uhkeat, pulskat, ihanat naiset

• Viestiketjun aloittaja sadankilon keijukainen
  • Ensimmäinen viesti
tosimies,
No niitähän näkyy olevan kadut pullollaan kun pihalle lähtee. Olisi kiva erottaa sieltä joukosta joku hentoisempi, mutta se tahtoo jäädä vähän jalkoihin. Miehenä kyllä yritän pelastaa sen.

jeppe original
Alkuperäinen kirjoittaja sadankilon keijukainen:
Mitä mieltä miehet on runsaista, jo elämää nähneistä nelikymppisistä, IHANISTA nai
No moi,

Yksi kaltaisesi on jo jonkin aikaa yrittänyt saada minut vällyjensä väliin. Ainoa asia, mikä minua on pidätellyt, on kiinnijäämisen riski (varattu kun olen). Muuten olisin jo mennyt häntä(!) suorana. Että päättele siitä, mitä mieltä olen...

altsu
Alkuperäinen kirjoittaja jeppe original:
Alkuperäinen kirjoittaja sadankilon keijukainen:
Mitä mieltä miehet on runsaista, jo elämää nähneistä nelikymppisistä, IHANISTA nai
No moi,

Yksi kaltaisesi on jo jonkin aikaa yrittänyt saada minut vällyjensä väliin. Ainoa asia, mikä minua on pidätellyt, on kiinnijäämisen riski (varattu kun olen). Muuten olisin jo mennyt häntä(!) suorana. Että päättele siitä, mitä mieltä olen...
Kaikki yli kuusikymmentä kiloiset Suomen naiset pitäisi lähettää laihdutuskuurille.

tarttis nähä likka ensin
No kaikki riippuu miltä nainen muutoin näyttää. Paino ei lukuna kyllä sano mitään. Voi olla 170 pitkä 90 kg nainen, joka on ihan timmissä kunnossa. Siis treenattu. Toinen voi olla hyllyvä vuori. Vaikea sanoa näkemättä mitä ajattelee naisesta, jonka paino on esim 90.

jeppe original
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen ihanin:
Nainen ihanin on keijukaissiro 50 kg hoikkis. Pieni ja pirtsakka, suloinen taskuvenus. Pidän kaksin käsin kiinni, en toisille häntä anna.
Kuulepa, jo vanhemmatkin miehet ovat tienneet, että paksun reiden vieressä pillu on parasta. Että sadan kilon keijukaiset tervetuloa, kun vaan uskaltaisi...

Big Mama
Alkuperäinen kirjoittaja jeppe original:
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen ihanin:
Nainen ihanin on keijukaissiro 50 kg hoikkis. Pieni ja pirtsakka, suloinen taskuvenus. Pidän kaksin käsin kiinni, en toisille häntä anna.
Kuulepa, jo vanhemmatkin miehet ovat tienneet, että paksun reiden vieressä pillu on parasta. Että sadan kilon keijukaiset tervetuloa, kun vaan uskaltaisi...
No mitä sinä pelkäät? Sitäkö että istuisinkin ihan oikeasti sinun naamasi päälle ja tukehtuisit?

läskit.
Jo ammoisina aikoina pyylevä nainen oli niin arvostettu henkilö, että jopa kansallisrunoilijat lumoutuivat ylistämään heitä. Tääs pari ketkelmaa:

"Lihat vasten lihaa lätki -pillu kullin sisähänsä kätki. -Hetken päästä kuului tuosta, kuin ois vetänyt jalkaa suosta".

Eräs kansallisrunoilija tarjoutui kantamaan erään tukevan naishenkilön kuralammikon ylitse. -Kantaessa selvisi, että mies on kuuluisa kansallisrunoilija ja nainen pyysi, että hän tekisi romanntisen runonpätkän tästä tapahtumasta:

"Ensi kertaa eläissäin, kannoin vittua selässäin".

Damien
En pidä lihavista sen enempää kuin laihoistakaan. Ymmärtääkseni suurin osa suomalaisista ihmisistä, niin miehistä kuin naisistakin, on samaa mieltä.

Se kultainen keskitie on yleensä se suosituin.

Jos nainen on niin lihava, että se peittää lantion muodon ja muut naiselliset muodot, niin ei todellakaan enää kiinnosta. Uskoisin, että naiset ovat samaa mieltä miehistä, jotka eivät ole minkään muotoisia, pelkästään lihavia. Ei siinä ole mitään seksikästä.

Sitä paitsi minusta kropastaan hyvää huolta pitävät ihmiset ovat aina kiihottavimpia, siinä korostuu kunnioitus omaa itseään kohtaan. Kurittamista tai stooalaisuutta en tarkoita, vaan tervettä, omaa kroppaa kunnioittavaa elämäntapaa. Yleensä tällainen asenne näkyy myös terveenä itsetuntona - joka itsessään on myös helvetin eroottista.

Sir Damien
Kyllähän tuota vientiä riittää näin pyöreämpänäkin naisena. Olenpa aika iloinen, kun luoja on näitä muotoja luonut..... :)
Muodoistahan me kaikki olemme onnellisia!

Harmi vaan, niin miesten kuin naistenkin kannalta, että vartalon muodot tulevat yleensä kauniimmin esille, kun päällä ei ole liikaa läskiä. Hoikka, mutta muodokas vartalohan on nimenomaan sitä oikeaa muotoa, ja sellaisena parhaimmillaan. Lihavat vartalot ovat ikävä kyllä usein liian muodottomia, liika löysä peittää ne naiselliset ja miehekkäät muodot. Ikävä kyllä siinä mielessä, että me suomalaiset olemme yleisesti ottaen aika lihavaa, ja sitä kautta keskimääräistä pahemman näköistä kansaa.

Subjektiivinen mielipide. Ehkä pointtini oli se, että lihavuus ei ole muodokkuutta itsessään - vaikka monet naiset näin toivoisivat, ja jotkut väittävätkin - vaan itse asiassa ne muodot näkyvät hoikemmilla paremmin kuin lihavilla.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä