Ok ootko kysynyt kannattaisko sun jatkaa niitä?En enää, torstaina meni vika..
Mähän syön niitä viikolle 12 saakka.
Ja testit kyllä rauhoittaa kun näkee vahvistumisen, nimim. Yli 20 testiä tehnyt
Ok ootko kysynyt kannattaisko sun jatkaa niitä?En enää, torstaina meni vika..
Kysyin neuvolasta ja sieltä sanottiin, että lopeta vaan(siellä ei kai tietotaitoa)..itsekin mietin et pitäiskös mun niitä edelleen syödä, mut enpä uskalla "ilman lupaa".. :/Ok ootko kysynyt kannattaisko sun jatkaa niitä?
Mä kysyisin vielä varmuuden vuoks ihan lääkäriltä.Kysyin neuvolasta ja sieltä sanottiin, että lopeta vaan(siellä ei kai tietotaitoa)..itsekin mietin et pitäiskös mun niitä edelleen syödä, mut enpä uskalla "ilman lupaa".. :/
Ne varmaan kyl jeesais jos keltarauhasen toiminnassa ongelmaa..
Eikö niitä käytetä myös esim lääkkeellisessä alkionsiirrossa lugejen lisänä pitkälle plussan jälkeen? Siis sillä ajattelisin että ei varmaan haittaa ole,kannattaa toki asia tarkistaa.Kysyin neuvolasta ja sieltä sanottiin, että lopeta vaan(siellä ei kai tietotaitoa)..itsekin mietin et pitäiskös mun niitä edelleen syödä, mut enpä uskalla "ilman lupaa".. :/
Ne varmaan kyl jeesais jos keltarauhasen toiminnassa ongelmaa..
Aamupäivästä vasta, nyt toki jo miettinyt miksi en ottanut heti päivän ekaa aikaa kun tuskin tulee ees nukuttua
Mä tuun kesäkuisista huutelee et mulla oli kans terot ja lopetin ne dpo15 ja hyvin on raskaus mennyt tähän asti. Tänään on 9+5 . Ja ei mulla ainakaan lääkäri ollut yhtään sitä mieltä et niitä pitäis jatkaa. Et ei niitä kaikissa tapauksissa vissiin käytetäOk ootko kysynyt kannattaisko sun jatkaa niitä?
Perhe-Arte Malmilla ja Kaunis odotus Kivistössä on ilmeisesti edullisimmat. Varhaisultra joku 70-80€ muistaakseniHeippa, minäkin voisin liittyä mukaan. Laskurien mukaan laskettu aika olisi 19.7 plussa tuli ekan kerran 8.11 clearbluen viikkonäyttötestillä, silloin näytti 1-2 viikkoa ja tänään 2-3 kun testasin.
Itsellä ollut tosi aaltoilevasti raskausoireita. Yleisimmät ollut rintojen aristus, väsymys, yököttää muttei kuitenkaan ainakaan vielä ole oksennusta tullut ja voisin vaan syödä ja syödä!!
Varhaisultran ajattelin varata joulukuun ekalle viikolle, neuvola jo varattu sitä seuraavalle viikolle.
Kiinnostaisi tietää pk-seudulla varhaisultran hintoja?
OnneaHei kaikki! Jokohan sitä uskaltaa liittyä joukkoon... Tänään 4+1 ja testi (25 herkkyys) näytti tältä:
https://aijaa.com/luw27r
Onnellinen <3 mulle sekä miehelle olis i esikoinen. Jännittää ja pelottaa ihan kamalasti meneekö kaikki hyvin!!! La olisi siis 24.7.
Onnea uusille plussanneille
Mulla nyt noin 4+6. Tänään pientä tuhruvuotoa vessassa paperiin jäänyt.. Pientä mahakipua, menkkatyylistä. Odottelen tässä kuinka käydään. Toki tuttua tämä kolmesta edellisestä raskaudesta, jotka kaikki onnistuneesti menneet loppuun asti, mutta yksi koettu keskenmeno kummittelee mielessä. Enemmän liikkeellä toki oon ollut viikonlopun aikana, että voi johtua siitäkin tuo tuhruttelu.
Kumpa pysyisit mukana pikkuinen
Onnea
Tänää dpo 16. Puikko vahvistunut hienosti, mutta digi samasta pissasta sanoo raskaana 1-2. Mikä dpo ootte saanu raskaana 2-3?
Mä sain viimeks dpo 15 raskaana 2-3 kesällä, elokuussa keskenmenneessä raskaudesta.
Mulla ois laskettu aika 25.7. Jos vaan sinne asti päästäis. Neljäs raskaus 1,5 vuoteen.