27v mies
kyllähän vitsaa tuli saatua jo lapsena monesti ! tuhma jos oli ni housut alas ja lujaa vitsaa ! näin aikuisena joskus antanut naiselle vitsaa. tykkään katella paljon piiskausvideoita !
Yleensä sovitaan dominan kanssa että kuinka kovaa voi lyödä on turvasana.Esim tumman vihreä sopivan kovalyönti vaaleanpunainen on rajamailla että kestääkö punainen että lyö liian kovaa.Piiskattava ilmoittaa väreillä sopivan kovan lyönnin.Piiskaaja voi tietysti sitoa piiskattavan kiinni mutta siloin pitää luottamus olla hyvä.Ei ole häpeä jos tuskasta valittaa se tuo vain lisää tunnetta toimenpiteeseen.Käsikirjoitus ammattidominalle vaikkapa näin, dominan kanssa on sovittu tunnin mitttainen sessio jonakin päivänä:
Olen oppilaana jossakin koulussa jäänyt kiinni vaikkapa nyt sitten juopottelusta. Koulun rehtorina toimii ankarasta kurinpidosta tunnettu NN. Koulun säännöt ovat selvät. Minut on määrätty rehtorin toimistoon x.x.2010 kello xx.xx. aiheena koulujuopottelu. Tapaamiseen on tuotava mukana useita tukevia ja riittävän kookkaita vitsoja, joita tarvitaan asian käsittelyyn. (Tässä toteutuu fantasia vitsojen hakemisesta etukäteen ja siitä, milta tuntuu valita itselleen sopivia rankaisuvälineitä, tietäen mihin niitä tullaan käyttämään).
Täsmälleen sovittuna aikana saavun rehtorin luo - kaikki on suhteellisen muodollista. Päällysvaatteet naulakkoon - vitsojen luovuttaminen rehtorille, joka tarkastaa, että ne ovat soveltuvia käyttötarkoitukseen. Sitten rehtori kysyy, myönnänkö syyllistyneeni juopotteluun koulussa. Myönnän. Tiedänkö, että se on ankarasti kiellettyä ja että siitä saa tuntuvan rangaistuksen. Pakkohan minun on myöntää. Sitten rehtori selostaa millaisen rangaistuksen saan. Aluksi puolen tunnin jälki-istunto, jonka jälkeen selkäsauna 20 vitsanlyönnillä paljaalle takapuolelle - tämän jälkeen puolen tunnin nurkassa seisominen, jonka jälkeen toinen selkäsauna, niin ikään 20 lyönnillä.
Sitten minut määrätään istumaan pulpettiin ja rehtori piirtää tauluun ruksin, jota on tuijotetttava hievahtamatta. Rehtori liikkuu huoneessa ja arvatenkin valmistautuu rangaistuksen toiseen vaiheeseen. Sitten rehtori toteaa, että on ensimmäisen piiskauksen aika. Rehtori määrää minun laskemaan housuni ja kumartumaan pylly paljaana jonkin penkin, rahin tms. päälle. Vielä varoituksen sana siitä, että vastustelemisesta koko homma alkaa alusta. Sitten vitsa alkaa viuhumaan. Iskut ovat kovia, mutta iho ei kuitenkaan mene rikki. Iskut tulevat noin 5 sekunnin välein. Kun 20 lyöntiä on annettu, rehtori määrää minut nousemaan ylös ja menemään nurkkaan seisomaan ja pitämään housut edelleen alhaalla. Liikkua ei saa. Kun puoli tuntia on kulunut, rehtori määrää minut takaisin piiskattavaksi. Kun toiset 20 lyöntiä on tullut, voin nousta, pukeutua ja poistua.
Voiko sessio onnistua tällä skenaariolla?
Ajatuksena kiehtoo, miten tuollaiseen tilanteeseen liittyvän jännityksen, pelon ja häpeän kokeminen tuntuu. Kuinka osaan hillitä tuntemuksiani, kuten vähän kovan kundin pitäisi tuossa tilanteessa pystyä tekemään. Entäpä miten osaan ottaa vastaan itse piiskauksen. Miten kovaa se oikeasti sattuu, pystynkö ottamaan piiskauksen vastaan naama peruslukemilla vaiko onko minun pakko valittaa ääneen, karkaako ihan kunnon poru ja pysynkö aloillani...
Sama vika. Ei vain oikein tahdo löytyä sellasia videoita missä olis joku hyvä juonikin!kyllähän vitsaa tuli saatua jo lapsena monesti ! tuhma jos oli ni housut alas ja lujaa vitsaa ! näin aikuisena joskus antanut naiselle vitsaa. tykkään katella paljon piiskausvideoita !
Kyllä, sama jannuOletko se sama TT, joka kirjoittaa myös novelleja tuolla nimimerkillä? Ihania siis...tosi kiihottavia
Sama vika. Ei vain oikein tahdo löytyä sellasia videoita missä olis joku hyvä juonikin!
Nyt on kyse eri henkilöistä. TT ja T+T, kaksi eri tyyppiä.Tarkoitin tosiaan just sitä T+T -nimimerkkiä, liekö sitten sama tapaus, en tiedä. Ihanaa tekstiä enivei.
T + T: Suomi24 - Keskustelu - Seksi - Seksinovellit- Kinky... novelleja on luettavissa?
Alkuperäinen kirjoittaja vittatyttö;7214909:Myös minä ole maaseudun tyttönä joutunut hakemaan vittat pellon reunasta niin usein etten edes viitsi laskea kertoja. Meillä oli suunnilleen niin et kaks viikkoo ja piiskat ja välissäkin jos oli jotain huomauttamista. Mahtaako kukaan tietää tai muistaa mikä on pihlajainen? Sitäkin olen saanut paljaalle pyllylle ja sattuu ihan sairaasti.
Kun kerran jo näun paljon vastauksia on tullut niin kai tämä sitten kinnostaa. Saitko sinä aloittaja piiskaa vielä 15 vuotiaana?
Timon kysymykseen,että piiskaa saatiin vaihtelevasti joskus kuukausittain ja väliin pidempiä välejä mutta kerran sain kolme kertaa samana päivänä samasta asiasta enkä uskonu vaikka tiesin mut pidin pintani vaikka piiskaa tulis.Serkkujen kanssa saatiinjoskus kimpassa piiskoja kun heillä oli piiska kasvatus myös mutta muiden aikana annettiin vain ymmärtää e
,etttä piiska saadaan kunhan vain vieraat lähtee.etsillai meillä
Miehethän ne piiskaa tarvitsee ja minä kyllä pieksän ukkoni säännollisesti. Ja kyllä mykkäkoulu ym. oikuttelu on vähentynyt huomattavasti. Ja jopa kotityöt sujuvat mallikkaasti, varsinkin kun uhkaa piiskalla!Mukavaa tekstiä naisten suusta . Minusta on täysin luonnollista, että mies piiskaa naisensa, jos aihetta ilmenee. Ja ainahan sitä ilmenee. Yksikään suhde ei pysy kunnossa, jos ei nainen alusta saakka opi tietämään paikkaansa, ja se paikkahan on miehen polvilla pylly paljaana.