Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
jo vain siinä kerkiää
Vireä mies ehtii tuossa ajassa myös suihkun ja pukeutumisen.

20 s riisuminen
40 s hyväilyjä ja suudelma
60 s sisään, noin 10 työntöä ja laukeaminen
90 s pikainen suihku
30 s kuivaus ja vaatteiden etsiskely lattialta
30 s pukeutuminen
30 s naisen puhelinnumero talteen, jos tuntui kivalta. Samalla luvataan seuraavalla kerralla olla hieman rauhallisempi, koska nainen näyttää hieman tyytymättömältä.
 
  • Haha
Reactions: Elena777
Vireä mies ehtii tuossa ajassa myös suihkun ja pukeutumisen.

20 s riisuminen
40 s hyväilyjä ja suudelma
60 s sisään, noin 10 työntöä ja laukeaminen
90 s pikainen suihku
30 s kuivaus ja vaatteiden etsiskely lattialta
30 s pukeutuminen
Kotioloissa lisäys: vaimo käsketään nukkumaan. Jos nostaa päätänsä tyynystä niin painetaan tyynyyn.
Sit kotiteatterit ja 3 metrin curve screen -kuvaruudut valmiiks ja kelmeänväristä v*nosilmähumanoidia vaan tulille. :sneaky:
 
Hyvää perrrrrjantaita allihuuppa!❤

Sois sitten viikko käärästy pakettiin töiden osalta. Koirankin juoksutin jo metässä.
Huomenna ei ole edes pelejä joten eka vapaapäivä pitkään aikaan! Sunnuntaina onkin sitten pelimatka tuonne muutaman sadan kilsan päähän.

Nyt mietin että mitä tässä tekis ennen saunaa. Keittäskö kahveet ja vetäis potslojoo soffalle vai korkkaisko pikku liköörinapsut ja laittas musaa.
Ehkäpä teen jonkun yhdistelmän noista ja nautin olemisen sietämättömästä keveydestä - pallerot lähtivät reeneihin.❤
 
vierailija
Kesämuistoja talven keskelle: kesämökillä iskee krapulakauhu soudellessa. Koska en halunnut liata venettä, vedin housut alas ja ponnistin kaljaripulit laajassa kaaressa järveen korahdellen. Naapurin isäntä katsoi minua, sitten ihmetellen kossupulloa, minua taas. Ei kommentoinut mitään.

Laskuissani kuitenkin tapahtui pieni virhe, sillä kuvittelin tämän olevan vain huomaamaton hätäoperaatio, mutta ripuli onkin huomattavasti
vettä kevyempää ja ohuena kerroksena sirottautui naapurin hiekkarannalle kevyillä laineilla. Parin päivän kuluttua näin, että hän vittuuntuneen oloisesti mäntysuovalla hinkkasi kuivunutta ripulia irti rantakivistä. Juopottelu haittaa naapuruussuhteita.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
Ehanaa!

Puulämmitteinen sauna pitäisi olla jokaisen suomalaisen perusoikeus!

Tuosta saa täällä vaan haaveilla, mutta syyslomalla pääsen minäkin kunnon saunaan vaikka joka päivä.

Meidän pitäisi tilata muutama kuutio puita tänne mutta ohhoh, onpa Vantaan klapihinnat parikymppiä korkeammat kuutiolta kuin kotikunnassa :O
 
Vastarannan kiiski taas vauhdissa...;)

Sitten kun joku keksii puukiukaan jossa on elektroninen käsi joka heittää itse pökköä pesään 15 minuutin välein, tykkään siitä enemmän kuin sähkösaunasta.

Mut nyt ei tartte kuin sormilla naps....ja sähkökiuas lämmittää kärsivällisesti ja TASAISESTI seuraavat pari tuntia. :)

-Myönnän, olen laiska. Mut mulla menee puukiuaslöylyjen rentouttava vaikutus osittain siihen ressiin, onko pesässä hyvät tulet.
Kauhee paniikki lauteilla että "oon maannu tässä 20 min, taasko siellä ne klapit paloi jo, toivottavasti ei tuli sammu seuraaville."
 

Yhteistyössä