kimppaseksi (asiallinen)

• Viestiketjun aloittaja leena80
  • Ensimmäinen viesti
leena80
Olen ollut vakisuhteessa nyt 6 v , ja suhteemme on täysin kunnossa. Seksielämämme on vilkasta ja antoisaa. Viime aikoina olemme mieheni kanssa ( mies ehdotti ) puhuneet tykkäisinkö saada kahta
miestä yhtäaikaa . Tykkään peppuseksistä ja ym. joten se ei ole ongelma. En ole tyrmännyt ajatusta,päinvastoin ajatus kiihottaa. Nyt haluaisin järkeviä neuvoja ja kokemuksia ( naisilta ) miten teillä
on kyseinen 2m+n sekstailu onnistunut, pystyittekö helposti antamaan molempiin reikiin yhtäaikaa , ym ? Missä asennoissa olitte ?
Sitten mistä löysitte kolmannen osapuolen, miten tapahtui, missä harrastitte ?
Olemme siinä vaiheessa että voisimme kokeilla kun sopiva hetki ja mies tulee kohdalle !

kiitos etukäteen !
sama viesti myös seksi osion puolella, mutta kokeilen myös tännekin jos saisin asiallisia vastauksia lähinnä naisilta

no mun kokemus
kimpasta on se, että toinen mies alkaa häpeilemään, eikä uskalla toisen nähden.. En ole ollut vakisuhteessa, epäilisin, että mies alkaa jossain vaiheessa olla mustis, ja suhde kaatuu. Työssäni seksipuhelimessa aika monella miehellä oli tämä haave, että ku akka sais "isoa". Yritin parhaani mukaan puhua ympäri, että jos kaduttaakin sitten. Moni mies tais tulla toisiin ajatuksiin. Kaikkia haaveita ei ole viisasta toteuttaa, ehkä asialla puheissa hekumointi riittää?

eräs peräs
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Haaveena se on myös minulla/meillä, muttemme tahdo vaarantaa hyvää parisuhdetta yhden fantasian takia...siitä haaveileminen todella riittää.
Aivan. Jos asiaa tarkastelee loogosesti, eli mistä löytää se kolmas pyörä, joka olisi samalla tuttu ja turvallinen, olematta kuitenkaan kaveripiiriä, niin aika hankalaahan tuo toteutus on. Harvalla pokkaa löytyy nettitutun kanssa lähteä liikenteeseen.

Omakohtaisesti ajatuksessa tökkii jo tautiriski. Kondomit venyy ja paukkuu, eivätkö nekään estä kaikkia tartuntuja. Esim herpestä ei välttämättä pysty kortsulla välttämään.

Tuolla toisaalla nauevoinkin, kuten joku muukin täällä, ottamaan ensin mielikuvituksen ja doldon avuksi. Saattaapi riittää.

innokas_nainen
itse olen vajaa pari vuotta nyt seurustellut nykyisen poikaystäväni kanssa, ja olemme myös suunnitelleet tätä kimppaseksiä kahden miehen kanssa. Tykkään molempiin reikiin pistämisestä, eikä se ole mikään ongelma. Ongelma näyttäisi nyt olevan vain luotettava kolmas osapuoli. Kysyisin samaa kuin edellinenkin, eli onko kellään kokemuksia, missä asennoissa jne..?

Kiitos myös etukäteen jos jaksatte vastailla... =)

kyssäri
itse olen vajaa pari vuotta nyt seurustellut nykyisen poikaystäväni kanssa, ja olemme myös suunnitelleet tätä kimppaseksiä kahden miehen kanssa. Tykkään molempiin reikiin pistämisestä, eikä se ole mikään ongelma. Ongelma näyttäisi nyt olevan vain luotettava kolmas osapuoli. Kysyisin samaa kuin edellinenkin, eli onko kellään kokemuksia, missä asennoissa jne..?

Kiitos myös etukäteen jos jaksatte vastailla... =)

Miksi pitäisi pistellä molempiin reikiin, jos ei ole sirkustaiteilija, saako siitä muka nainen jotain itselleen. Onko se todella oma unelmasi?

Viimeksi muokattu:
kaks karkkia suussa
Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri;10343680:
Miksi pitäisi pistellä molempiin reikiin, jos ei ole sirkustaiteilija, saako siitä muka nainen jotain itselleen. Onko se todella oma unelmasi?

Ehkä joku luulee että kun pistää kahteen reikään samaan aikaan, niin tuntuu automaattisesti kaks kertaa paremmalta.

asia seksi
ajatus kiihottaa
Kannattaa muistaa:
Siinä on fyysinen puoli, aistit.
Siinä on psyykkinen puoli, fantasia.

Näkisin että tässä se henkinen seksi tuo ne kiksit. Joitakin kiihottaa hänen oma mustasukkaisuutensa. Joitakin taas toisen mustasukkaisuus. Ilmiöitä on monia. Tätä, ja miltä se kaikki tuntuu, voisi arvioida etukäteen jakamalla, kertomalla toisilleen paljon keksittyjä fantasioita.

Jos juttu ei tähän tyssää, voi se hiipua kolmannen osapuolen löytämiseen tai tämän henkiseen reaktioon. Valmennuksena voisi olla fantasiointi kolmen kesken ja ensin vaikka vuorottelemalla moneen tyyliin.

Tällaisessa projetissa on kuulema myös onnistuttu tyydyttäväst ja epäonnistuttu katkerasti. On myös onnistuttu ensin ja sitten kuitenkin epäonnistuttu ja päinvastoin.

Viimeksi muokattu:
Yks kokeillut
Kyllä seksissä normaalissakin yhdynnässä molemmista tuntuu hyvälle, kun hekumahetkellä laittaa pienen dildon tai sormen pyllyyn. Meillä on kimppaseksiä harrastettu 2n 1m. Nainen isketty uimalasta ja parin päivän kypsyttelyn jälkeen oli valmis kimppakivaan. Pahkura vaan, että ihastui naiseen, tuli siis tunteet mukaan. Jos ei asiasta mitään tiedä niin ei kannata leikkiä asiantuntiaa ja kertoa mikä ei muka tunnu hyvälle.

Yks kokeillut
Asentona todella kiihottava kun naiset 69 asennossa nuolevat toisaan ja mies panee päällä olevaa peppuun samalla alla oleva nainen voi sormeilla miestä ja nuolla ja puristella palleja.

huihai
Jos 2 miestä (tai useampi) ja 1 nainen (tai useampi) niin siitä saa kivan jonon eli sellaisen "kolme, neljä, viisi ... pientä elefanttia marssi näin ... kärsät reijissä eteenpäin". Miten ois ap:lle?

martsukka
Kokeiltiin, ja ikinä en samaan lähde. Lopputulos: avioero koska ihastuin tähän vieraaseen mieheen. No eihän se mun kanssa alkanut mitään seurustelemaan, kun piti ihan huorana. Siinä meni älyttömien seksijuttujen takia yksi hyvä avioliitto kiville.

En suosittele.

Reiki:ä
Vai että Kiinan kieli. Kauankohan muistan tota? Kiitti kummiski! Saa se mun puolestani noinkin olla, jos se hyvä niin on.

Mut jos mä aatelen enemmän ni kyl ne kai yhteen menee.

Uiui huihai on sporttinen pelottava kala. Se oli Kiinan kielikalasopassa, mutta pääsikin karkuun. Tuli Kiinan kielisiä ihmisiä vesi kielellään, ja tapahtu mandariinia kääntäen semmonen kielellinen lipsahdus vaan, kun oli jo kohta jäämerellä. Tähyili näkyiskö napalankoja, mutta saikin pelkkää kylmää vettä niskaan. Loikkasi merenkurkusta alas, suomen lahden kautta verkkoon kattelemaan, oisko Suomen kieli sen makuun. Huomas sitte sen toisen pelottavan kalan ja nyt niillä on parisuhde. Miettii tietysti mitä kivaa kimpassa tekis, koska yhes ne nyt vaan on. Ja kai se kalastamaton keittokin alkaa olla jo kokonaan kielletty.

Yhteistyössä