vaikea iloita raskaudesta, kun puoliso epäilee että ei ole isä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kuinka syvältä tuo haavoittaakaan.
En ole ollut uskoton edes silloin kun olimme erossa muutaman Kk ja vauva on saanut alkunsa yhdessä ollessamme. Minä olisin halunnut viettää hänen kanssaan kaiken ajan, olisin halunnut naimisiin, hän ilmeisesti ei.

Muutenkin herkillä niin kiva tietää että hän epäilee mun käyneen vieraissa ja valehtelevan että hän on isä. Mun unelma kun oli että olen naimisissa kun lapsi syntyy ja kerrankin lapsi syntyy niinkuin kuuluu, avioliitossa.

Mies joskus sanoikin että viimeistään sitten naimisiin kun testi näyttää plussaa. Ja plussattuani tuo naimisiin meno siirtyi johonkin tulevaisuuteen..

• Surullinen
Reactions: Elena777
Isyystesti on ihan hyvä tehdä jos tuntuu, että haluaa varmistua asiasta.

Julkisuudessa on ollut keissejä jotka ovat päättyneet karmivalla tavalla oletetun isän kannalta, joten ymmärrän miestäsi varsin hyvin.

• Tykkää
Mä tekisin niin, jos mies alkais epäilemään jotain...saattais kyllä omat tunteet kyseistä miestä kohtaan siinä vaiheessa toki myös kylmetä.
Asia voi olla melko moniulotteinenkin.
Esim. mies on saattanut kärsiä joskus luottamuspulasta...Ap ei keronut taustoja...

En osaisi ottaa itseeni vaan ehdottaisin testiä heti. Mulle olis tärkeää, että miehen ei tarvitse vaivata päätään moisellalla asialla mikä on kaiken lisäksi helposti selvitettävissä. Mutta ymmärrän myös hyvin niitä joille moinen epäluottamus ei olisi ihan läpihuutojuttu.

• Tykkää
Esim. mies on saattanut kärsiä joskus luottamuspulasta...Ap ei keronut taustoja...

En osaisi ottaa itseeni vaan ehdottaisin testiä heti. Mulle olis tärkeää, että miehen ei tarvitse vaivata päätään moisellalla asialla mikä on kaiken lisäksi helposti selvitettävissä. Mutta ymmärrän myös hyvin niitä joille moinen epäluottamus ei olisi ihan läpihuutojuttu.
Ymmärrän tuonkin kannan, mutta sitten taas naisellakin voi olla luottamuspula ongelmana ja miettiä miten monta lasta miehellä voi kenties olla jonkun toisen kanssa...niitäkin tapauksia on paljastunut.

Hankalaa toi on oikeastaan molemmille, niin miehelle kuin naiselle, jos on aiemmin satutettu.:(

Onko se naisen tehtävä korjata miehen luottamuspula?
Sitä saa sitten todistella hamaan hautaan asti joka viikonloppu, kun lähtee tyttöjen kanssa ulos tai vaikka käymään kaupassa.

• Tykkää
Reactions: Mustakettu
Kuulostaa ääliöltä narsisti-tuuliviiriltä se mies.
Jos sanoo että naimisiin mennään kun plussa tulee, eikä tee niin, niin ei tekisi mieli katella tuollaista jahkailijaa.

Joko se mustasukkaisuuksissaan uskoo itsekin että olet pettänyt, tai on keksiny tuon pettämisjutun kun jahkailee itse.

Yhteistyössä