marx
Voi olla että menee offtopic, mutta toivottavasti pumppaajaurpot lukee silti. Kiitos kysymästä, olen kyllä nyt jokseenkin sinkku, pitkä avioliitto ja muita vuosien suhteita takana, nyt uusi suhde aluillaan. Miehellä on kaikkein pienin tähänastisista kumppaneistani, vaikkei muuten pieni mies olekaan, mutta tykkään hänestä hirveästi, ja kiihottaa minua tajuttomasti olemalla vain oma itsensä. Lisäksi on aika herkkätuntoinen, mistä pidän todella, kiihotun kun huomaan miehen olevan kiihkoissaan ja laukeamaisillaan, ja laukean itsekin.
Isomunainen eksä oli tosi kyvykäs ja kestävä, myös oikein taitava kaikin puolin, huomioonottavakin ja enimmäkseen seksi oli ihanaa, mutta silti usein tuli puuduttava tunne, kun mies jyysti sillä 20++ kalullaan vaikka miten pitkään mutta tunnepuolella mätti... ei sitten yllättäen ollutkaan aina niin helppo itse eläytyä ja laueta, kun alkoi jo paikatkin hankautua eikä jotenkin tiennyt tuntuuko toisesta hyvältä... ja kun luottamus ja kommunikaatio ei ollut oikein kohdallaan siinä suhteessa, niin ei "täydellisestä" varustuksesta kumminkaan saanut sellaista nautintoa kuin olisi voinut olla mahdollista.
Tietysti on upeata saada, ja katsellakin, isoa kalua, mutta se ei todellakaan yksin takaa täydellistä nautintoa, ei vaikka on komeassa miehessä kiinni. Jos mies on tunteeton ja epärehellinen (kokonsa antaman itseluottamuksen turvin, kun aina riittää tyhmiä naisia huijattaviksi ja isoa kalua ihastelemaan?), menevät sentit ihan hukkaan! Tai eipä ainakaan ollut oikea mies minulle.
Eräs toinen, todella paksumunainen ei taas tuntunut niin hyvältä, kun paikat meinasivat revetä, todella kipeytyivät lyhyestäkin rakastelusta, ja lisäksi toimi sängyssä itsekkäästi.
Eli kaikkea hyvää ei ikinä saa samaan pakettiin, eikä tarvitsekaan, kyllä aikuisen naisenkin paikat mukautuvat kaikenkokoisiin miehiin ihan hyvin. Se oikea on aina oikeankokoinenkin, muuten ei ole oikea... ja ennen kaikkea... "Suurin niistä on rakkaus..."
minun nainen erosi minulta epäilen että oli lyhyt sen takia erosi
Viimeksi muokattu: