Jaksoin jopa kirjautua Viime yö oli kauhea. Sen hetken mitä nukku, ni näki unta jäätävästä verenvuodosta ja että synnytin tytön (mulla on kyl poikaolo) vessanpönttöön Mies onneksi herätti ja totesin, et huh, se ei ollut totta.Ihanaa kun kerrot kuulumisia, juurikin sua mietin aamun pikkutunneilla kun unettomuus taas valvottaa ja sit tuun tänne ja ootkin kirjoittanut
Kyllä on koeteltu taas, mutta toivotaan että kaikki lopulta päätyy hyvin
Mulla vaihtu tänään viikko 7 (6+0)
Olin tosiaan aamulla ultrattavana ja melkein tunnin ultrasivat ja koittivat etsiä syytä vuodoille ja kivuille. Vasen munasarja todella kipeä ja se ultraus sattu sen koko ajan ja itkua väänsin, mut eivät he syytä löytäneet miksi niin kipeä ja miksi vuotaa. Itse epäilen, että se rakkula on nyt täysin puhjennut ja siksi on hellä munasarja ja syykin jäi epäselväksi, koska rakkulaa ei enää ollut. Jospa nämä kivut ja vuodot loppuisi siis tähän. Toki käskivät takaisin, jos kivut ja vuodot jatkuu. Pieni oli siellä vastassa erittäin vilkkaana heilutellen käsiä ja jalkoja ja millään ei meinannut saada kuvaa napattua mistä saisi mitat, mutta niin vain sieltä mitat kuitenkin saatiin loppujen lopuksi ja Papu vastasi viikkoja, eli 11+0 tänään
Sinullakin siellä jo kivasti viikkoja menossa Tuntuu, että vasta muutama päivä sitten plussasit Toivottavasti sinulla unet pian paranee. Itse kärsin siitä melkein 9vko ajan ja pikku hiljaa alkaa helpottaa ja huomenna olisi taas paluu arkeen saikun jälkeen, eli töihin. Onneksi olen noin muuten päässyt todella helpolla, eli tarvinnut vain muutaman kerran oksentaa ja ruoka maistuu vähän liiankin hyvin Tosi vähäoireinen raskaus siis ollut.