vaikea iloita raskaudesta, kun puoliso epäilee että ei ole isä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tilastojen valossa syytäkin epäillä.
Suurimman osan lapsista isä on se jonka nimi on papereissa. On selkeä vähemmistö nämä tapaukset jossa isä onkin joku muu.

En käsitä tuota ajatusmaailmaa, että pienen vähemmistön takia perusoletuksena on, että jokainen nainen pettää ja valehtelee lapsensa isästä. Suorastaan sairas ja kuvottava tapa ajatella noin. Jotakin omia traumoja ja katkeruutta tuossa vain tuodaan esille eikä osata ajatella realistisesti.

Ja kyllä mun lapsen isä on se jonka nimi on papereissa. En ole pettänyt. Miksi ihmeessä olisin pettänyt rakastamaani miestä jonka kanssa yritän saada yhteistä lasta. En tajua kyllä sitäkään, että jotkut naiset pettää ja panee toisen kanssa paljaalla vaikka oman miehen kanssa yritetään lasta.

vaikea iloita raskaudesta, kun puoliso epäilee että ei ole isä
Kuinka syvältä tuo haavoittaakaan.
En ole ollut uskoton edes silloin kun olimme erossa muutaman Kk ja vauva on saanut alkunsa yhdessä ollessamme. Minä olisin halunnut viettää hänen kanssaan kaiken ajan, olisin halunnut naimisiin, hän ilmeisesti ei.

Muutenkin herkillä niin kiva tietää että hän epäilee mun käyneen vieraissa ja valehtelevan että hän on isä. Mun unelma kun oli että olen naimisissa kun lapsi syntyy ja kerrankin lapsi syntyy niinkuin kuuluu, avioliitossa.

Mies joskus sanoikin että viimeistään sitten naimisiin kun testi näyttää plussaa. Ja plussattuani tuo naimisiin meno siirtyi johonkin tulevaisuuteen..
Vaadi puolisosi isyystestiin. Se lisää luottamusta sinuun ja vaikuttaa isän ja lapsen tulevaan suhteeseen positiivisesti.

Kuulostaa ääliöltä narsisti-tuuliviiriltä se mies.
Jos sanoo että naimisiin mennään kun plussa tulee, eikä tee niin, niin ei tekisi mieli katella tuollaista jahkailijaa.

Joko se mustasukkaisuuksissaan uskoo itsekin että olet pettänyt, tai on keksiny tuon pettämisjutun kun jahkailee itse.

Olen kuullut, että todella mustasukkaisilla on yleensä kokemusta pettämisestä, siis että ovat itse pettäneet jossain vaiheessa...

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Suurimman osan lapsista isä on se jonka nimi on papereissa. On selkeä vähemmistö nämä tapaukset jossa isä onkin joku muu.

En käsitä tuota ajatusmaailmaa, että pienen vähemmistön takia perusoletuksena on, että jokainen nainen pettää ja valehtelee lapsensa isästä. Suorastaan sairas ja kuvottava tapa ajatella noin. Jotakin omia traumoja ja katkeruutta tuossa vain tuodaan esille eikä osata ajatella realistisesti.

Ja kyllä mun lapsen isä on se jonka nimi on papereissa. En ole pettänyt. Miksi ihmeessä olisin pettänyt rakastamaani miestä jonka kanssa yritän saada yhteistä lasta. En tajua kyllä sitäkään, että jotkut naiset pettää ja panee toisen kanssa paljaalla vaikka oman miehen kanssa yritetään lasta.
Tätä isyysjuttua ja että naiset pettää, levittää se yks misogyynityyppi.

Isyystesti on ihan hyvä tehdä jos tuntuu, että haluaa varmistua asiasta.

Julkisuudessa on ollut keissejä jotka ovat päättyneet karmivalla tavalla oletetun isän kannalta, joten ymmärrän miestäsi varsin hyvin.
Ja mies voi sen testin tehdä kuitenkin salaa myöhemmin. Ei tarvita kuin isältä ja lapselta syllinäyte, jonka mies voi ottaa tätä yksin hoitaessaan tai myöhemmin laspuudessa, nuoruudessa tai pyytää aikuisuudessa ja lähettää netin geenitestipalveluihin vaikka useampaan kertaan. Ei äiti lastaan kuitenkaan koko ajan voi vartioida. Parempi tehdä heti, kuin vuosien kyräilyjen ja epäilysten jälkeen, jotka rassaavat isän ja lapsen sekä puolisoiden suhdetta. Mikäli kyseessä olisi käenpoika, elämä on parempi suunnata tämä tiedon varassa syntymästä lähtien, kuin että miehelle vuosien valehtelun lisäksi äiti valehtelisi myös lapselleen, eli pettäisi molemmat hyvin järkyttävällä tavalla. Paljastuessaan vuosien päästä tällaiset petokset vaikuttavat yleensä pahoin puolisoiden lisäksi myös lapsen ja petturiäidin suhteeseen.

Mä tekisin isyystestin ja todistaisin olevani oikeassa.

Mut naimisiin en kyllä moisen äijän kanssa menisi vaikka olisi viiden lapseni isä.
Se naimisiin meno olisikin ko. miehelle vasta toiseksi tärkein juttu. Lapsen elatusta maksaa sentään ainakin 18-vuotta ja vielä perinnöstäkin menee ainakin lakiosa. Onhan sitä sentään jotain oikeuksia isälläkin, mikäli on syytä epäillä.

Se naimisiin meno olisikin ko. miehelle vasta toiseksi tärkein juttu. Lapsen elatusta maksaa sentään ainakin 18-vuotta ja vielä perinnöstäkin menee ainakin lakiosa. Onhan sitä sentään jotain oikeuksia isälläkin, mikäli on syytä epäillä.
Mehän emme voi tietää mistä syystä kyseinen mies naista epäilee (ellet sitten sinä ole se mies), tai epäileekö oikeasti lainkaan naistaan vaan käyttää tuota asiaa tekosyynä ettei tarttiskaan pitää lupaustaan naimisiinmenosta.

Miettikääpä jos noin 10% lapsista vaihdettaisiin sairaalassa, mutta vain mies tietäisi tästä ja olisi ehkä saanut rahaakin vaihdosta, kun äiti ei saisi kuin miehen pyynnöstä testattua lapsensa biologisen äitiyden. Eikö lainkaan kiinnostaisi tietää kasvattaako omaa biologista jälkeläistään vai jonkun toisen?

Joo no minä koen tämän törkeänä syytöksenä , olen siis pettäjä ja valehtelija koska raskauduin miehelle jota rakastan. Valitettavasti en osaa päästä yli tästä tunteesta. Mä olen kuitenkin se osapuoli joka olisi halunnut sitoutua.

Joo no minä koen tämän törkeänä syytöksenä , olen siis pettäjä ja valehtelija koska raskauduin miehelle jota rakastan. Valitettavasti en osaa päästä yli tästä tunteesta. Mä olen kuitenkin se osapuoli joka olisi halunnut sitoutua.
Onko se mies osoittanu olevansa ennenki jotenki mustis?

Miettikääpä jos noin 10% lapsista vaihdettaisiin sairaalassa, mutta vain mies tietäisi tästä ja olisi ehkä saanut rahaakin vaihdosta, kun äiti ei saisi kuin miehen pyynnöstä testattua lapsensa biologisen äitiyden. Eikö lainkaan kiinnostaisi tietää kasvattaako omaa biologista jälkeläistään vai jonkun toisen?

Onhan sekin, että lapsi vaihtuu, mahdollista.

Mut ois oikeasti fiksua testauttaa kaikki lapset automaattisesti heti syntymän yhteydessä.

Mies olisi voinut myös pitää suunsa kiinni ja kestää ihan itsekseen aihedttomat epäilyksensä ja antaa mun nauttia raskaudesta. Varmasti tietää kyllä että netistä saa tilattua geenitestide (sylki) ja ihan itse voinut ne ottaa ja lähettää laboratorioon. Isyyden saa kuitenkin kumottua oikeuden kautta.

Me ei edes asuta yhdessä kun MIES ei halunnut ja mua epäillään pettämisestä!

Mies olisi voinut myös pitää suunsa kiinni ja kestää ihan itsekseen aihedttomat epäilyksensä ja antaa mun nauttia raskaudesta. Varmasti tietää kyllä että netistä saa tilattua geenitestide (sylki) ja ihan itse voinut ne ottaa ja lähettää laboratorioon. Isyyden saa kuitenkin kumottua oikeuden kautta.

Me ei edes asuta yhdessä kun MIES ei halunnut ja mua epäillään pettämisestä!
Jaa, tää on tällainen tapaus...

Minusta vaikuttaa kyllä sille, että teillä on muitakin ongelmia...

Yhteistyössä