Toukokuisista tulen välillä huutelee, enkä jaksa kirjautua
@Tiukuna Hyvinkin voi olla pienen syke, joka siellä vilahtaa Itse sain sykkeet kuuluviin 8+5 ekan kerran ja mulla sellanen karvalakki malli, missä ei näy lukemia
Vuodoista: Itse vuosin verta 6+3-6+5 päivät ja ultrassa selvisi, että keltarauhanen siellä puhkesi. Nyt olen vuotanut 2pvä ruskeaa, hyytymiä ja tänään kirkasta verta, joten lääkäriin menin näytille ja siellä painellessa vatsaa päältäpäin, kipu oli jotain ihan jöätävää. Uskon, että keltarauhanen siellä edelleen kettuilee ja vuotaa, mutta silti huomen aamuna jälleen ultraan tarkistaa tilanne, kun sinne lähetteen laitto. Sykkeet löytyy, joten uskoisin kaiken olevan edelleen hyvin
Hcg: Mulla se mitattiin vain kerran tässä raskaudessa 6+5 ja se oli 81000. Lääkärien ja taulukoiden mukaan n. 30000 enemmän, kuin noilla viikoilla pitäisi. Tokihan heti google laulo ja löytykö jotain hyvää? No ei, ei ainakaan jäänyt mitään hyvää mieleen, mut yritän silti uskoa, että siellä on nyt vaan supervauva tulossa Nt-ultra pe 13.pvä ja toivon, että toi epäonnen päivä ei olisi meillä epäonninen ja kaikki olisi hyvin
Ihanaa odotusaikaa kaikille ja tsemppiä ultriin
Kasikuus ja Papu 10+6