Olen 23v mies, ja pituutta 186cm ja paino 76kg, minulla on levossa n, 8-9cm ja seisokissa 18,6cm-19cm paksuus 6-6.5cm riippuu kuinka kovasti on kiihottunut, Peniksen pituus on monesti huonokin kun vagina on vain keskimäärin 15cm pitkä, tosin pituus taas mahdollistaa erilaisista asennoista antaa nautintoa, Itsekin monesti tuskailen että onkohan mulla pieni vaikka luultavasti minulla on aika iso, mutta en moittisi ketään jos näkisin että jollain olisi huomattavasti pieni penis, tyttöystäväni on kyllä sanonut että ei tahtoisi että minulla olisi enään yhtään paksumpi tai pienempi, että välillä jopa saatta sattua vaikka olisi kiihottunut/märkä, jos on ollut vaikka 1kk tauko. mutta tosiaan mies ei voi mitään peniksensä pituudelle, sitä kun ei voi piilotella... mutta rintojen ja peniksen koot ovat aina ollut ihmiselle suuria kynnyskysymyksiä, niiden kanssa vain tarvii opetella elämään, tosin naiset kuvaavat kysymystä onko koolla väliä sen takia että naisen vaginat ovat erilaisia kuten peniksetkin, jonkun penis saattaa tuntua todella tiukalta ja toisen taas pieneltä, tästä syystä taas monet miehet jotka ovat pienimunaisia ja pannut jotain naista, haukkuneet sitten kuinka löysä oli, vaikka toiselle miehelle se on saattanut olla hyvinkin tiukka... Mutta muistakaa että jos RAKASTAA niin hyväksyy toisen vikoineen päivineen. Kiitos ja hyvää päivän jatkoa