En tiiä. Eikö se vähän riipu siitäkin kenen musiikkia kuuntelee.
Niih. Nytkin neljä viimeistä kysymystä, en oo kuullut kai yhedestäkään artistista/bändistä jotka niissä mainittiin
En tiiä. Eikö se vähän riipu siitäkin kenen musiikkia kuuntelee.
Mä en tiennyt 7 ja 8. Loppuja kysymyksiä en jäänyt kuuntelemaan.Niih. Nytkin neljä viimeistä kysymystä, en oo kuullut kai yhedestäkään artistista/bändistä jotka niissä mainittiin
Pitäisiköhän joskus tutustua tuohon peliinneHarvinaisen huono Primetimeviikko ku yhä puuttuu neljä pistettä huippuvisaanpääsypisteistä.
Mut jos unohtelee koko pelin pari kertaa ja sit on vissiin vaan liian vanha tietääkseen kaikenmaailmannyky-artisteja ni tulos ei voi olla hyvä.
Jos saisin, valitsisin @m1es -apurin itselleni!
Pitäisiköhän joskus tutustua tuohon peliinne
KokeilePitäisiköhän joskus tutustua tuohon peliinne
Mä kanssa jatkoin seiskasta pelastusrenkaalla ja kasi män ketulleen,Mä en tiennyt 7 ja 8. Loppuja kysymyksiä en jäänyt kuuntelemaan.
Mulla ei ollut rengasta.Mä kanssa jatkoin seiskasta pelastusrenkaalla ja kasi män ketulleen.
(moderointi iski taas, ei saa lainata)
Mulla ei ollut rengasta.
Parraat sienet se r0s löyski.
En usko että tuo kuva on aito, tuossa on pittoreski pärekori niinku kiiltokuvissa...meikäläinen kun sienestää nii se on S-marketin kassi!
-> toi on kuvituskuva.
Mä katsoin kans sen silloin, ja yllätyin että kyl hällä jonnin verran ääntä löytyy, kaiffarista kun ei ole kuulunut aikoihin mitään ja ennakko odotukseni eivät olleet kovin korkealla.Toi muuten toi, Konsta Hietanen? Siis se Poika ja ilves-heppu, veti melkoisen hyvin Iron Maidenin Fear of the darkin eikä ollut lainkaan huono jossain muussakaan (turhanpäiväisessä) biisissä.
Mä katsoin kans sen silloin, ja yllätyin että kyl hällä jonnin verran ääntä löytyy, kaiffarista kun ei ole kuulunut aikoihin mitään ja ennakko odotukseni eivät olleet kovin korkealla.
Ja vaikuttaa muutenkin ihan ok hepulta, ei ärsytä teennäisyydellä niin kuin moni muu.
Ja miehet on kimpussa kuin hyttyset?Voi pee..
Mulla on paita jonka sain kaverilta. Tissivako näkyy ja aika reippaasti. Oon terassilla.
Voi pee..
Mulla on paita jonka sain kaverilta. Tissivako näkyy ja aika reippaasti. Oon terassilla.
Ei oo.Ja miehet on kimpussa kuin hyttyset?
Miul on takki. Mä oon aina kuumissani niin tuskin onnistuu.Värjöttele niinku ois vilu ni eiköhän joku herrasmies tulee ja tarjoaa sulle takkia.
No ehkä joku herrasmies sitten tarjoaa tattiaMiul on takki. Mä oon aina kuumissani niin tuskin onnistuu.
Mää en huoli.No ehkä joku herrasmies sitten tarjoaa tattia
No tottakai, kuhan kiusailen vähänNiin, mä en halua vierasta tattia. Mieluimmin oon ilman.
Tiedän, kuha sanoin.No tottakai, kuhan kiusailen vähän