Hermot menevät flirttailija-ystävään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaslene2010
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jaslene2010

Vieras
Onko muilla kokemuksia tällaisista ystävistä? ..

Seurustelen onnellisesti, silti minua vuotta nuorempi ystäväni saa minut äärettömän mustasukkaiseksi omasta poikaystävästäni.

Tämä ystäväni flirttailee melkein kokoajan kun miehiä on lähellä ja kaikille miehille, kihertelee, koskettelee.

Kertoo esimerkiksi minulle miten kiva ilta oli minun poikaystäväni kanssa, vaikka olen ollut mukana. Jutut ovat tyyliin "voi me nauroimme niin paljon ****:n kanssa, meillä oli niin mukavaa ****:n kanssa"..
Tiedän ettei poikaystäväni tule tekemään mitään hänen kanssaan, mutta en jaksa tuota esillä olemista/itsensä tyrkyttämistä.

Lisäksi hän usein kertoo (seuraava saattaa järkyttää lukijoita) minulle ja poikaystävälleni miten joku hänen panoistaan on kehunut hänen sänkytaitojaan/kertonut miten tiukka/märkä/vast p**lu hänellä on..

Onko hänelle "parannuskeinoa"? :DD
Ystäväni on muuten mukava, kunhan olemme tyttöporukalla liikenteessä, tai kahdenkesken juttelemme.

Mutta onhan tämä parisuhde ongelmakin..

Kirjoitan tähän vielä eilisestä.. Ensin vähän taustatietoja.. Olen ns. edelleenkin edellisestä suhteesta missä ei ollut lainkaan luottamusta, ja siksi ehkä koen nämä asiat liian(kin?) raskaasti.

Olimme eilen porukalla mökillä, mökissä ei ollut tarpeeksi nukkumapaikkoja, ja mietimme poikaystäväni kanssa että pyydämme yhden mökin sinkkumiehen flirttiystäväni viereen nukkumaan. Menin itse jo huoneeseemme valmistautumaan nukkumaanmenoon, flirttiystäväni, poikaystäväni ja sinkkumies menivät tupakille.

Tänään flirttitystäväni kertoi minulle että hän ja poikaystäväni menivät toiseen huoneeseen, missä flirttiystäväni piti nukkua yö, ystäväni oli ollut pelkästään stringit ja toppi päällä, ja he olivat makoilleet sängyssä kahdestaan kunnes sinkkumies oli tullut paikalle..

Itse en tiennyt tästä puolialasti makoilusta mitään, koska olin jo huoneessamme.. Tuntuu äärettömän pahalta, poikaystäväni ei kertonut minulle tästä, kertoi vaan (epämääräisesti) että oli ollut huoneessa ja kun sinkkumies oli tullut, hän oli kierähtänyt ja laittanut nämä kaksi vierekkäin.. Sain hänen puheestaan kuvan että poikaystäväni ja flirtti olivat vain halanneet kavereina/vast.. Pitää huomenna keskustella kummankin kanssa varmaankin..

Tuntuu niin pahalta :'(

"Kirjoitan tähän vielä eilisestä.. Ensin vähän taustatietoja.. Olen ns. edelleenkin edellisestä suhteesta missä ei ollut lainkaan luottamusta, ja siksi ehkä koen nämä asiat liian(kin?) raskaasti."

Olisi pitänyt mennä näin

"Olen ns. edelleenkin _toipumassa_ edellisestä suhteesta missä ei ollut lainkaan luottamusta"

Toivottavasti rauhallisella puhumisella selviätte.

Poikaystävällä on velvollisuus kertoa miten hän arvostaa teitä, ja vetäytyy muiden naisten läheisyydestä.

Kuunnelkaa rauhallisesti hänen kertomuksensa, niin voitte siitä saada arvokasta tietoa.

Senjälkeen teillä on mahdollisuus kertoa miten koette nuo tilanteet.

Frittiystävästä tulee mieleen onko hän todella ystävä.

Ehkä homma meni oikeasti niin kuin poikayst. sanoi. jos toinen hyppää kaulaan halaileen on siinä vähän nolona tietysti.flirtti yrittää ihan satasella teille eroa järjestellä. en kyllä pitäisi tollaseen vähään aikaan 3 kk mitään yhteyksiä. siinäpähän vähän hormoonit tasoittuu hänelläkin ja saat oman suhteesi luottamuksellisempaan tilaan. on ihan turha hakea verta nenästä kun olet jo haavoilla edellisestäkin. TÄMÄ SINUN TULEE ETENKIN MIEHELLESI SANOA ETTÄ OLET HERKKÄ TOLLASELLE LEIKILLE.

Toivottavasti rauhallisella puhumisella selviätte.

Poikaystävällä on velvollisuus kertoa miten hän arvostaa teitä, ja vetäytyy muiden naisten läheisyydestä.

Kuunnelkaa rauhallisesti hänen kertomuksensa, niin voitte siitä saada arvokasta tietoa.

Senjälkeen teillä on mahdollisuus kertoa miten koette nuo tilanteet.

Frittiystävästä tulee mieleen onko hän todella ystävä.

Viimeksi muokattu:
Kiitos todella paljon tsemppiviesteistä!

Soiteltiin tuossa aamulla poikaystävän kanssa, puhuttiin ihan rauhassa asiat läpi, ja nyt kuulostaa siltä että tämä ystävä(?) on suurennellut ja muutellut juttua minulle aikapaljon..

Alkaa pikkuhiljaa tuntua että eroahan se meille yrittää saada, no saahan sitä yrittää.. ;). Silloin kun emme vielä seurustelleet poikaystäväni kanssa, ystäväni sanoi että hän on todella komea.. Alkaa merkit osoittamaan siihen suuntaan että miestähän se yrittää minulta viedä..

Onko hänelle "parannuskeinoa"? :DD
Huomiohakuinen persoonallisuushäiriö
Korostunut tunteellisuus ja huomionhaku. Henkilö tuntee olonsa epämukavaksi, jos ei ole huomion keskipisteenä.
Vuorovaikutusta toisiin ihmisiin kuvaa usein asiaankuulumaton seksuaalisesti houkutteleva ja provosoiva käytös.
Osoittaa tunteita pinnallisesti ja nopeasti vaihdellen.
Kiinnittää jatkuvasti huomiota ulkonäöllään.
Puhetapa korostuneen yleistävä ja yksityiskohdista piittaamaton.
Teatraalinen itseä korostava ja liioiteltu tunneilmaisu.
Suggeroitavuus eli henkilö on helposti toisten ohjailtavissa.
Ihmissuhteiden kokeminen läheisemmiksi kuin mitä ne todellisuudessa ovat.
Esiintyy 2-3 prosentilla väestöstä.

Yhteistä kaikille luonnehäiriötyypeille on tietty lapsenomaisuus. Niihin kaikkiin kuuluu itsekeskeisyyttä ja toisten huomioonottamisen puutetta.
http://www.suhdesoppa.fi/narsismi/narsistiset-luonnehairiot/

Viimeksi muokattu:
... ja työstä oma elämäsi kuntoon.

Oletko sanonut tälle "ystävälle" suoraan, että hänen käytöksensä ei ole sopivaa? Tosin, ei hän taida mikään ystävä ollakaan, jos ette pysty puhumaan asioista. Hän on selvästi kateellinen miehestäsi, ja yrittää saada sinulle pahan olon. Eli ei voi puhua ystävä-sanalla hänestä. Miksi edes olet hänen kanssa tekemisissä?

Viimeksi muokattu:
kyllä on idioottien palsta. Vastauksissa ei ole päätä eikä häntää. Luultavasti sama kirjoittaja tekee ongelman ja analysoi itselleen. Eli todellisuudessa ei ole mitään keskustelua.

Ap, nyt heti katkaiset välit tuohon naikkoseen. On kokemusta nimittäin, tuollainen ei tiedä kuin suurta riesaa, joka tulee hullummaksi kokoajan.

Eräs keino on laittaa ihan asiallinen ja ystävällinen kirjelmä/sähköposti tälle naiselle jossa kehottaa jatkossa olemaan ottamatta enää mitään yhteyttä teihin. Ehkä maininta siitä ettei nyt oikein tällainen ystävyys toimi.

Toivota hyvää jatkoa, ole ystävällinen ettet saa mitään jatko p***aa niskaasi.
Tuollaista ei ole mikään pakko sietää. Ihminen monesti saa sellaista kohtelua kuin ansaitsee (en tarkoita että sä ansaitset tällaista mutta jos annat sen jatkua, hyväksyt sen.)

Eli "jätä se sika" sanon minäkin, tosin tee se asiallisesti. Kirje on hyvä. Jos tulee paluukirje, älä avaa sitä vaan lähetä avaamattomana takaisin. Mulla toimi ainakin, erään hankalan naisen kanssa.

Minulla oli joskus aikoinaan samankaltainen tilanne. En viitsinyt laittaa välejä poikki ystäväni kanssa, sehän olisi ollut voitto hänelle- että koen hänet todella uhkana. Ja toisaalta hänen kanssaan oli ihan hauskaa kahdestaan , ainoa huono puoli oli kaikille miehille, myös poikkikselleni, räikeä flirttailu.

Itse selvitin asian niin että osoitin huomaavani hänen flirttinsä, naureskelin asialle ääneen ja kiinnitin muidenkin huomion siihen. Saatoin myös ystävälliseen sävyyn, vähän leikin varjolla, mutta suoraan heittää että "ootpas sä flirtti" tai "ootkos vähän huomion tarpeessa". En siis näyttänyt mitenkään että hänen flirttinsä olisi minua häirinnyt tai ärsyttänyt, kunhan tein huomioita. Jos ystäväni kielsi asian, niin sanoin vaan ihan vakavalla naamalla että "kyllä sä oot" ja mainitsin jotain mitä hän oli juuri tehnyt/sanonut.

Loppujen lopuksi tämä johti siihen että ystäväni tajusi itsekin käytöksensä läpinäkyvyyden ja lopetti yliflirttiyden ainakin minun seurassa ollessani.

Yhteistyössä