Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: m.e.k. ja Echo
Ei millään pahalla echo, mutta toi on tehonnut mun univaikeuksiin aina. ...hmm selittääkin aika paljon sitä miksi olen nukkunut vuosia jo huonosti*tajuaa lampun syttyneen*
Ei. Uni menee seksin edelle esim.silloin, jos mies 23.30 kysyy köyrimisistä ja työpäivä tulossa ja mulla silmät lupattaa kiinni.

Kunnon uni on ihanimpia asioita maailmassa.
->Jos en oo paneskellu, en silti oo vaaraksi muille liikenteessä ja tee huolimattomuusvirheitä töissä. Univajeen kans eri juttu. :sneaky:
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Ei. Uni menee seksin edelle esim.silloin, jos mies 23.30 kysyy köyrimisistä ja työpäivä tulossa ja mulla silmät lupattaa kiinni.

Kunnon uni on ihanimpia asioita maailmassa.
->Jos en oo paneskellu, en silti oo vaaraksi muille liikenteessä ja tee huolimattomuusvirheitä töissä. Univajeen kans eri juttu.
Juttelin tästä asiasta siskojeni kanssa n. viikko sitten ja todettiin sillon jo, ettå ollaan samaa mieltä............ellllllllllliiii olet väärässä, seksi mihin tahansa vuorokautta on vaan se paras ja muuten hauskaa! :giggle::giggle::giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Juttelin tästä asiasta siskojeni kanssa n. viikko sitten ja todettiin sillon jo, ettå ollaan samaa mieltä............ellllllllllliiii olet väärässä, seksi mihin tahansa vuorokautta on vaan se paras ja muuten hauskaa!
Ei. Mä en oo keksiny vieläkään mitään niin hauskaa etteikö sen harrastaminen yöllä v-tuttais seuraavana päivänä väsymyksen muodossa.

No ehkä auringonnousun/laskun seuraaminen Pyreneitten vuoristossa viinilasillisen ja hyvän ruuan kera, mut sekin vain kerran elämässä. :sneaky:
Tai uusivuosi. Tai jouluaatto.

Mut seksin voi aivan hyvin ajoittaa klo 23 tienoille.
 
Ei. Mä en oo keksiny vieläkään mitään niin hauskaa etteikö sen harrastaminen yöllä v-tuttais seuraavana päivänä väsymyksen muodossa.

No ehkä auringonnousun/laskun seuraaminen Pyreneitten vuoristossa viinilasillisen ja hyvän ruuan kera, mut sekin vain kerran elämässä.
Tai uusivuosi. Tai jouluaatto.

Mut seksin voi aivan hyvin ajoittaa klo 23 tienoille.
virallinen seksiaika on 22:20...22:25 lauantaisin eli siis heti kymppiuutisten jälkeen
 
Nii ja miks paneskella keskellä yötä väsyneenä, vaikka 1 maissa?
Kun voi paneskella hyvin nukkuneena ja rentoutuneena aamuauringossa.

Vähiten mitä ymmärrän on baaripano. Raahata klo 4 maissa, laskuhumalassa joku tupakalle haiseva keravalainen random-hupparihyypiö kämpille ja alkaa kopeloida sitä.

Kun voi naatiskella takkatulen ääressä klo 23 puhtaana, raikkaana ja virkeänä mukavan miehen kanssa...
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis

Yhteistyössä