Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Harvinaisen huono Primetimeviikko ku yhä puuttuu neljä pistettä huippuvisaanpääsypisteistä.

Mut jos unohtelee koko pelin pari kertaa ja sit on vissiin vaan liian vanha tietääkseen kaikenmaailmannyky-artisteja ni tulos ei voi olla hyvä.


Jos saisin, valitsisin @m1es -apurin itselleni!
Pitäisiköhän joskus tutustua tuohon peliinne :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
Toi muuten toi, Konsta Hietanen? Siis se Poika ja ilves-heppu, veti melkoisen hyvin Iron Maidenin Fear of the darkin eikä ollut lainkaan huono jossain muussakaan (turhanpäiväisessä) biisissä.
Mä katsoin kans sen silloin, ja yllätyin että kyl hällä jonnin verran ääntä löytyy, kaiffarista kun ei ole kuulunut aikoihin mitään ja ennakko odotukseni eivät olleet kovin korkealla.
Ja vaikuttaa muutenkin ihan ok hepulta, ei ärsytä teennäisyydellä niin kuin moni muu.
 
r0s
Mä katsoin kans sen silloin, ja yllätyin että kyl hällä jonnin verran ääntä löytyy, kaiffarista kun ei ole kuulunut aikoihin mitään ja ennakko odotukseni eivät olleet kovin korkealla.
Ja vaikuttaa muutenkin ihan ok hepulta, ei ärsytä teennäisyydellä niin kuin moni muu.

Mulle on ihan sama, vaikka ois pelkkää teatteria kunhan kuulostaa hyvältä, mutta joo, toi oli aidon/oman kuuloinen ja siis hyvä. Ja suomi kaipaa uusia ääniä noitten jo olevien rinnalle!
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä