Pieni penis?

• Viestiketjun aloittaja Kokematon.
  • Ensimmäinen viesti
millimilii
Itse olen lukenut tutkimuksen, jonka mukaan 10cm pidempi ei enää tunnu naisesta erilaiselta. Eli jos tähän tutkimukseen on luottaminen, niin riittää, että miehellä on vähintään 10cm!

Edelleen, ei se pituus paljoa sen kalujen keskimitan (14cm) jälkeen paranna asiaa, mutta kalussa on oltava paksuutta, että nainen saa kunnon nautinnon. Juuri tuossa joku rehellinen mies tokaisi, että jos on pieni ja ohut, niin ei sitä ainakaan kiihottuneessa tilassa oléva nainen oikein huomaa tai tunne.

Viimeksi muokattu:
Aikuinen aito nainen
Älkää olko huolissanne miehet. Normaalille hoikalle naiselle riittää pituus 15 cm ja reilu paksuus, noin 4 cm. Se on se kaikkein paras koko. Jos vielä 25- v avioliiton jälkeen tuollainen pili on parasta, niin mitä sitten. Isompaa en ikinä tahdo, koskisihan se jo.

Uskokaa miehet jo, että kokonaoisuus ratkaisee, ei pilin koko.

Zamzu
ite oon viel kasvuiässä, 12v ja on mulla yli 10cm pitkä kyl seisokissa.. Alottajan miehellä on kyl aika lyhyt, mutta ihimiset on erilaisia... Eikä sille voi mitään. aikasen noloa mun mielest haukkua lyhytpeniksisiä, eivät he voi sille mitään...

Juu, sama mulla 10 cm pitkä stondikses..... Ei tolle munan koolle yhtää mitää vaikka sitä hittolainen kuinka saatana venyttelis ei mitään apua siitä.. Mut ihmettelen että mul ei oo isompi ku murrosikä alkanu jo 1 ½ vuotta sitten.................

Viimeksi muokattu:
Rekku
Edelleen, ei se pituus paljoa sen kalujen keskimitan (14cm) jälkeen paranna asiaa, mutta kalussa on oltava paksuutta, että nainen saa kunnon nautinnon. Juuri tuossa joku rehellinen mies tokaisi, että jos on pieni ja ohut, niin ei sitä ainakaan kiihottuneessa tilassa oléva nainen oikein huomaa tai tunne.

Siinäpäs se, jos nainen on "liian" märkänä, niin lyhyt ja ohut kalu lipsahtaa ulos, vaikka olisi lähes kahvaa myöten sisällä. Varsinkin jos yrittää asennossa, jossa tulee elimien keskinäistä vääntöä. Esim elokuvissa kovin suosittu asento, jossa mies alla selällään ja nainen päällä selällään.
Vaikka kalun saisikin jotenkin sisään, niin yhtään liikettä se ei siedä.

Ylipäänsäkin kaikki asennot, joissa daami suorittaa yhdyntäliikkeen, ovat meille pienikaluiseille hankalia. Harva nainen kiihkossaan muistaa ja ymmärtää, että liike pitää pysyä lyhyenä, tai kohta taas etsitään käsillä sitä naperoa ja sovitellaan takaisin sisään. Monasti on käynyt niin, että poisluiskahtamisen varominen ja jännitys vie parhaimman terän molemmilta osapuolilta. Silloin on parasta pysyä perinteisissä:)
Lähetyssaarnaajassa ja vanhassa kunnon takaanpäinkontillaan asennossa pystyn itse hallitsemaan liikkeen ja kalu pysyy kuin pysyykin sisällä ilman räpiköintiä. Näistä itse tykkään takaapäin, mutta daamille se on juuri se asento, missä ei "tunnu yhtään miltään".
Lähetyssaarnaaja on paras, koska pystyn kalun niskalla hieromaan hänen klitoristaan häpykumpujemme väliin. Kalamiesten termeillä: Siitä lammesta olen vavallani nostanut parhaat vonkaleet:)))

Viimeksi muokattu:
PH
Minä kuulun samaan joukkoon, lepotilassa penis käytännössä mitätön, ei sillä kehtaa toisten miesten seuraan saunaan mennä, erektiossa se on ihan ok 12-14cm. Tiedä sitten mistä johtuu että se nukkuu niin syvällä, levossa käytännössä ulkopuolella on vain terska. Lihavuudellakaan sitä ei voi selittää koska ei se levossa juurikaan isompi ollut normaalipainoisena joskus parikymppisenä.
Minä epäilisin syyksi testosteronin puutetta poikavauvoilla kohdussa, penis muistuttaa siten lepotilassa enemmänkin klitorista. Kun katselee joitakin klitoriksen kuvia netistä niin nehän on sellaiset 15cm pitkiä!, silloin on tytöille tainnut tulla liikaa testosteronia kohdussa. Kertokaapa niin pieni/normaali/isokulliset minkälaisia miehiä olette noin muuten, itse olen mielestäni myös aika "naismainen" muutenkin, puhun helvetisti, armeijaan/sotimaan en mene/mennyt jne.

noppa
Kai riippuu mihin on tottunut. Jonkun tutkimuksen mukaan suurin osa on välillä 12-17, niin eihän tuo niin erityisen pieni ole.

Suurimmalla osalla naisista ei ole juurikaan käsitystä koosta, jollei erikseen ole mitannut tms.

Siitä vaan esim. dildoa mukaan leikkeihin jos haluaa täyttävämpää, ei se ole kiellettyä.
tuntuisko sellanen 12,5-14cm pitkä ja ympärysmitaltaan 12,5cm kyrpä missää? en oo enne ostanu kortsuja jos M kortsu on 12-13 cm ympärysmitalle, nii sopiiks se mulle jos en rullaa sitä kokonaa kyrvän päälle naiset vastakkaa?

Viimeksi muokattu:
Liivimies
Olen naismainen mies ja käytän naisten alusvaatteita; pitkiä rintaliivejä, sukkanauhaliivejä, sukkia, housuliivejä jne. Penis tosi pieni ehkä noin 4cm ja seisoessa 6-8cm. Penis luiskahtaa aina naidessa ulos ja siksi olen pyytänytkin naisiani tyydettämään minut suulla. Kaikki eivät halua sitä tehdä ja silloin jään usein ilman tyydytystä, koska penis ei saa hankausefektiä liukkaassa pillussa. Penikseni on noin 2-3 cm paksu. Yleensä pystyn yhdyntään voin pukeutuneena liiveihin. Löytyisikö mistään naista, joka haluaisi minut tälläisena?

Eiköhän
Olen naismainen mies ja käytän naisten alusvaatteita; pitkiä rintaliivejä, sukkanauhaliivejä, sukkia, housuliivejä jne. Penis tosi pieni ehkä noin 4cm ja seisoessa 6-8cm. Penis luiskahtaa aina naidessa ulos ja siksi olen pyytänytkin naisiani tyydettämään minut suulla. Kaikki eivät halua sitä tehdä ja silloin jään usein ilman tyydytystä, koska penis ei saa hankausefektiä liukkaassa pillussa. Penikseni on noin 2-3 cm paksu. Yleensä pystyn yhdyntään voin pukeutuneena liiveihin. Löytyisikö mistään naista, joka haluaisi minut tälläisena?
noita ainakin rahaa vastaan löydy.
Netistä löytyy kivoja videoita, kun naiset tyydyttävät käsin ja suullaan todella pienimunaisia miehiä.

Viimeksi muokattu:
Häpeä :/
Olen 23v mies, ja pituutta 186cm ja paino 76kg, minulla on levossa n, 8-9cm ja seisokissa 18,6cm-19cm paksuus 6-6.5cm riippuu kuinka kovasti on kiihottunut, Peniksen pituus on monesti huonokin kun vagina on vain keskimäärin 15cm pitkä, tosin pituus taas mahdollistaa erilaisista asennoista antaa nautintoa, Itsekin monesti tuskailen että onkohan mulla pieni vaikka luultavasti minulla on aika iso, mutta en moittisi ketään jos näkisin että jollain olisi huomattavasti pieni penis, tyttöystäväni on kyllä sanonut että ei tahtoisi että minulla olisi enään yhtään paksumpi tai pienempi, että välillä jopa saatta sattua vaikka olisi kiihottunut/märkä, jos on ollut vaikka 1kk tauko. mutta tosiaan mies ei voi mitään peniksensä pituudelle, sitä kun ei voi piilotella... mutta rintojen ja peniksen koot ovat aina ollut ihmiselle suuria kynnyskysymyksiä, niiden kanssa vain tarvii opetella elämään, tosin naiset kuvaavat kysymystä onko koolla väliä sen takia että naisen vaginat ovat erilaisia kuten peniksetkin, jonkun penis saattaa tuntua todella tiukalta ja toisen taas pieneltä, tästä syystä taas monet miehet jotka ovat pienimunaisia ja pannut jotain naista, haukkuneet sitten kuinka löysä oli, vaikka toiselle miehelle se on saattanut olla hyvinkin tiukka... Mutta muistakaa että jos RAKASTAA niin hyväksyy toisen vikoineen päivineen. Kiitos ja hyvää päivän jatkoa

Kysyjä
Olen huomannut kauan sitten että, esinahka on " kiini " terskassa, tai tarkemmin sanottu että yhestä kohtaa, melkein terskan päällä. Onko joku huomannut vastaavaa omassa peniksessä?

Juu.
Se kullin pituushan siis on keskimäärin maailmalla 5,5-6,5 tuumaa (11,25 - 13,25cm) siihen se suurin osa kuuluu (jopa 70%) ettei ne 18cm makkaratkaan nyt ihan normi mitoissa ole. Itselläni on 15,1 cm mittainen ja 5 cm paksuinen, ja ihan hyvin tuntuu toimivan.. :D ja rekulle onnea onnen etsimiseen.. :D (vietin aikaa lukemalla koko aiheen :D)

pienet perät rulettaa
Se kullin pituushan siis on keskimäärin maailmalla 5,5-6,5 tuumaa (11,25 - 13,25cm) siihen se suurin osa kuuluu (jopa 70%) ettei ne 18cm makkaratkaan nyt ihan normi mitoissa ole. Itselläni on 15,1 cm mittainen ja 5 cm paksuinen, ja ihan hyvin tuntuu toimivan.. :D ja rekulle onnea onnen etsimiseen.. :D (vietin aikaa lukemalla koko aiheen :D)

Puhut asiaa.

Mut mullon isompi kun sulla...

Viimeksi muokattu:
Pienoinen
Kelpaako naisille muna, minkä mitat on 12.3 (häpyluuhun painettuna)/3.6?
Olen kyllä vasta 15 vuotias, mutta tuskimpa penikseni enään ainakaan minnekkään 18 senttiseksi kasvaa, kork. sinne 13,5-14 sentin paikkeille.
Onko tuo paksuus hyvä, vaikka pituutta ei olekkaan kauheasti?
Ympäryys mitta on n. 11-11.5cm.

Lepomittani n. 6-7cm/3cm, kylmässä ehk n. 3.5-5cm.

eräs
Alkuperäinen kirjoittaja Häpeä :/;10558436:
Olen 23v mies, ja pituutta 186cm ja paino 76kg, minulla on levossa n, 8-9cm ja seisokissa 18,6cm-19cm paksuus 6-6.5cm riippuu kuinka kovasti on kiihottunut, Peniksen pituus on monesti huonokin kun vagina on vain keskimäärin 15cm pitkä, tosin pituus taas mahdollistaa erilaisista asennoista antaa nautintoa, Itsekin monesti tuskailen että onkohan mulla pieni vaikka luultavasti minulla on aika iso, mutta en moittisi ketään jos näkisin että jollain olisi huomattavasti pieni penis, tyttöystäväni on kyllä sanonut että ei tahtoisi että minulla olisi enään yhtään paksumpi tai pienempi, että välillä jopa saatta sattua vaikka olisi kiihottunut/märkä, jos on ollut vaikka 1kk tauko. mutta tosiaan mies ei voi mitään peniksensä pituudelle, sitä kun ei voi piilotella... mutta rintojen ja peniksen koot ovat aina ollut ihmiselle suuria kynnyskysymyksiä, niiden kanssa vain tarvii opetella elämään, tosin naiset kuvaavat kysymystä onko koolla väliä sen takia että naisen vaginat ovat erilaisia kuten peniksetkin, jonkun penis saattaa tuntua todella tiukalta ja toisen taas pieneltä, tästä syystä taas monet miehet jotka ovat pienimunaisia ja pannut jotain naista, haukkuneet sitten kuinka löysä oli, vaikka toiselle miehelle se on saattanut olla hyvinkin tiukka... Mutta muistakaa että jos RAKASTAA niin hyväksyy toisen vikoineen päivineen. Kiitos ja hyvää päivän jatkoa

oletko varma ettei sulla roiku kaljapullo nivusissa, nääs mitat täsmäis :)

Yhteistyössä