Hello
Laura: Ei tietenkään tarvitse paljastaa asuinmaata, kuhan utelen
Piksu: Tietty oon kaivannut sua

Ihanaa, kun tekin palaatte taas haaveilemaan/tjottailemaan
Ja tosta ovis-gyne-jutusta: Mä en ikinä menis yleislääkärille setvimään gyne-asioita. Yleislääkärit on suorittaneet tasan lääketieteen perusopinnot, kun taas erikoislääkärit ovat jatkaneet opintoja erikoistumalla johonkin tiettyyn alaan. Yleislääkärit tietän "kaikesta" pikkusen. Ja ihan ehdottomasti on kyllä vaadittava kohdun ultrausta, kuuluu gynen perustutkimuksiin. Virallisestihan normaali kierto luokitellaan 21-36vrk kestäväksi ja jos kierto on jotain muuta kuin em., on se silloin epänormaali ja varsinkin tällaisessa vauvahaaveilussa ehdottomasti selvittämisen arvoinen asia, mistä johtuu ja miten voidaan edesauttaa raskautumista.
Lace: Osalla pillereistä (mm. Yasmin ja Yaz) on diureettinen vaikutus eli poistaa kehosta nesteitä, jolloin ne eivät turvota ja "lihota". Suurimmalla osalla pillereistä tätä diureettista vaikutusta ei kuitenkaan ole, jolloin ne saattavat kerätä nesteitä ja naiset kokee, että ne lihottaa. Tästä syystä nesteet lähteekin taas normaalisti kiertämään oman aineenvaihdunnan kautta pois, kun pillerit lopetetaan.
zeni (ja Laura): Mulla tuli ovistikkuun lähes yhtä tumma viiva kuin kontrolliviiva ja se oli tummin viiva mitä sain aikaiseksi, seuraavana päivänä tästä oli jo hailakan hailakka onneton viiva yritelmä (ja 2pv ennen vahvaa viivaa samanlainen hailakka). Mä oon ainakin käsittänyt, ettei niin nyt aina viivoja tule, vaan sillon kun ovis on joko tulossa, on meneillään tai kun se on just ollut.
minnuli: Ihanaa, kun joku kaipaa muakin

) Mitäs tänne, duunia duunia duunia. Ja seksiä

Voi luoja, koko ajan vaan panettaa ja mikään ei riitä

Mies on jo ihan (oikeesti) rikki

/

Kananmunalimat on, ovistikkuja en ole vielä edes kokeillut. Nyt on kolme kertaa harrastettu seksiä 2pv välein. Tänään pakko pitää miehen takia välipäivä

Mulle tuli niin hyvä mieli, kun mieskin sanoi tossa yksi ilta, että kyllä meidän useemmin pitäis harrastaakin seksiä

Sopii ;D
Muru kp14