä tehtävänsä...siksi he ovat kai vähän tyhmempiäkin ;D

Emmi80
Minä ihmettelen mistä kaikki tietää sentilleen niiden kalujen koot joita ovat saaneet?!?

En minä ainakaan ole koskaan kysynyt keneltäkään mieheltä, että minkä pituinen sulla on. On tullut vastaan isompia ja pienempiä, mutta ei mulla ole hajukaan onko ne olleet 14, 18, 20 vai 22cm... on vaan pieniä, keskikokoisia ja isoja :)

Koolla on toki merkitystä, mutta ei se senttipeliä sentään ole!

mimosa_5
Minä ihmettelen mistä kaikki tietää sentilleen niiden kalujen koot joita ovat saaneet?!?

En minä ainakaan ole koskaan kysynyt keneltäkään mieheltä, että minkä pituinen sulla on. On tullut vastaan isompia ja pienempiä, mutta ei mulla ole hajukaan onko ne olleet 14, 18, 20 vai 22cm... on vaan pieniä, keskikokoisia ja isoja :)

Koolla on toki merkitystä, mutta ei se senttipeliä sentään ole!
Ainakin itse tunnistan ison siitä, että mahtuu kaksi kättä kalun varren ympäri ja silti jää terska vielä esiin eikä jää kämmenten sisään. Lyhyen kalun kanssa sopii yksi käsi varrelle ja terska voi ottaa jo kiinni käteen, isomman kanssa molemmat kädet sopivat. Paksuuden huomaa siitä, että keskivertoa ohuemman ympäri saa koko käden niin, että sormet koskevat kämmenpohjaan. Paksun kanssa ainoastaan peukalon pää koskeen muita sormia, jos sekään.

Samoin koon huomaa suihin ottaessa. Paksun kanssa leuat kipeytyvät hiukan, pitkää ei saa kokonaan suuhun.

Ihan nysää on vaikea runkatakin, kun pitää kouran sijaan runkata 2-3 sormella. Ison mulkun kanssa voi oikein isossa kaaressa runkata kunnon puristusotteella.

Pieni uppoa pyllyyn pelkällä liukkarilla avustettuna melkein heti, iso vaatii kostuttelua ja klitan stimulointia.

Iso tuntuu pillussakin aika täyttävältä ja voi ottaa pohjaan kiinni jo takaa pannessa. Lyhyen pienen kanssa sen sijaan tuntuu jossain vaiheessa paksuus loppuvan kesken ja ei se tarpeeksi syvällekään mene. Sopivassa kulmassa hieroo g-pistettä, muttei kohdun suun lähistöä..

Viimeksi muokattu:
Heidi
Ainakin itse tunnistan ison siitä, että...
Se on hienoa, että tunnistat ison ja vielä osaat sen noin kuvainnollisesti kertoa niin meillä muillakin on se mahdollisuus tunnistaa jos kohdalle osuu!

Kyse taisi kuitenkin olla niiden senttien tietämisestä kun niistä täällä niin kovin kohistaan... eihän niitä voi kukaan ilman mittanauhaa tietää. Ja kukapa sitä nyt mittailemaan alkaisi ja miksi?

Viimeksi muokattu:
Iso-O
Hei...Minähän kuulun sittenkin ison kalun omaaviin miehiin, ainakin tuon mimosan kuvauksen perusteella. Omani on juurikin tuon kokoinen, että kaksi kättä menee varrelle, ja koura ei kunnolla yllä ympäri. Se vaan, että mun vaimolla on aika pienet kädet ;D Mimosallahan voi olla vaikka minkälaiset lapiot, joten eipä tuo loppujen lopuksi kerro yhtään mitään.

Tuo mittauskin on sitten ihan mitä sun sattuu muutenkin. Mun yksi ensimmäisistä seksipartnereista halusi kovasti mitata mun vehkeet, ja sai tulokseksi 2 senttiä enemmän kuin mitä minä olin itse saanut. En hennonut korjata hänen mittaustulostaan :D

mimosa_5
Hei...Minähän kuulun sittenkin ison kalun omaaviin miehiin, ainakin tuon mimosan kuvauksen perusteella. Omani on juurikin tuon kokoinen, että kaksi kättä menee varrelle, ja koura ei kunnolla yllä ympäri. Se vaan, että mun vaimolla on aika pienet kädet ;D Mimosallahan voi olla vaikka minkälaiset lapiot, joten eipä tuo loppujen lopuksi kerro yhtään mitään.

Tuo mittauskin on sitten ihan mitä sun sattuu muutenkin. Mun yksi ensimmäisistä seksipartnereista halusi kovasti mitata mun vehkeet, ja sai tulokseksi 2 senttiä enemmän kuin mitä minä olin itse saanut. En hennonut korjata hänen mittaustulostaan :D
Tuliko mieleen, että ne kädet voi mitata ennakkoon =) Olihan entisaikaan mittayksikkönä aika luonnollisia asioita, esimerkiksi tuuma taitaa olla jostain jyvien keskipituudesta. Myös kyynärät, jalat jne kuulostavat aika lailla ruumiinosilta. Ei kai monikaan nainen tosiaan tuo jotain mittanauhaa sänkyyn, mutta jos esimerkiksi käsien sisään menee mitatusti 15 senttiä munaa, pystyy siitä päättelemään sitä aisan kokoa käytännössä silmämääräisesti.

Eripaksuisia tuubejakin luulisi olevan varastossa vähän jokaisella. Mittanauhaa vaan ympäri ja katsoo miten sormet menevät minkäkin mitan ympäri. Aika hyvää arviota tällä keinolla oppii saamaan. Oppivathan miehetkin jossain vaiheessa naisten kuppikokoja katsomaan silmällä, joten miksei kättä mittana käyttämällä miehen mittoja?

Viimeksi muokattu:
Xy1
Pieni provo: Yksi juttu vielä. Olen huomannut, että isokaluiset miehet pettävät kumppaniaan ainakin puolet helpommin, kuin pienet tai normaalivehkeet omistavat miehet. Liekö testosteroni tekee tässä tehtävänsä...siksi he ovat kai vähän tyhmempiäkin ;D
Tuohon en kyllä usko. Veikkaan, että isokaluiset joutuvat nuorena vakinaiseen suhteeseen ja naiset pitävät heistä huolta, ettei tule kiusausta lähteä vieraisiin. Kukapa tuollaisesta miehestä luopuisi, jos muutenkin on kunnollinen. Testosteronia kyllä pursuaa, mutta tyhmyydestä en sano mitään.

Viimeksi muokattu:
Kattinen
kädet voi mitata ennakkoon ... Eripaksuisia tuubejakin...
Voi elämänkevät!!! Kuka idiootti muka olisi mittaillut käsiään eri tavoin tietääkseen sen perusteella minkä kokoisia kaluja tulee elämän aikana hiplattuja? Varmasti toimii oikeasti, mutta todennäköisempää on että "Mimosa" on mies joka haluaa kertoilla omista fantasioistaan.

Ei naista oikeasti kiinnosta minkä kokoinen se kalu on sentilleen, se kiinnostaa vain miehiä! Se onko iso vai ei, saattaa kiinnostaa, ei ne sentit.

Viimeksi muokattu:
mimosa_5
Voi elämänkevät!!! Kuka idiootti muka olisi mittaillut käsiään eri tavoin tietääkseen sen perusteella minkä kokoisia kaluja tulee elämän aikana hiplattuja? Varmasti toimii oikeasti, mutta todennäköisempää on että "Mimosa" on mies joka haluaa kertoilla omista fantasioistaan.

Ei naista oikeasti kiinnosta minkä kokoinen se kalu on sentilleen, se kiinnostaa vain miehiä! Se onko iso vai ei, saattaa kiinnostaa, ei ne sentit.

Sovitaan sitten näin. Olen kyllä luonteeltani sellainen, että ihan vaan keskustelijoiden kiusaksi voisin mitata käsieni eri mittoja tuota varten. Jokseenkin huvittavaa lokeroida kirjoittajat sen mukaan, mitä nainen todennäköisesti tekee. Onko ennalta-arvaamattomuus jotenkin miehinen ominaisuus? Voisin hyvin kyllä vaihtaa seksiasioista keskustelun tähänkin, koska kiehtoo suuresti, miten paljon työsarkaa jäykkien sukupuoliroolien normien kumoamisessa on.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä