Bathmate Peniksensuurennin

• Viestiketjun aloittaja Jauzaaa
  • Ensimmäinen viesti
marx
Voi olla että menee offtopic, mutta toivottavasti pumppaajaurpot lukee silti. Kiitos kysymästä, olen kyllä nyt jokseenkin sinkku, pitkä avioliitto ja muita vuosien suhteita takana, nyt uusi suhde aluillaan. Miehellä on kaikkein pienin tähänastisista kumppaneistani, vaikkei muuten pieni mies olekaan, mutta tykkään hänestä hirveästi, ja kiihottaa minua tajuttomasti olemalla vain oma itsensä. Lisäksi on aika herkkätuntoinen, mistä pidän todella, kiihotun kun huomaan miehen olevan kiihkoissaan ja laukeamaisillaan, ja laukean itsekin.

Isomunainen eksä oli tosi kyvykäs ja kestävä, myös oikein taitava kaikin puolin, huomioonottavakin ja enimmäkseen seksi oli ihanaa, mutta silti usein tuli puuduttava tunne, kun mies jyysti sillä 20++ kalullaan vaikka miten pitkään mutta tunnepuolella mätti... ei sitten yllättäen ollutkaan aina niin helppo itse eläytyä ja laueta, kun alkoi jo paikatkin hankautua eikä jotenkin tiennyt tuntuuko toisesta hyvältä... ja kun luottamus ja kommunikaatio ei ollut oikein kohdallaan siinä suhteessa, niin ei "täydellisestä" varustuksesta kumminkaan saanut sellaista nautintoa kuin olisi voinut olla mahdollista.

Tietysti on upeata saada, ja katsellakin, isoa kalua, mutta se ei todellakaan yksin takaa täydellistä nautintoa, ei vaikka on komeassa miehessä kiinni. Jos mies on tunteeton ja epärehellinen (kokonsa antaman itseluottamuksen turvin, kun aina riittää tyhmiä naisia huijattaviksi ja isoa kalua ihastelemaan?), menevät sentit ihan hukkaan! Tai eipä ainakaan ollut oikea mies minulle.

Eräs toinen, todella paksumunainen ei taas tuntunut niin hyvältä, kun paikat meinasivat revetä, todella kipeytyivät lyhyestäkin rakastelusta, ja lisäksi toimi sängyssä itsekkäästi.

Eli kaikkea hyvää ei ikinä saa samaan pakettiin, eikä tarvitsekaan, kyllä aikuisen naisenkin paikat mukautuvat kaikenkokoisiin miehiin ihan hyvin. Se oikea on aina oikeankokoinenkin, muuten ei ole oikea:)... ja ennen kaikkea... "Suurin niistä on rakkaus..."

minun nainen erosi minulta epäilen että oli lyhyt sen takia erosi

Viimeksi muokattu:
REMU
minun nainen erosi minulta epäilen että oli lyhyt sen takia erosi
Ala vain kasvattamaan kullia ,ei siitä haittaakaan ole. Vai joko pumppailet ? Minä olen pumpannut ja venytellyt jo pitkät ajat ja tulosta on tullut. Kehtaa mennä saunaan ja uimahalliin, kun tietää, ettei se pienin ole , eikä tarvitse häpeillä. Kovasti on itsetunto kohentunut ja ujous karissut. Kyllä kalun koko on miehelle tosissaan tärkeä, onhan se miehisyyden mitta, vaikka joku vois muuta väittää. Tuskin löytyy miestä, joka ei haluaisi siihen muutaman sentin lisää. Kyllä komeassa kalussa naisenkin silmä lepää, ja mielikuvitus alkaa laukkaamaan. Vielä jos sattuu olemaan pieni mies ja haaroissa heiluu iso jortikka, saa se aikaan kateellisia katseita uimahallin sauna - ja suihkutiloissa.

Viimeksi muokattu:
Miästen miäs
Ala vain kasvattamaan kullia ,ei siitä haittaakaan ole. Vai joko pumppailet ? Minä olen pumpannut ja venytellyt jo pitkät ajat ja tulosta on tullut. Kehtaa mennä saunaan ja uimahalliin, kun tietää, ettei se pienin ole , eikä tarvitse häpeillä. Kovasti on itsetunto kohentunut ja ujous karissut. Kyllä kalun koko on miehelle tosissaan tärkeä, onhan se miehisyyden mitta, vaikka joku vois muuta väittää. Tuskin löytyy miestä, joka ei haluaisi siihen muutaman sentin lisää. Kyllä komeassa kalussa naisenkin silmä lepää, ja mielikuvitus alkaa laukkaamaan. Vielä jos sattuu olemaan pieni mies ja haaroissa heiluu iso jortikka, saa se aikaan kateellisia katseita uimahallin sauna - ja suihkutiloissa.

Mikäs siinä jos on hintti. Kuka heteromies oikeasti haluaa yleisessä suihkussa että munaasi kyylää joku alaston äijä ja käsi käy..

Viimeksi muokattu:
Mistä tiät
pumpaus

IHAN PIENI VAROITUKSEN POIKANEN ON PAIKOILLAAN älkää ihmeessä pilatko suvunjatkamis vehjettä lääkärinä ihmettelen että aikamiehet ja pojanalut kilvan kehuvat täällä.Varoituksen sana on paikoillaan varokaa paisuvaisesta viottuu kudokset verisuonet kalvot herkkä hermotus nämä olisi kielettävä lailla.

Aika hurjalta tämä tuntuu jos lääkärikin varoitaa taitaa jäädä hankimatta.En kyllä riskeeraa oma kykyä saada stondista ja lapsia.

Ja sä uskot että toi on oikeasti lääkäri :D?

Viimeksi muokattu:
remu
Alkuperäinen kirjoittaja Miästen miäs;10350921:
Mikäs siinä jos on hintti. Kuka heteromies oikeasti haluaa yleisessä suihkussa että munaasi kyylää joku alaston äijä ja käsi käy..
MIÄSTEN MIÄS VIITTAA JO NIMESÄKIN PUOLESTA HINTTIIN , JOTEN KÄÄNNÄN SANASI ITSELLESI!!

kuka kehtaa morkata
ihminen ihmisenä. toiselle sopii isompi, toiselle pienempi.

tärkeintä olisi kai osata käyttää omaa vartaloaan, rentoutua, iloita kumppanin eleistä ja ilmeistä.

..jokaisella on jotain, mitä antaa seksissä/parisuhteessa jos vain itse haluaa ja löytää sopivan partnerin..

Jussi
NYT 3KK tuli täyteen ja otin taas mitat tuosta kalusta. Aivan mahtavalta tuntuu, mittaa tullu edelleen lisää ja paksuutta kans , muhkeelta näyttää stondiksessa , lepomitta myös kasvanut edelleen. Kiva harrastus tää kehon treenaus.

Kertokaahan toisetkin millaisia tuloksii olette saaneet ??

repe
NYT 3KK tuli täyteen ja otin taas mitat tuosta kalusta. Aivan mahtavalta tuntuu, mittaa tullu edelleen lisää ja paksuutta kans , muhkeelta näyttää stondiksessa , lepomitta myös kasvanut edelleen. Kiva harrastus tää kehon treenaus.

Kertokaahan toisetkin millaisia tuloksii olette saaneet ??

Minulla on tuo kasvu nyt aika vähäistä ehkä vähän paksuutta tullu. Muuten olen tyytyväinen tohon pumppuun , pitää kalun kunnossa ja saahan sillä reenattua tuota verenkiertoa.

Kui isoks olet saanut sen jo kasvatettuu ? Aiotko jatkaa viel jos saat sen 20 senttiseks. ? Suurempi lienee jo liian iso vai mitä arvelet? Oon kattellu noita muutamia tutkimustuloksii ja muutamasta käy selvästi ilmi, että naiset tykkää, että olisi paksu, jotta pimpissä tuntuisi venytys ihanalta. Lienee sitten parempi kasvattaa paksuutta. Varmaan tollanen 5 cm läpimittanen olis hyvä.

Viimeksi muokattu:
Pillumagneetti
Elikkä oon täs jo sen melkein 6kk reenaillu tuota mun 17 senttistäni. Tulosta en nyt mitenkä merkittävästi ole saanut aikaseksi, puhutaan iha parista millistä korkeintaan. Jotenki en vaa meinaa uskoa teitä jotka saa jonkun sentin kasvun aikaseks jo parissa kk etc. Vähän epäilyttää monen kohdalla että nähdään mitä halutaan nähdä vaikka mitää ei olisi tapahtunukka.

Aattelin täs nyt kysässä teiltä pro yli 6kk pumppaajilta miten pitkiä aikoja reenailette päivittäin tolla bathmatella? Itse olen reenannut päivittäin noin 15-20min välillä melko kovilla paineilla ja välillä vähän löysemmillä eli ihan normaalisti käsittääkseni, ja vailla tuloksia.

Onko tääl kellää ollu havaittavissa tommosta ihon tummenemista. Mulla toi munan iho on pikkasen tummentunu. Siihen on pikkasen muodostunu tämmönen ikäänkuin "rusketusraja" :D.. Veikkaan että toi johtuu siitä kun aluks oli niitä punasiapisteitä jonkin verran pumppauksien jälkee.

Oon meinannu jo roskii heittää kapistuksen, mut kokeillaa nyt viel toiset 6kk. Jos ei tulosta sit ala syntyy niin kyl tää pumppu menee tonne jätepisteesee ja ei voi ku todeta bullshit.

ukkomies34
Kui isoks olet saanut sen jo kasvatettuu ? Aiotko jatkaa viel jos saat sen 20 senttiseks. ? Suurempi lienee jo liian iso vai mitä arvelet? Oon kattellu noita muutamia tutkimustuloksii ja muutamasta käy selvästi ilmi, että naiset tykkää, että olisi paksu, jotta pimpissä tuntuisi venytys ihanalta. Lienee sitten parempi kasvattaa paksuutta. Varmaan tollanen 5 cm läpimittanen olis hyvä.
Hei pojat. Kannattaisko nyt ensin hankkia se nainen, eikä lueskella jotain hemmetin tutkimustuloksia.

Eikö ole pääasia että tuntuu hyvälle, ei ne teidän tytsit sitä kalua mittaile.

Kannattaa se pari tuntia päivässä käyttää vaikka läksyjen lukemiseen, niin on teilläkin jatkossa mahdollisuudet päästä kunnon liksoille.

Viimeksi muokattu:
Jalmari
Elikkä oon täs jo sen melkein 6kk reenaillu tuota mun 17 senttistäni. Tulosta en nyt mitenkä merkittävästi ole saanut aikaseksi, puhutaan iha parista millistä korkeintaan. Jotenki en vaa meinaa uskoa teitä jotka saa jonkun sentin kasvun aikaseks jo parissa kk etc. Vähän epäilyttää monen kohdalla että nähdään mitä halutaan nähdä vaikka mitää ei olisi tapahtunukka.
Samat havainnot täällä. Pumppauksen vaikutus munan kokoon on minimaalinen. Nämä "senttitolkulla kasvatteneet" on kaikki joko pumppukauppiata, niiden kavereita tai kusettavat muuten vaan.

Ja mihin Pillumagneeti lisäsenttejä tarvii? Sulla on hyvän kokoinen kulli jo nyt.

Viimeksi muokattu:
Jussi
Minulla on tuo kasvu nyt aika vähäistä ehkä vähän paksuutta tullu. Muuten olen tyytyväinen tohon pumppuun , pitää kalun kunnossa ja saahan sillä reenattua tuota verenkiertoa.

En viitsi nyt mitään mittoja alkaa kertoon, totean vaan, että lähtöpituuteen on tullu kyllä aikamoinen lisäys. Jatkan siihen asti, kun täytän 18 v , jos 20 cm tulee niin tulkoon , jos ei niin kyllä tämäkin jo riittää. Aikaahan tuohon aikuisikään on vielä melkein 2 vuotta. Pumppaillaan ja kattellaan tyttöjä . Koulu nyt kuitenkin on tärkein mulle, kun aion opiskella viel monta vuotta.

Viimeksi muokattu:
Pillumagneetti
Samat havainnot täällä. Pumppauksen vaikutus munan kokoon on minimaalinen. Nämä "senttitolkulla kasvatteneet" on kaikki joko pumppukauppiata, niiden kavereita tai kusettavat muuten vaan.

Ja mihin Pillumagneeti lisäsenttejä tarvii? Sulla on hyvän kokoinen kulli jo nyt.
Mä aattelen muuten ihan samaa kun säkin. En oikee jaksa uskoa näitä jotka puhuu sentin/senttien kasvusta jossai parissa kuukaudessa tai edes puolessa vuodessa, kun itselläni en huomaa puolenvuoden jälkeen mitään kasvua. Jos jotai kasvua on tapahtunut niin se on korkeintaa millin tai pari, mutta ei noi pieniä kasvuja pysty mittailemaa, koska se erektiopituus voi vaihdella parilla millillä iha normaalistikin.

Itse olen ihan huvinvuokseni ja kokeilu mielessä lähteny testaa tätä laitetta ja eipä se kovin vakuuttava ole ollut. En missään nimessä ole tyytymätön omaa mulkkuuni, päinvastoin :). No mut nyt kun tääkin on kokeiltu niin ollaa astetta viisaampia.

Viimeksi muokattu:
Pumperdumper
Käyttänyt Bathmaten 3 vk ajan aina iltaisin. Värkki on kasvanutjatkuvasti joka viikon jälkeen kun ottaa ulos pumpusta. Ympärysmitta alussa oli 13,5cm, nyt jo 16,3cm. Pituus kasvanut n. 1, 5cm. Tämä vaikutus kestää n 2-3 tuntia. Vaimo huomaa kyllä eron, mutta on kuulemma paljon pehmeämpi kuin ennen penis, vaikka hyvä erektio. Penis on hieman muuttunut väriltään tummemmaksi. Lepotilan muutosta on vaikea arvioida kun käytän päivittäin. Aloittaessa seuraavan session on kyllä vielä hieman turvoksissa.

Onkos kukaan kokeillut pumpata erektion tilassa?

jerevan
8kk pomppailua ja yhtä tyhjän kanssa ei milliäkään lisää 15 cm ennen 15 cm nyt roskiskamaa huuhaata se siitä..........

Mainostekstit ovat mainostekstejä; niitä ei pidä sekoittaa oikeisiin tutkimustuloksiin. Kotisivuilla saattaa olla virallisen näköisiä "tuloksia" jotka ovat oikeasti täyttä huu-haata. On aivan mahdotonta, että peniksen ympärysmitta kasvaisi useita senttejä parissa kuukaudessa.

Ns. venytyslaitteilla,andropenis yms. jotain näyttöä on. Tulokset on luokkaa 2-3 cm pituutta, 0-1 cm ympärysmittaa puolessa vuodessa.

Jos pumpuilla olisi sellainen teho kuin väitetään, olisi helppoa järjestää vaikka 100 miehen tutkimus 3-6 kuukaudeksi. Jos tulokset olis edes puolet mainostetusta, myynti olisi helppo moninkertaistaa ja hinta kaksinkertaistaa. Niin, ja peniksen pumppaamista ei voi verrata lihasharjoitteluun, koska peniksessä ei ole lihaksia.

Viimeksi muokattu:
maratoonari
Mainostekstit ovat mainostekstejä; niitä ei pidä sekoittaa oikeisiin tutkimustuloksiin.
Näytä mulle yksi - oikea tutkimustulos - pumpun vaikutuksesta peniksen pysyviin mittoihin.

Jokainen pumppua kokeillut tietää miten paljon pumppu voi turvottaa kalua, mutta se kaikki katoaa muutamassa tunnissa, vaikka pumppaisit kuukausitolkulla. Pumppaus veyttää pysyvästi korkeintaan esinahkaa. Ja mitä pienikullisempi ja vanhempi pumppaaja on, sitä toivottomampaa odotukset peniksen kasvusta ovat.

Penis on luja ja joustamaton elin. Tämän voi helposti havaita venyttämällä lepotilasa oleva kalua terskasta. Se ei jousta ollenkaan. Peniksen venyttäminen pidemmäksi vaatii todella rankkaa ja vuosia kestävää treenausta, ja tämä rääkki voi vaurioittaa penistä pysyvästi.

Miksi vaivautua yhden sentin lisämitasta penikseen? Se ei ole vaivan arvoista - ei todellakaan.

Kohtuullinen pumppaus ja venyttely toimivat erektion piristäjänä, siinä missä muukin jumppa ja voimistelu parantavat kehon hyvinvointia. Sinä kaikki.

Viimeksi muokattu:
Matador
Olen paljolti samaa mieltä kuin nimimerkki "maratoonari", enkä suosittele pumppuja pääasialliseksi peniksenkehittäjäksi kenellekään. Paras ja suositeltavin peniksen venytyskonsti on edullisempi kuin uskotkaan:

Osta apteekista kumista 3M Coban idealsidettä (hinta n. 5 €). Se löytyy samasta hyllystä kuin muutkin idealsiteet, tämä kuminen on kellertävää. Voit leikata rullan 7,5 cm leveää sidettä puoliksi, kapeammaksi siteeksi. Kierrä esim. 40 cm pitkää sidettä puolittain lepotilassa olevan kullin ympärille, esinahka taakse vedettynä. Itse aloitan terskan takaa ja siten lisää myös terskan ympäri. Laitan yleensä ensin kaksi 40 cm:n sidettä sopivan tuikalle (ei liian) jotta paketista tulee napakka. Lopuksi täysleveää sidettä n. 25-30 cm vielä päälle. Tarvittava sidemaarä riippuu kullin paksuudesta.

Jotta saisit jotain painoa ripustetuksi kullin päähän, tilaa esim. Sexshopista kuminen V-2240 Penisrengas, Venyttäjä (Rimba 9461) (14,50 €). Sen sisämitan halkaisija on n. 3, 5 cm. Tämä tarraa kullin ympärille tehtyyn sidepakettin hyvin, eikä luista pois terskan takaa. Itse käytän painona 1/2 litran limupulloa (1/2 kg) lämpimällä (mukavampi) vedellä täytettynä.

Sidepaketti tulee tehdä sopivaksi kumista rengsta ajatellen, joten muutaman kerran harjoiteltuasi löydät parhaan sidemäärän paksuuden ja näin kumiselle penisrenkaalle sopivan napakan tiukkuuden, ja venytys on miellyttävää ja mukavaa.

Mulle sopivin venytys jakso on 30-45 minuuttia. Sitten siteet pois ja terskan hierontaa ja huuhtelua lämpimällä vedellä jotta verenkierto varmasti palaa. Puolen tunnin lepotauon jälkeen voit tehdä homman uudelleen. Itse treenaan tällä tavalla 2-3 kertaa päivässä.

Olen kokeillut monia muitakin venytysmenetelmiä, ja tämä on minusta mukavin. Se ei riko kullin herkkää ihoa, ja oikein paketoituna kullissa ei tunnu mitään kipuja venytyksen aikana. Olen käyttänyt tätä konstia vasta kuukauden, joten kullin mittamuutoksista en sano mitään. Uskon että muutamassa kuukaudessa tällä konstilla penikseen tulee hiukan lisä pituutta, ja varsinkin lepopituutta, joka miesten punttisali-, uimahalli, ja saunailtoja ajatellen on ehkä se kaikkain mukavin asia :)

Hyvää uutta vuotta vaan kaikille vilpittömästi. Jos on jotain kysyttävää - vastaan mielelläni.

Matador
Korostan vielä, että esinahka tulee olla vedettynä aivan taakse sidettä laitettaessa, jota paketti painojen kanssa venyttää kullia eikä esinahkaa. Näin sidepaketti pysyy myös hyvin paikallaan, ja veto kohdistuu sinne minne pitääkin.

maisteri32_
Jotta saisit jotain painoa ripustetuksi kullin päähän, tilaa esim. Sexshopista kuminen V-2240 Penisrengas, Venyttäjä (Rimba 9461) (14,50 €). Sen sisämitan halkaisija on n. 3, 5 cm. Tämä tarraa kullin ympärille tehtyyn sidepakettin hyvin, eikä luista pois terskan takaa. Itse käytän painona 1/2 litran limupulloa (1/2 kg) lämpimällä (mukavampi) vedellä täytettynä.
Ihan hyvä läppä. Toivottavasti kukaan ei nyt kokeile tätä kotona.

Niin tarkat speksit, että kaverin on ihan pakko olla insinööri.

Lepo!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä