aika perrrrwoaBanaania ja kermavaahtoa.
On, mä tilsin banaanin soseeksi.aika perrrrwoa
Joo mut emmä klo 22 tukehduta mun miestä tyynyllä unille ja ala katella Askon kuvia netistä...Nainen, sinähän alat oppia!
Ei ole.Onko teillä kokemusta anustapeista?
Miehetkin saa vastata tähän, rohkeasti mukaan
Ja erittäin hyvää päivää vaan kaikille
Ei ole.
Kaalikeitto on kypsymässä. Kaverina on nauris ja kanan jauheliha.
Ei meilläkään tyynyä tarvita kuin korkeintaan satunnaisesti vaimon takapuolen alla. Se nukuttaminen tapahtuu sinulle-ei-niin-sopivalla menetelmällä. Minkä minä sille voin, että minä olen seksin jälkeen entistä pirteämpi ja vaimo nukahtaa.Joo mut emmä klo 22 tukehduta mun miestä tyynyllä unille ja ala katella Askon kuvia netistä...
Itkee ittensä uneenja vaimo nukahtaa.
Testasin S-marketin Kotimaista-merkin paistovalmiita pizzapohjia kun tein pizzaa.
-> ei oo pizzerian tai itsetehdyn taikinan veroinen yhtään.
Mutta on tuo mies kova syömään! Aamupäivällä pyysi 450 g:n broileripakettia ja paistoi ne suikaleet ja söi kaikki lounaaksi (en tiedä mitä oli lisukkeena).
Kun kysyin että jäikö mitään broileria pizzaa varten niin meni vaikeaksi.
Mies söi miehelle sopivan annoksen kevyehköä proteiinia, asia siltä osin kunnossa. Sen sijaan kaupassa käynyt (kumpi?) ei ole osannut varata riittävästi ruokatarpeita.Testasin S-marketin Kotimaista-merkin paistovalmiita pizzapohjia kun tein pizzaa.
-> ei oo pizzerian tai itsetehdyn taikinan veroinen yhtään.
Mutta on tuo mies kova syömään! Aamupäivällä pyysi 450 g:n broileripakettia ja paistoi ne suikaleet ja söi kaikki lounaaksi (en tiedä mitä oli lisukkeena).
Kun kysyin että jäikö mitään broileria pizzaa varten niin meni vaikeaksi.
Ilmankos geishoilla on selässä matkassaan tyynyt! Ne onkin panotyynyt, pepun alle.Ei meilläkään tyynyä tarvita kuin korkeintaan satunnaisesti vaimon takapuolen alla.
Ilmankos geishoilla on selässä matkassaan tyynyt! Ne onkin panotyynyt, pepun alle.
Vitsinä menettelee, mutta aika moni nainen oikeastikin kuvittelee, että geishat ovat/olivat ilotyttöjä/huoria. Väärä kuvitelma, toivottavasti sinä et luule noin.Ilmankos geishoilla on selässä matkassaan tyynyt! Ne onkin panotyynyt, pepun alle.
Mihin ne varpaat olisivat kadonneet. Varpaiden kasvua rajoitettiin aikoinaan Kiinassa.Mä luulin niiden olevan pehmikkeitä ku kupsahtavat nurin varpaattomina.