mieltymys vitsoihin

  • Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
pp
Typerää. Joten Milja jos olet niin fiksu mitä väität, niin lopeta se. Antaisit olla jo. Kai sinulla on elämässä muutakin, kun Paddyn vainoaminen ja kiusaaminen?

Äläkkä selitä, että Paddyhän se kiusaa ym. Vaan ole sinä se fiksumpi ja siirrä tuo energiasi muuhun. Katkeruus kun ei auta mitään se vain tuhoaa sinut sisältä. Sitäkö sinä haluat.

Keskity ystäviisi älä vihollisiisi, niin elämäsi on paljon mukavampaa! :)
 
Plaza-tiimi
Noniin, poistelin nyt tuota riitaa.
Eli jos alkuperäiseen aiheeseen ei palata, vaan riitaviestejä tulee yhä joudun valitettavasti sulkemaan tämän ketjun.
 
Sivusilmän seuraaja
Aina näihin keskusteluihin ajautuu riidansiemeniä asioihin nivottuina.
Sellaisen elämä, duoda, ällistyttää naapuritkin.
Yritetään hei tajuta, ettei ihmisiä saa "öljytä".

Johan aikamoinen piiskaus-argumentaatio duoda-duoda yltyikin näkyviin.
Filosofeeraus on oivallista rajankäyntiä ulkopuolisten muiden ihmetellä.
Kyllä ihmisten laantua pitää asiallisiin sanomisiin ilman liiallista läimäyttelyä avokämmenellä.
 
piiska pete
No mihin on kaikki kadonneet?Niin jos joku haluu piiskaa niin annetaan sitä hänelle.Tämä on vapaaehtoista.Mutta onko moni ajatellut että jos piiskaajalla on eroottinen asupäällä niin se kiihottaa ja tuo väriä piiskaukseen.
 
quga
Edelleen tiedustelisin, eikö kukaan tosiaankaan ole toteuttanut piiskauskiinnostustaan tilaamalla ajan jollekin ammattidominalle - ymmärrän toki, ettei täällä saa mainostaa, mutta lähinnä kiinnostaa se, millaisen kontrahdin tämän alan palveluntuottajan kanssa tulisi tehdä ja kuinka homma toimii käytännössä.
 
Saanut
Kyllä lapsena sain piikaa eikä aina tuntunut hyvältä.
Nyt aikuisena nautin kyllä siitä kun koivuniemen herra tanssii pakaroilla.

Olen saanut äidiltä vitsaa ja remmiä. Kun olin jotain 13v ja rupes muutama karva kasvaa anto muutakin kun vitsaa. Olihan se noloa kun äiti vei neitsyyteni. Olen ollut myöhemmin vanhenpien naisten piiskattavana ja välillä alisttanakin kun niillä on niitä fantasioitaan mitä tehdä.
 
Viimeksi muokattu:
ANTAUNUT
Olen ollut vanhempien naisten kanssa ja ollut kun haluavat tyydyttää sexi fantasioitaan. Joskus sitä pitää tehdä mitä ei ole ajatellutkaan. Joskus tulee kun eivät osaa pidätellä orgamin saatuaan muutakin, tai sitten haluavat tietoisesti lorotella koko rakaon tyhjäksi päälleni ja sen jälkeen saa remmiä etten kertoisi muille. Onko muilla naisilla pissa tai muihin mieltymyksiin??
 
Olen kokenut
Miksi vanhemmat naiset seksin jälkeen haluavat piiskata ja väkisin työntää niitä sauvoja sisään että sattuu ja vielä hieroa kadellä että varmasti tuntuu. Onko kiva alisttaa nuorta sängyssä?
 
Kokeillut nuorta poikaa
Miksi vanhemmat naiset seksin jälkeen haluavat piiskata ja väkisin työntää niitä sauvoja sisään että sattuu ja vielä hieroa kadellä että varmasti tuntuu. Onko kiva alisttaa nuorta sängyssä?

Oli se ilo saada nuorta poikaa kun sitä vähän opetti nuolemaan haaroista ja muualtkin. Kyllä en voinut pidätellä orgasmin saatuani vaan annoin tulla sen päälle, oli poika vähän nolona kun joutui katsomaan. Opetin sille joka paikkaan työntämään, vaikka sillä olikin turhan iso kalu. Mutta kyllä se molemmissa reijissä tuntu oikein hyvältä
 
Viimeksi muokattu:
Cayla
Olen nyt viikon verran lukenut tätä ja toista piiskausketjua, aina iltasella hieman edennyt, työssäkäyvä perheellinen ei niin ennätä tämmöisiä lukemaan. Halusin tarkistaa, kuulunko johonkin vastenmieliseen pervojoukkoon. Olen nimittäin lapsesta lähtien fantasioinut piiskajutuista, ja mulla se liittyy seksuaaliseen kiihottumiseen.

Tiesin jo ennestään, että piiskausjutut ovat nykyään "hyväksyttyjä", joten lähinnä hain vahvistusta sille, että olen ihan normaali. Samalla kuitenkin törmäsin mielenkiintoiseen analyysiin aiheesta, josta en ole ennen kuullut: kotikuri.

Yritin löytää selvästi toisistaan erottuvia luokkia, kuten S/M-ihmiset, seksin yhteydessä ilman lateksipukuja piiskailevat ja kotikurityypit, mutta luokittelu osoittautui mahdottomaksi. Vaikuttaa enemmän siltä, että kyseessä on jatkumo. Edes toisessa ääripäässä (pelkkä kotikuri ilman yhteyttä seksuaalisuuteen) olevat ihmiset eivät tunnu pääsevän seksin ja piiskauksen yhteydestä kokonaan eroon. Tämän tyyppistä yritelmääkin esiintyi lähinnä ulkomaisilla kotikurisivuilla, joilta etsin lisätietoa. Näissä ketjuissa taas raja oli monellakin kohdin häilyvä: oli puhetta leikistä, sopimuksista ja elämäntavasta, toisaalta taas siitä, ettei kyseessä ole leikki tai kuriin ei liity seksiä, tai kuritusta tarvitaan rajojen asettamiseksi.

Viikon aikana on herännyt useita kysymyksiä ja ajatuksia. Tuskin saan kaikkea yhteen viestiin edes mahtumaan.

Ihan ekaksi oma lapsuus: mulla ei ole mitään muistikuvaa, että mua olis piiskattu. Olen 70-luvulla syntynyt eli laillistakin se on silloin ollut. Isosisareni kerran mulle kertoi, kun olimme kumpikin perheytyneet ja keskustelimme lastenkasvatuksesta, että äitimme olis harjoittanu ruumiillista kuritusta, kun olin lapsi, kuulemma kouluikään saakka. Sanoin, etten muista mitään, johon useita vuosia vanhempi siskoni vaan totesi, että hän sitä silloin "kauhulla katseli". Järkytyin niin, etten pystynyt keskustelemaan aiheesta enempää, enkä siksi tiedä, käyttikö äitini piiskaa. Tässä ketjussa on analysoitu lapsuuden vaikutusta piiskaushaluihin, ja pointtini on, että omaa lapsuuttaan ei välttämättä muista oikein.

Sitten nykytilanne. Mulla on miehekäs mies, määrätietoinen ja tarvittaessa dominoivakin, ei kuitenkaan määräilevä tai alistava. Joskus seksin yhteydessä käyttää kovia otteita, kun olen kertonut sellaisista pitäväni (oikeammin, en edes saa orgasmia ilman).

"Oikea" kotikuri ei kiinnosta. Siis sellainen tilanne, ettei mulla _oikeasti_ olis sananvaltaa tai että mies määräis kaikesta, tai että saisin piiskaa tekemättömistä kotitöistä tai johonkin paheeseen repsahtamisesta, enkä edes nauttisi siitä piiskaamisesta.

Kipua ja nautintoa on tässä ketjussa käsiteltykin. Olen miettinyt, tarkoittavatko ihmiset oikeasti eri asioita, vai puhutaanko vain samasta asiasta eri termein. Minusta ainakin on oleellista, etten koe epämiellyttävää kipua. Kiihottuneena kipukynnys on korkeammalla ja kipu jollain oudolla tavalla tuntuu hyvältä. En ole kylläkään saanut mieheltä piiskaa, on käyttänyt vain kättään, eikä se ole koskaan sattunut niin kovin, että toivoisin hänen lopettavan. Tunne on kyllä kivun sukulainen, mutta kiihottuneessa tilassa en miellä sitä kivuksi. Onko nyt siis niin, että kotikurinaisilla kuritukseen liittyy ihan oikea kipu, vaiko joku kivun ja nautinnon sekoitus? Enkä nyt tarkoita että mies olis liian lepsusti läiminyt. Ihan varmasti se tuntuisi ikävältä kivulta, jos en olisi kiihottunut. Ja mähän kiihotun heti, kun mies vaan käskee housut pois...

Mua kiinnostaa järjestely, jollainen olen ymmärtänyt joillain olevan, että kotikuri liittyy seksuaalisuuden toteuttamiseen, vaikkei muunlainen seksi (yhdyntä, suihinotto) välttämättä liittyiskään kuritustilanteeseen. Etenkin kiinnosti ketjun sivulla 18 esitetty kuvaus riitojen lopettamisesta piiskaamalla. Meillä riidat usein venyvät, kun kumpikin haluaa sanoa viimeisen sanan. Ajattelen, et jos mies vapautuis "vaimonhakkaus"tuntemuksista, tää vois hyvinkin toimia meillä. Monesti nimittäin riidan aihe on jo unohtunut ja kumpikin haluais asialle vaan lopun, mut ylpeys estää antamasta toiselle viimeistä sanaa. Mä voisin kuvitella olevani tyytyväinen tällaiseen tapaan lopettaa riitely: olisin saanut sanoa sanottavani ja haukuttua miestä aiheellisesti siitä mistä on haukuttavaa, ja mies vois saada itelleen "viimeisen sanan" ja miehekkään olon, kun piiskais mut. Kun mä siitä oikeasti nauttisin, niin mitäpä vahinkoa? Päällisin puolinhan tossa on paradoksi, mutta syvemmällä tasolla oma logiikkansa.

Sitä vain en oikein ymmärrä, et miten tuollainen käytännössä hoidetaan pikkulapsiperheessä. No, iltaisin on aikaa lapsen nukahdettua, mutta miten varhemmin päivällä aloitetut riidat saadaan loppumaan? En halua miehen vaientavan minua edes sanoilla lapsen kuullen: enhän oikeasti (-siis ilman seksuaalista aspektia) ole alistuva vaimo, enkä halua (tyttö)lapsen saavan sellaista käsitystä, että nainen vaikenee, kun mies käskee. Jos vaikenen siksi, että miellän asetelman seksuaalisuuden kautta, harjoitan seksuaalisuutta lapsen nähden: se taas on insestiä.

Entä ne parit, jotka harjoittavat seksuaalista kotikuria, ja se liittyy myös esim. kotitöihin. Tekevätkö naiset kotitöitä sitten pikkarit märkinä? Itse kostun välittömästi, jos edes kuvittelen tekeväni kotitöitä siksi, että muuten saisin piiskaa -kotitöiden tekemisestä tuleekin näin paljon hauskempaa. Mutta jos en halua elää jatkuvassa kiihotustilassa, ovat kotityöt ikävä kyllä vain kotitöitä...Enkä tietenkään oikeasti halua tehdä päivittäisiä kotihommia kiihottuneena, sillä oikeasti seksiin ei ole mahdollisuuksia joka ilta.

Tämmöisiä mietelmiä. Saattoivat olla hieman sekavia, kysykää niin tarkennan, jos on liian epäselvää.

P.S. En kauheasti foorumeja lueskele, jos nick on jo käytössä, voin aivan hyvin vaihtaa. Otin minkä ekaksi keksin.
 
Cayla
Jännä, miten omat ajatukset selkiytyvät, kun niitä kirjoittelee jonnekin. Keksin jo itse ratkaisuja ensin mainitsemaani ongelmaan. Mutta ei siitä sen enempää. Tunnen tarpeelliseksi vielä jatkaa kotityöaiheesta: kun siis oikeasti haluan sitä piiskaa, niin eipä siitä kai kotitöiden vauhdittajaksi ole. Tarkoitinkin enemmän sitä, että ajatus kotitöiden tekemisestä ikäänkuin miehelle alamaisena tuntuu kiihottavalta. Epäilen vaan, että tuskin se loputtomiin olisi sitä. Varsinkaan, kun aika harvoin ehditään yhdessä vällyjen väliin (arki-iltoina ei koskaan), joten loppupeleissä tekisin vaan pikkarit märkinä kotihommat ja sit menisin nukkumaan ilman seksiä...Aika nopeasti siinä turhautuisi.
 
kyllä tuntu
Olin rouvan kanssa joka halusi seksin jälkken antaa remmiäoikein kunnolla. Myöhemmin halus itsekkin. En ollut ennen 50v naista alasti remmiä antanut keskellä lattiaa. Rouva tuntu nauttivan kun halusi kunnolla remmistä alasti. Sitten piti työntää moempiin reikiin rouvaa tai sai sai lisää remmiä. Myöhenmin vielä halusi kunnon taputtelua jalkoväliin. Kiihkeä mamma.
 
Naisen Mies
Pitkässä ja mielenkiintoisessa viestissäsi kyselit paljon. Vastailen niihin omien ja vaimonikin kokemusten ja käsitysten pohjalta.

Usein alistumisesta seksuaalista nautintoa saavat naiset ovat tosiaan jo hyvin nuoresta haaveilleet jostain tällaisesta. Piiskaaminen on tosiaan hyvin yleinen seksuaalisen kiihottumisen lähde, joko piiskaajana tai piiskattavana oleminen tai vain pelkkä ajatus näistä. Olet oikein oivaltanut, että noin yleinen asia ei ole epänormaalia.

Kerroit erilaisista "luokista" S/M-ihmisistä pikku piiskaamisen kautta kotikuriin. Minun kokemukseni noista tyypittelyistä on, että kyse ei niinkään ole eri ihmisistä, vaan erilaisista tavoista leikkiä näitä leikkejä. Jopa se, että ei leikitä, vaan kotikuri on kaikessa koko elämässä, on tavallaan leikkiä. Samoin kuin seksuaalisuus on osa ihmistä, on se, miten sitä toteutetaan kuitenkin leikkiä. Seksin lisämausteena käytän lähes aina puolisoni pientä piiskaamista, toisinaan pidän häntä korsetissa tai muuten seksiasuissa halutessamme, ja kun on siihen mahdollisuus, pidempää seksin täytteistä iltaa, johon kuuluu meillä piiskaaminen ja alistamiseen perustuvat leikit. Olemme myös harrastaneet erilaisia kotikurin muotoja seksuaalisesta vallasta täydelliseen valtaan ja näissä kummassakin siihen liittyviin kurituksiiin. Aina näissä kuitenkin on taustalla seksuaalisuutemme. Jos kotikurista vaikka häviää seksuaalinen tunne jommaltakummalta, jää jäljelle vain tylsä käskyttäminen ja pakotettu totteleminen.

Lapsuuden piiskaamisten ja piiskasta nauttimisen välillä ei mielestäni ole yhteyttä. Osa piiskan saamisesta nauttivista on lapsena kokenut ruumiillista kuritusta ja osa taas ei. Vaimoni esimerkiksi ei lapsena koskaan saanut piiskaa, mutta kokee siitä nyt aikuisena suurta seksuaalista nautintoa. Jotenkin lapsen piiskaamisen ja seksuaalisuuden yhdistäminen toisiinsa edes ajatuksena on minusta äärettömän vastenmielistä.

Kirjoitat oikeasta kotikurista. Sellainen ei varmasti ole mukavaa. Meillä voimakkaammin siinä ollessamme, vaikka minulla olikin täydellinen käskyvalta häneen, kaikki kuitenkin lopulta oli hänen tahdostaan kiinni. Alistettavalla on aina oltava mahdollisuus ja oikeus lopettaa leikki heti niin halutessaan. Meillä ei varsinaista lopettamista koskaan ole tehty. Käytännön elämässä ei jatkuvaa kotikuria voi totetuttaa. Työ, lapset, ystävät, sukulaiset. Tässä maailmassa ei onnistu, että ottaisin heti sen oikeaksi katsoessani vaimoni piiskattavaksi, vaikka ajatus tuollaisiesta maailmasta tuntuisikin meistä toisinaan hyvin mukavalle.

Olemme molemmat hyvin itsenäisissä tehtävissä ja ihmisinä meitä molempia todennäköisesti pidetään vahvoina. Kokemukseni mukaan alistumisesta nauttivat naiset ovat keskimääräistä itsenäisempiä ja henkisesti vahvempia. Taustaall lienee juuri tämä itsensä tunteminen ja käsitys oikeudesta omaan seksuaalisuuteen.

Vaimoni kertoi, että analyysisi kivun ja nautinnon sekoituksesta on juuri tuollainen kuin kuvailit. Hyvin voimakkaassa alistuneen kiihotustilassa (ns. subspace) kipukynnys jatkuvasti etääntyy ja sellaiset lyönnit, jotka hetkeä aiemmin olisivat olleet epämiellyttävän kivuliaita ovatkin silloin liittyvätkin sillloin täydellisen alistumisen tunteen kautta pelkään nautintoon.

Vaikuttaa, että sinä olet täysin sinut seksuaalisuutesi kanssa ja miehesi on halukas tuottamaan sinulle nautintoa. Keskustelkaa näistä asioista ja kerro omat halusi kokeilla esimerkiksi piiskaa , miten kiihottuneeksi tulet kun ajattelet mahdollisuutta saada häneltä piiskaa. Sopikaa säännöt. Miehelle piiskaaminen voi juuri tuollaisen "vaimon hakkaajan" ajatuksen takia olla ensin vaikea. Jokainen mies haluaa olla miehekäs ja joku vaimon hakkaaminen on täysin epämiehekästä. Tässä ei ole heikomman kimpuun käymisestä kyse, vaan naiselleen nautinnon tuottamisesta. Me miehet saamme sitä suuremman nautinnon mitä suuremmin saamme naisemme seksuaaliset halut tyydytettyä. Uskon miehesi löytävän helposti suurta nautintoa jokaisesta uudesta tavasta millä hän voi antaa naiselleen uusia nautintoja. Ei tietenkään käy kieltäminen, että jotain alkukantaisen seksuaalista nautintoa tuntuua miehessä hänen alistumaan halukasta naistaan piiskatessaan.

Riitojen lopettaminen piiskaamalla onnistruu todella hyvin. Riitojen on kuitenkin oltava tyypillisiä melko pieniä ja mitättömiä. Mistään perustavanlaatuisesta erimielisyydestä ei pääse ainakaan eroon, pelkällä piiskaamisella, tauon voi silloinkin siihen saada. Olen käyttänyt tätä aina silloin tällöin turhien riitojen lopettamiseksi. Meillä on eräänlainen perussääntö aina voimassa. Minulla on oikeus aina halutessani kurittaa ja/tai käyttää muyuten seksuaalisesti hyväkseni. Tietoisuus tästä säännöstämme pelkästään lisää rakkautta välillämme. Tämän säännön perusteella kuritus onnistuukin aina. Luulen, että hän noudattaisi sääntöämme, vaikka riita olisi hyvin perustavanlaatuinen, vakkei mieltään muuttaisikaan. Näin hän itsekin olettaisi reagoivansa.

Lasten nähden ei tällaista seksuaalisuutta pidä esittää. Hellyyttä ja miehen suojelevaa suhtautumista naiseen/äitiin on lasten nähden hyvä näyttää. Naisen alistamista ei missään tapauksessa. Monimutkaista seksuaalista leikkiä ei lapsi käsitä eikä tule käsittää. Lapsien tullen on rangaistukseta tai muuten vain seksuaalinen piiskaaminen jätettävä niihin tilanteisiin, jolloin se on mahdollista. Saattaa olla, että korvaamaan tätä vapaata piiskan ja seksin leikkiä lasten syntymän jälkeen, on meille tulleet erilaiset tällaiset säännöt, joihin voi viitata muistuttamaansuhteemme seksuaalisuuden tästä puolesta. Pieni alistava ele nurkan takan, johon toinen suostuu, korvaa piiskaamista, joka siirretään myöhemmäksi.

Olet oikeassa, kotitöihinkin pystyy saamaan sellaisen väritteen, että nainen vaikka tylsiä kotitöitä tehdessään kiihottuu niistä seksuaalisesti. Tällainen onnistuu esimerkiksi jonain viikonloppuna, jolloin saa olla ikäänkuin lomalla lapsista vapaana kotikurin maassa. Määrään hänet tekemään jotain ikävää ja ilmoitan, että hän saa rangaistuksen mikäli ei kaikki ei ole jossain aikamääressä valmis. Leikimme Herraa ja orjatarta. Hänen tehtävänsä on palvella minua pyyteettömästi ja minu tehtäväni on olla ankara isäntaä ja käyttää häntä kaikkeen mihin haluan.
Tällaisen jatkaminen niin, että siivous esimerkiksi olisi aina kovin kiihottavaa, ei lien mahdollista loputtomiin. Arkiaskareisiin voi aina kuitenkin saada halutessaan pientä seksuaalistakin sävyä.

Juttele miehesi kanssa näistä asioista. Kerro mitä sinä haaveilet ja, että haaveilet sitä nimenomaan häneltä. Onnea uusien kokemusten haussa!
 
0la
Meilläoli myös piiskat ovenpäällä ja niitä myös käytettiin usein jottei ne vaan olleet näytillä.Nyt ole 32v ja olen jo varmaan 10v harrastanut leikkimistä vitsoilla ja ne on mun juttu jossainmäärin seksiin liitettynä.

Kyllä sain äidiltä piisskaa usein ,sitten kun se huomas minun kasvaneen sain sänkyssä muutkin. Hävetti mutta ei voinut kun olla. Olen olluut välillä myöhemmin naisten kanssa mitkä haluu piiskata ja alistaa, ja joskuusnauttinut kun ei ole niitä sm juttuja jotka sattuu. Kyllä siinä oli ninun pikku pylly sisältä ja ulkoa hellä, puhumattakaan esinahasta. Ei siimä istunut moneen päivään vanhemman naisen käsittelyssä. Tykkääkö monet naiset tehdä mitä haluavat? Kertokaa????
 
Viimeksi muokattu:
Minä myös
Voi kuinka suloinen kirjoitus. Tunnen ihan samoin vaikka itselläni ei lapsuudesta vitsakokemusta. Se ihana jälkipoltto, kiihottavan partnerin tuottama! Voiko kiihottavampaa olla
 
mieshenkilö-46
En usko että kiinnostus kuritukseen syntyy lapsuuden selkäsaunoista. Onhan monella kiinnostusta, vaikka eivät ole lapsena saaneet kuritusta. Sen sijaan lapsuuden selkäsaunojen suoritustapa varmaankin usein vaikuttaa, miten aikuisena haluaa leikkiä. Esimerkiksi minulla äiti määräsi joskus rangaistukseksi muutaman päivän kotiarestia. Ja minulle se tarkoitti varsinaista kurinpalautusta. Äiti määräsi koko ajan jatkuvasti kaikenlaisia tehtäviä. Ja pienimmästäkin hidastelusta tai jos en vastannut kohteliaasti, sain maistaa piiskaa.
Meillä on nykyisen emännän kanssa sama käytäntö. Normaleja erimielisyyksiä ei ratkaista piiskalla. Mutta aina välillä jompikumpi ehdottaa, että olisi taas kurinpalautuksen aika. Se on siis yhdessä sovittu. Ja sen jälkeen "kotiarestin" aikana hän "opettaa minut tottelemaan". Siivoamista, tiskaamista, lisää siivoamista... Ja kotona minulla vain lyhyet alushousut, emäntä melkein jatkuvasti piiska kädessä varmistaa, että työt tulevat kunnolla tehtyä. Muussa tapauksessa koivupiiska viuhuu kintuilla. Ja "tarvittaessa" pylly paljaaksi ja emännän polville saamaan selkäsauna.
Tämä tyyli on siitä hyvä, että se rajoittuu vain niihin sovittuihin kotiarestipäiviin. Muuten meillä voi olla normaaleja erimielisyyksiä, eikä emäntä pyri ajamaan omia näkemyksiään läpi piiskan voimalla.
 
ola
Alkuperäinen kirjoittaja Minä myös;10360059:
Voi kuinka suloinen kirjoitus. Tunnen ihan samoin vaikka itselläni ei lapsuudesta vitsakokemusta. Se ihana jälkipoltto, kiihottavan partnerin tuottama! Voiko kiihottavampaa olla

Se on ihan kivaa kun saa vitsaa, mutta äiti anto muutakin kun vitsaa. Se oli erikoinen kokemus 14v pojalle. Kyllä siinä oppi miten pitää naista(äitiä) tyydyttää, jos ei tehnyt kunnolla sai vähän vitsaa. Ei sitä voinut kun olla alla ja kestää. Olihan se jälkeenpäin noloa kun sai vitsaa ja muutakin kunnolla opetusta naisten haluista.
 
Minä myös
Edelleen tiedustelisin, eikö kukaan tosiaankaan ole toteuttanut piiskauskiinnostustaan tilaamalla ajan jollekin ammattidominalle - ymmärrän toki, ettei täällä saa mainostaa, mutta lähinnä kiinnostaa se, millaisen kontrahdin tämän alan palveluntuottajan kanssa tulisi tehdä ja kuinka homma toimii käytännössä.
Kyllä ammattilaisen kanssa saattaa pettyä kun kaikki ei olekaan sataprosenttisesti kuten mielikuvissa. Outo tilanne ja sen luoma jännitys saattaa myös pilata tunnelman. Parasta olisi kyllä samoilla aaltopituuksilla oleva partneri mutta niitähän ei kaikille riitä. Asiasta puhuminen johtaa ikävän usein väärinkäsityksiin. Moni ei ymmärrä minkälaista taidetta se parhaimmillaan on. Väkivallan kanssahan sillä ei ole mitään tekemistä.
 
Viimeksi muokattu:
quga
Mutta eikö juuri ammattilaisen kanssa voi etukäteen sopia asiaa siten, että se nimenomaan vastaa omaa fantasiaa? Tällöin kaikki menisi juuri niin kuin itse on asiasta haaveillut. Ilman mitään asiaan liittyviä ihmissuhdekiemuroita. Parasta tietysti olisi, mikäli homma hoituisi omassa parisuhteessa parhain päin, mutta kun se ei vain nyt ole mahdollista, ei kerta kaikkiaan.
 
MrBirch
Mutta eikö juuri ammattilaisen kanssa voi etukäteen sopia asiaa siten, että se nimenomaan vastaa omaa fantasiaa? Tällöin kaikki menisi juuri niin kuin itse on asiasta haaveillut. Ilman mitään asiaan liittyviä ihmissuhdekiemuroita. Parasta tietysti olisi, mikäli homma hoituisi omassa parisuhteessa parhain päin, mutta kun se ei vain nyt ole mahdollista, ei kerta kaikkiaan.
Varmaan sopia voi, jos olettaa, että pystyy kertomaan oman fantasiansa etukäteen valmiiksi ja vieläpä pysyy siinä. Fantasia kyllä voi muuntua ja kehittyä eikä tunnu kovin uskottavalta, että sitä reaaliajassa ryhtyisi briiffaamaan, että nyt tee-niin-ja-niin. Naiset voisivat ehkä tuohon sanoa, että vain miehellä fantasia on kiinteä...
 
Viimeksi muokattu:
Minä myös
Voi kunpa löytäisikin tuollaisen miehen. Vapaan sellaisen. Miehen, joka antaisi piiskaa pepulle rakkaudella. Eli ei mitään raivohullua sadistia vaan miehen, johon voisi täysin luottaa tällaisissa leikeissä. Mies, jonka kanssa voisi nauttia piiskan jälkeen ihanasta, kiihkeästä seksistä ja jonka kanssa voisi muutenkin elää hyvää, rauhallista, tavallista elämää.

Seyren, kyllä sellaisia löytyy. Moni heistä miettii kuumeisesti mistä löytäsiä sinumkaltaisesi nainen. Ole tarkkana ja valitse huolella. Taitava piiskaja ei ole varsinainen sadisti, aistillisuus on avainsana. Vitsan saaminen tekee oikein kunnolla kipeätä ja kirvelyn oikea annostelu on tarkkaa puhaa. Molemminpuolinen täydellinen luottamus on perusedellytys, piiskattavan täytyy voida luottaa siihen ettei häntä oikeasti vahingoiteta.
 
Viimeksi muokattu:
quga
Varmaan sopia voi, jos olettaa, että pystyy kertomaan oman fantasiansa etukäteen valmiiksi ja vieläpä pysyy siinä. Fantasia kyllä voi muuntua ja kehittyä eikä tunnu kovin uskottavalta, että sitä reaaliajassa ryhtyisi briiffaamaan, että nyt tee-niin-ja-niin. Naiset voisivat ehkä tuohon sanoa, että vain miehellä fantasia on kiinteä...

Käsikirjoitus ammattidominalle vaikkapa näin, dominan kanssa on sovittu tunnin mitttainen sessio jonakin päivänä:

Olen oppilaana jossakin koulussa jäänyt kiinni vaikkapa nyt sitten juopottelusta. Koulun rehtorina toimii ankarasta kurinpidosta tunnettu NN. Koulun säännöt ovat selvät. Minut on määrätty rehtorin toimistoon x.x.2010 kello xx.xx. aiheena koulujuopottelu. Tapaamiseen on tuotava mukana useita tukevia ja riittävän kookkaita vitsoja, joita tarvitaan asian käsittelyyn. (Tässä toteutuu fantasia vitsojen hakemisesta etukäteen ja siitä, milta tuntuu valita itselleen sopivia rankaisuvälineitä, tietäen mihin niitä tullaan käyttämään).

Täsmälleen sovittuna aikana saavun rehtorin luo - kaikki on suhteellisen muodollista. Päällysvaatteet naulakkoon - vitsojen luovuttaminen rehtorille, joka tarkastaa, että ne ovat soveltuvia käyttötarkoitukseen. Sitten rehtori kysyy, myönnänkö syyllistyneeni juopotteluun koulussa. Myönnän. Tiedänkö, että se on ankarasti kiellettyä ja että siitä saa tuntuvan rangaistuksen. Pakkohan minun on myöntää. Sitten rehtori selostaa millaisen rangaistuksen saan. Aluksi puolen tunnin jälki-istunto, jonka jälkeen selkäsauna 20 vitsanlyönnillä paljaalle takapuolelle - tämän jälkeen puolen tunnin nurkassa seisominen, jonka jälkeen toinen selkäsauna, niin ikään 20 lyönnillä.

Sitten minut määrätään istumaan pulpettiin ja rehtori piirtää tauluun ruksin, jota on tuijotetttava hievahtamatta. Rehtori liikkuu huoneessa ja arvatenkin valmistautuu rangaistuksen toiseen vaiheeseen. Sitten rehtori toteaa, että on ensimmäisen piiskauksen aika. Rehtori määrää minun laskemaan housuni ja kumartumaan pylly paljaana jonkin penkin, rahin tms. päälle. Vielä varoituksen sana siitä, että vastustelemisesta koko homma alkaa alusta. Sitten vitsa alkaa viuhumaan. Iskut ovat kovia, mutta iho ei kuitenkaan mene rikki. Iskut tulevat noin 5 sekunnin välein. Kun 20 lyöntiä on annettu, rehtori määrää minut nousemaan ylös ja menemään nurkkaan seisomaan ja pitämään housut edelleen alhaalla. Liikkua ei saa. Kun puoli tuntia on kulunut, rehtori määrää minut takaisin piiskattavaksi. Kun toiset 20 lyöntiä on tullut, voin nousta, pukeutua ja poistua.

Voiko sessio onnistua tällä skenaariolla?

Ajatuksena kiehtoo, miten tuollaiseen tilanteeseen liittyvän jännityksen, pelon ja häpeän kokeminen tuntuu. Kuinka osaan hillitä tuntemuksiani, kuten vähän kovan kundin pitäisi tuossa tilanteessa pystyä tekemään. Entäpä miten osaan ottaa vastaan itse piiskauksen. Miten kovaa se oikeasti sattuu, pystynkö ottamaan piiskauksen vastaan naama peruslukemilla vaiko onko minun pakko valittaa ääneen, karkaako ihan kunnon poru ja pysynkö aloillani...
 
Viimeksi muokattu:
Tseke
Quga antoi hienon käsikirjoituksen aiheesta.
Saanen tehdä siihen yhden pienen muutoksen. Sivalluksia ei annettaisi 5 sekunnin välein vaan 30 sekunnin välein. Tämä sen takia, että saa rauhassa miettiä tekosiaan, kun odottaa uutta sivallusta. Lisäksi piiskaus kestäisi kauemmin ja sivallus tuntuisi pakaroissa pitkään. Lopuksi tietys anteeksipyyntö piiskurilta
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä