Täh, siis oon ihan varma että vielä aamulla painoin sun kohdalla nappia Lisää kaveriksi. Mut nyt kun kävin katsomassa, niin ei sua ees voi lisätä kaveriksiEihän oo menny vika tyyppi, kun ei mulla näy
Täh, siis oon ihan varma että vielä aamulla painoin sun kohdalla nappia Lisää kaveriksi. Mut nyt kun kävin katsomassa, niin ei sua ees voi lisätä kaveriksiEihän oo menny vika tyyppi, kun ei mulla näy
Kävin katsomassa että pystyy kuka vaan pyytä kaveriksi. Laitoin vielä uudestaan, että sitten en kyllä ymmärrä jos ei toimi...Täh, siis oon ihan varma että vielä aamulla painoin sun kohdalla nappia Lisää kaveriksi. Mut nyt kun kävin katsomassa, niin ei sua ees voi lisätä kaveriksi Sun täytyy muuttaa asetuksista se vielä se! Ja ei tosiaan oo sun nimellä muita
Äh taitaa ryhmä täyttyä ennenkuin mäkään uskallan mukaan mikä olisi ehkä seuraavan ultran jälkeen parin viikon päästä...mulla kyllä voi mennä la just kesä-heinä vaihteeseen....@Nannaa_ laittelin yv. Pelottaa vähän näin aikaisiin liittyä jos mukaan mahtuu vielä edes, mutta sitten ei ainakaan mahtuisi kun aika olisi parempi
Me käytiin viime vuonna varhais ultrassa Mehiläisessä, maksoi n.200e.Hei, mulla nyt rv 8+1 ja myöskin LA kesä-heinäkuun vaihteessa. Itseasiassa tarkkaa päivää ei oo tiedossa, sillä kierukan poiston jälkeen ei kuukautisia ole tullut ja tein sitten raskaustestin. Ja ihanaa että tärppäsi heti. Oon ollut peloissani kyllä, etten ole enää raskaana, mutta minkäännäköistä tiputteluvuotoa ole ollut ja kohtu tuntuu turvottavan alavatsaa sekä puskee virtsarakkoapäin, joten mulla on lähes aina pissahätä tai sitten se vian johtuu runsaasta juomisesta.
Itsekin voisin varhaisultran jälkeen liittyä tähän kakkosFB-ryhmään jos mahtuu vielä mukaan!
Tosiaan toista lasta odotetaan ja esikoinen on jo koululainen. Sama isä kummallakin. Edellisessä raskaudessa olin nuori ja nyt vähän alle 30-v. Oireina mulla myös voimistuvaa pahoinvointia ollut, rintojen arkuutta ja pyörryttävää oloa. 2h välein kun ottaa jotain pientä suuhunsa (esim. hedelmän) tai juo lasin oikein kylmää vettä se helpottaa pahoinvointia. Ja se väsymys, hohhoijaa, hyvä kun jaksaa koko päivän olla hereillä. Ihme kyllä tänään on ollut ihan ok olo. Iltaa kohden vointi on aina parempi ja melkein jo yhdeksältä saa laittaa nukkumaan.
Mulla eka neuvola vasta rv 9+1 ja sitten joulukuun puoliväliin menee nt-ultra. Olisi kyllä kova hlau nähdä tulokas jo vaikka omakustanteisesti yksityisellä. Asuinpaikkakunnalla on ilmeisesti paljon raskautuneita nyt kun millään en meinannut lähineuvolaan saada ensikäyntiä varatuksi tai edes ultraa! Kotikaupungissa on kovasti yksityisiä palveluiden tuottajia mistä valita. Onko teillä kokemuksia mm. mehiläisestä, Aavasta tai Pihlajalinnasta? pikaisella googlettelulla Terveystalollakin taitaa olla varhaisultra.
Mulla tänään 9+2 ja pahoinvointi ei ota laantuakseen, vielä oon selvinnyt oksentamatta mutta syödä pitää vähän väliä koska jos vähän venähtää ruokavälit niin olo on aivan karmea.Tänään oli ensimmäinen neuvola. Varasin jo nt-ultrankin, tasan kolmen viikon päästä 18.12.
Pahoinvointia on edelleen (nyt 9+4 neuvolan laskelmien mukaan, tarkentuu ehkä ultrassa), mutta ehkä vähän alkaa näkyä valoa tunnelin päässä, eilen illalla ja nyt aamupäivästä oon pystynyt syömään ihan ok. En ole oksentanut kertaakaan, ennemmin olen ollut siinä oravanpyörässä, jossa ei tee mieli ruokaa, kun on paha olo -> paha olo yltyy, kun ei syö -> ei tee todellakaan mieli ruokaa, kun on paha olo. Mutta ehkä tämä tästä!
Mitä teille muille kuuluu? Oletteko jo kaikki siirtyneet fb-ryhmiin pulisemaan?
Ihania ja jännittäviä aikojaTäällä nyt vuorokauden vaihduttua 11+5. Pikkuhiljaa viime viikosta lähtien pahoinvointi ja väsymys hellittänyt. Nyt pahoinvointia enää satunnaisina hetkinä muutamana päivänä viikossa aiemman oksennan monta kertaa päivässä sijaan, joten tuntuu ihan luksukselta.
Kovasti on pelkoja, että onhan pienellä kaikki hyvin. Dopplerilla sykkeet onneks kuuluu helposti ja nt-ultra on vihdoin maanantaina. Jännittää kyl ihan sikana. Ihana kyl kun alkaa olo parantua jännää kun toiseen kolmannekseen on enää niin lyhyt aika. Ens viikolla ajateltiin myös alkaa kertoo läheisille, joka on jännää mut samalla ihanaa vihdoin päästä kertomaan
Joo mullakin on kans onneks heti aamusta. Ei tulis töistä mitään ennen sitä, nii parempi aloittaa työt vasta sen jälkeen.Ihania ja jännittäviä aikoja
Meillä kans ultra ma. Onneksi sain heti aamu ajan kun varmasti taas jännitän niin paljon...
Tuuthan tännekin kertomaan ultra uutisia
Kaupallinen yhteistyö: Electrolux