mulla on kaks diagnoosia, tiinennä tai korona
aika pätevä etälääkäri eiks jeah?
Mulle sopii syöminen 5-6 krt päivässä. Välipala voi olla vaikka hedelmä tai voileipä. Syön n.3h välein. Tuo rytmi on ollut yli puolet elämästä. Töissä kului energiaa.Tarkoittaa, mulle sopis senkin takia kun en ole napostelija.
Juu juumulla on kaks diagnoosia, tiinennä tai korona
Jooh, Mekko on siunatussa tilassa.mulla on kaks diagnoosia, tiinennä tai korona
Kyllä, pyhästä hengestä.Jooh, Mekko on siunatussa tilassa.
Mulle sanottiin, että mun pitäis syödä myös noin ja tähän asti olen aina ajatellut että tuo olis se ainoa oikea itselleni sopiva tapa...mutta mutta sitten törmäsin tuohon OMAD ruokailutapaan, kun etsin tietoa sokeriyliherkkyydestä ja aloin miettimään.Mulle sopii syöminen 5-6 krt päivässä. Välipala voi olla vaikka hedelmä tai voileipä. Syön n.3h välein. Tuo rytmi on ollut yli puolet elämästä. Töissä kului energiaa.
Ei häviä. Kokeile vaan.Mulle sanottiin, että mun pitäis syödä myös noin ja tähän asti olen aina ajatellut että tuo olis se ainoa oikea itselleni sopiva tapa...mutta mutta sitten törmäsin tuohon OMAD ruokailutapaan, kun etsin tietoa sokeriyliherkkyydestä ja aloin miettimään.
Eipä tuossa kai mitään häviä, jos kokeilen
Hmmm .... häh?Kuulkaa hei!
Alastalon salissa.
Miksi mä en ole ikinä edes kuullut moisesta? *ärsyyntynyt*
Hmmm .... häh?
Jaa höh ei ihme etten ole kuullutKirja! Siis muka suomalaisen kirjallisuuden suurin juttu! Volter Kilpi.
olen kuullut mutta en ole lukenut
En ole ikinä kuullut.Kirja! Siis muka suomalaisen kirjallisuuden suurin juttu! Volter Kilpi.
Nyt oli maakunnat ja alueena pirkanmaa. 6 oikein. Edellisellä kerralla oli varsinais-suomi. En tiennyt siitä paljon mitään.Hemmetin Primetime!
Täl kertaa oin ajoissa ja osasinkin mut sit pojanpullero soitti että on alaovella ja koko ohjelma meni pariksi minuutiksi tilttiin ja putosin taas.
Nyt oli maakunnat ja alueena pirkanmaa. 6 oikein. Edellisellä kerralla oli varsinais-suomi. En tiennyt siitä paljon mitään.
Ainahan se on jonkun toisen syy.Hemmetin Primetime!
Täl kertaa oin ajoissa ja osasinkin mut sit pojanpullero soitti että on alaovella ja koko ohjelma meni pariksi minuutiksi tilttiin ja putosin taas.
Ainahan se on jonkun toisen syy.
Sinihomejuustoa jäi. Mitä sillä tekis? Sen pitää olla ruoassa kypsennettynä. Muulla tavalla en pysty syömäön sitä.