vierailija
Älä revi niitä sinne piilotettuja äänestylipukkeita. Toimita ne Trumpille todisteeksi, näytä ne ensin näille sen 2+ faneilleSöpöä! Meidän pihalla oli just ufo! Revi siitä hei.
Älä revi niitä sinne piilotettuja äänestylipukkeita. Toimita ne Trumpille todisteeksi, näytä ne ensin näille sen 2+ faneilleSöpöä! Meidän pihalla oli just ufo! Revi siitä hei.
Olen eriSaanko minäKIN vastata?? Saanko saanko??? No vastaan silti.
Siellähän Trump sanoo, että uskoo edelleen voittavansa..mitä mieltä sinä olet siitä?
Mutta mietis mikä tilanne ja meuhka alkais, jos kuitenkin tammikuussa tilanne onkin se, että Trump jatkaaOlen eri
Saahan se uskoa, mutta sen alaiset on alkaneet valmistella vallansiirtoa
Äijää ei ikäänkuin ole enää olemassa (kuin hiekkalaatikollaan).
No ethän vastannut
Kaikin mokominSaanko minäKIN vastata?? Saanko saanko??? No vastaan silti.
Siellähän Trump sanoo, että uskoo edelleen voittavansa..mitä mieltä sinä olet siitä?
No varmasti alkaisi, onhan tämä tilanne nyt ennennäkemätön, mutta eipä taida alkaa. Mieti sitä ja ennen kaikkea valmistaudu siihen. Joulukin on tulossaMutta mietis mikä tilanne ja meuhka alkais, jos kuitenkin tammikuussa tilanne onkin se, että Trump jatkaa
Just tämä. Päikkykaverit ovat jo siirtyneet sisälle ja suurin osa hoitajista, yksi kaveri on ehkä siinä vieressä ja yksi päikyn täti odottaa, kun the big boy edelleen harmissaan paukuttaa lapiota hiekkaan ja on kenties hajottanut kaverinsa hiekkalinnan. Tai mitä todennäköisimmin on.Olen eri
Saahan se uskoa, mutta sen alaiset on alkaneet valmistella vallansiirtoa
Äijää ei ikäänkuin ole enää olemassa (kuin hiekkalaatikollaan).
Mutta entäpä jos kuitenkin käy niin, että Biden jää rannalle miettimään kuka hän edes on ja Kamala itkee kohtaloaan feministien bingokerhossa JA samaan aikaan Trump seisoskelloo tyytyväisenä valkoisen talon partsilla juomassa mimosa drinkkiään?No varmasti alkaisi, onhan tämä tilanne nyt ennennäkemätön, mutta eipä taida alkaa. Mieti sitä ja ennen kaikkea valmistaudu siihen. Joulukin on tulossa
Ei kukaan nähnyt! Lupaan!! No kävi siinä pihalla roskakuski ja postinkantaja, mut hei, kyllä niihin voi luottaa.Älä revi niitä sinne piilotettuja äänestylipukkeita. Toimita ne Trumpille todisteeksi, näytä ne ensin näille sen 2+ faneille
Mitä Mimosaan tulee? Ei ainakaan alkoholia?Mutta entäpä jos kuitenkin käy niin, että Biden jää rannalle miettimään kuka hän edes on ja Kamala itkee kohtaloaan feministien bingokerhossa JA samaan aikaan Trump seisoskelloo tyytyväisenä valkoisen talon partsilla juomassa mimosa drinkkiään?
No sitten hänen täytyy siihen sopeutua. Uskon, että hän on tuohon ikään mennessä ja oppinut käsittelemään pettymyksiä, kuten Harris. Ei siinä sitten mitään. "Leikkiin" ryhtyessään he kyllä tiesivät, että vain yksi voittaa. Se on pelin henki.Mutta entäpä jos kuitenkin käy niin, että Biden jää rannalle miettimään kuka hän edes on ja Kamala itkee kohtaloaan feministien bingokerhossa JA samaan aikaan Trump seisoskelloo tyytyväisenä valkoisen talon partsilla juomassa mimosa drinkkiään?
MimosaMitä Mimosaan tulee? Ei ainakaan alkoholia?
Hmm mielenkiintoista, että uskot Trumpia tässä muttet muuten luota hänen sanomisiinTrump kylläkin on kertonut, ettei juo alkoholia, et ehkä se olis se perinteinen CC.
Juuri näin! Bellini on myös hyvä!Mimosa
- 1 Kaada jalattomaan tai jalalliseen viinilasiin yksi osa hyvin jäähdytettyä appelsiinimehua ja yksi osa hyvin jäähdytettyä kuohuviiniä.
- 2 Sekoita varovasti pitkällä lusikalla.
- 3 Voit halutessasi koristella Mimosasi esimerkiksi appelsiinisiivulla, mansikan lohkolla tai vadelmalla.
No hupsista, totta. Tosi asiassa se on nytkin ryyppäämässä!Hmm mielenkiintoista, että uskot Trumpia tässä muttet muuten luota hänen sanomisiin
En ole mimosaa ikinä maistanut, mutta tuo nyt tuli ensimmäisenä mieleen...
Höh, oisit nyt vaan pitänyt tuon edellisen mielipiteenNo hupsista, totta. Tosi asiassa se on nytkin ryyppäämässä!
Nyt sulle on vastattu. Your turn.Vastaa sinä ensiksi mulle, mä vastaan sitten sulle.
No heitä nyt hyvänen aika se kysymys mihin pitää vastata?!Nyt sulle on vastattu. Your turn.
Ai kauhia, mä olenkin tuuliviiri sekä TAKINKÄÄNTÄJÄ!Höh, oisit nyt vaan pitänyt tuon edellisen mielipiteen
Eihän tässä enää tiiä millon sä mieles muutat
No heitä nyt hyvänen aika se kysymys mihin pitää vastata?!
Vastaa sinä ensiksi mulle, mä vastaan sitten sulle.Mitä mieltä sinä olet noista väitteistä, että Venezuelan entisellä presidentillä olisi jotakin tekemistä tämän väitetyn vaalivilpin kanssa, siitä, että laitteita ei ole kehitetty siellä, kuten tämä juristi väittää, sekä siitä, että hänet tunnetaan salaliittoteoreetikkona?
Mutta mietis mikä tilanne ja meuhka alkais, jos kuitenkin tammikuussa tilanne onkin se, että Trump jatkaa
Tasa-arvon aikana henkilöt menee aina ensiksi, vaikka heikoille jäille.Vastaa sinä ensiksi mulle, mä vastaan sitten sulle.
Mä tykkään sinisestä ja kullasta tai siis noiden värien yhdistelmästäJoo hei, mä tuon glögit ja foliohatut meille. Saat valita joulun väreistä. Toisella punainen, toisella vihreä
En mitään mieltä.Mitä mieltä sinä olet noista väitteistä, että Venezuelan entisellä presidentillä olisi jotakin tekemistä tämän väitetyn vaalivilpin kanssa, siitä, että laitteita ei ole kehitetty siellä, kuten tämä juristi väittää, sekä siitä, että hänet tunnetaan salaliittoteoreetikkona?
Aha, mutta tämä ainakin Lissun mielestä hyvinkin pätevä ja luotettava juristi on tällaisia väitteitä levittänyt, niin jos sä et ole mitään mieltä näistä jutuista, niin mihin perustat arviosi siitä, että sitä vaalivilppiä vielä vakavissa määrin ilmenisi ja jopa niin, että Trump jatkaisi tehtävässään?En mitään mieltä.
Niin siis tuo oli sun vastauksestasi kopsattu.Tasa-arvon aikana henkilöt menee aina ensiksi, vaikka heikoille jäille.
t: nainen