Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mulle sopii syöminen 5-6 krt päivässä. Välipala voi olla vaikka hedelmä tai voileipä. Syön n.3h välein. Tuo rytmi on ollut yli puolet elämästä. Töissä kului energiaa.
Mulle sanottiin, että mun pitäis syödä myös noin ja tähän asti olen aina ajatellut että tuo olis se ainoa oikea itselleni sopiva tapa...mutta mutta sitten törmäsin tuohon OMAD ruokailutapaan, kun etsin tietoa sokeriyliherkkyydestä ja aloin miettimään.

Eipä tuossa kai mitään häviä, jos kokeilen:p
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Mulle sanottiin, että mun pitäis syödä myös noin ja tähän asti olen aina ajatellut että tuo olis se ainoa oikea itselleni sopiva tapa...mutta mutta sitten törmäsin tuohon OMAD ruokailutapaan, kun etsin tietoa sokeriyliherkkyydestä ja aloin miettimään.

Eipä tuossa kai mitään häviä, jos kokeilen
Ei häviä. Kokeile vaan. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
Hemmetin kaktusviikunat!

Kaupassa olin innoissani ku niissä ei oo piikkejä, muistissa oli se, kun tuskalla niitä kuorittiin ja poisteltiin jossain korkealla kanarialla... Siispä pesaisin ne ja tuumin että nyt on helppo vaan leikata pala syötäväksi tai pilkkoa ja keitellä hilloa.


Ja paskat! Jostain on kuitenkin kolme pienenpientä piikinpirulaista onnistunut sormeeni tu nkeutumaan.
 
r0s
Sinihomejuustoa jäi. Mitä sillä tekis? Sen pitää olla ruoassa kypsennettynä. Muulla tavalla en pysty syömäön sitä.

Peruna-purjokeittoa ja siihen mausteeksi. Tai päärynäpiirakkaa ja siihen pikkuhippusia. Tai punajuuri-sinihomejuustovuokaa. Tai kermaperunoita sinihomejuustolla. Tai pastaa homejuustosoossilla. Tai pihviä homejuustosoossilla. Tai rehuja homejuustosoossilla. Tai pelkkää homejuustosoossia suoraan lusikalla kattilasta :p
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.

Yhteistyössä