Nahkavaatteet ...

• Viestiketjun aloittaja Ghana
  • Ensimmäinen viesti
Jo taas
on uusi sivhos,sihvos,sohvis ihastelija kirjoittanut ideansa sivhoksena.Olenpa todella suosittu. Olisko syytä perustaa fanklabi,fanituotemyymälä,kaikkea sihvos sälää ihastelijoille?

fanittaja
Mun täytyy tunnustaa, että olen kyllä tuon "sivhos" -nimimerkin (sohvis, sihvos, tai mikä se nyt onkaan) ihailija aivan "viimeisen päälle".

Otin jokin aika sitten pakaraanikin tatuoinnin, jossa lukee "Sivos". Lu-ki häiriöisen tatuoijan vuoksi tekstiin tuli tuo kirjoitusvirhe, mutta aikani tingattua sain tatuoinnin hieman listahintaa halvemmalla.

äly hoi...
Alkuperäinen kirjoittaja Hei te siellä.;10426076:
Etkö ymmärrä lukemaasi? Ei ole kukaan muu puhunut nimimerkin viemisestä, paitsi sinä. Nimimerkin käyttämisestä tuossa on selvästi kirjoitettu. Siis, lopeta vääristely, ja aloita opiskella luetun ymmärtämistä. Vai onko liikaa sinun tasollesi?
Jos väität että sinun nimimerkkiäsi muut käyttää, niin miten voit seuraavaan kommenttiin kirjoittaa ettei muut kuin minä puhu nimimerkkisi varastamisesta? Rekisteröi nimimerkkisi ja lopeta paskanjauhaminen.

Ghanan ihailija
Alkuperäinen kirjoittaja jäykkänä;10488299:
Minusta parasta on mustat nahkashortsit ja joybootseista ostetut reisisaappaat sängyssä.
Kaupungilla taasen mustat takataskuttomat nahkahousut, molemmat löytyy vaimoltani.
Käyttääkös vaimosi niitä useinkin?

Yhteistyössä