Jaahas, olet siis vain kateellinen. Haluaisit tulla pyjamabile-elokuvailtaan luokseni?
Miks noilla on sängyssä jotkut rantaläpyttimet? Syyliä jalkojenpohjassa? Jalkasilsaa?
Ni ja ihan liikaa vaatteita.
*kieltäytyy vaikkei kutsuttukaan*
Jaahas, olet siis vain kateellinen. Haluaisit tulla pyjamabile-elokuvailtaan luokseni?
mää ostin keväällä klapeja hintaan 50€/heittomotti
aika kallista jos vertaa sähköön
No tässä sohvalla katselemassa mun rakkaiden lapsosten kanssa saapasjalkakissaa.Mis työ ootte?
Harmi, juuri kun ajattelin ehdottaa sinulle rauhoittavaa iltalukemista (auttaisi nukahtamaan)....Ei, en harrasta alieneja
Mustikkaglögiä, piparia ja piparia. Nam.Kun tää lastenohjelma päättyy ni ajattelin kahtoo jonkun jännärin netliksistä ja juoda litran glögiä!.
Pitäisköhän sittenkin kahtoo joku joulujuttu!!! En kestä! Kohta on joulu!!! Oottako jo leiponeet pipareita?
Mustikkaglögiä, piparia ja piparia. Nam.
Yks on kännissä*tirsk*Mis työ ootte?
Luultavasti sammunut jo kuin saunalyhtyYks on kännissä*tirsk*
Onks toi kuvakirja?Harmi, juuri kun ajattelin ehdottaa sinulle rauhoittavaa iltalukemista (auttaisi nukahtamaan)....
samoin kuin Venominkin
Tolta näyttää ku antaa ranskalaisen muiskunIik, mä en
No se on vaan ajan kysymys, että päästään kaikki siihen testiinIltaa vaan kaikille!
Niin vaan kävi nyt meillekkin että vanhempi mukelo on flunssassa ja maanantaina koronatestiin
No siihen ihmiskuoreen jos tarkkoja ollaanIik, mä en
Jep. Ei tuollakaan nuhaa kummempaa ole(vielä)No se on vaan ajan kysymys, että päästään kaikki siihen testiin
Järkevän palstamamman talvi on ankea, koska koronadenialistit kulkevat baareissa ja lätkämatseissa virusta keräämässä ja levittävät sitä sitten ympäristöönsä.Jep. Ei tuollakaan nuhaa kummempaa ole(vielä)
Tai no maha oli parina päivänä välillä vähän kipeä
Hyvähän se on varmistella niin ei sitten ainakaan turhaan tartuttele harrastuksissa ja koulussa...
Ei täällä ole juuri tartuntoja tullut lisää mutta mistäs sitä tietää milloin joku taas jonain hesan tuliaisena sen tuo.
Ens kesänä tulee kakkososa. En kyl tiiä näyttelijöistäNo siihen ihmiskuoreen jos tarkkoja ollaan
Ens kerralla tulen kuivana kakkoseen. En kyl tiiä miksi
Juu, onneks en ole minkään sortin laumasielu joten ei tee tiukkaa vaikka joutuisi oleen pidemmänkin pätkän erossa ihmisistä. Toki töistä pois olo on tuskaa, pitääkin kysyä josko mulle vois tehdä plekseillä jonkun oman eristystilan jonnekkin nurkkaanJärkevän palstamamman talvi on ankea, koska koronadenialistit kulkevat baareissa ja lätkämatseissa virusta keräämässä ja levittävät sitä sitten ympäristöönsä.